nou ja ''mijn topic''quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:30 schreef puzziepie het volgende:
Het is niet' mag ik sluiten' maar jij wil degene zijn die afsluit![]()
Is wel een verschilletje![]()
Ik had al zoiets verwacht ;het is jouw topic
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Bazart feat. Eefje de Visser - Onder Ons (video)
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou ja ''mijn topic''maar ik wil de OP veranderen en bijwerken ....
jouw liedje staat er nu ook bijquote:
niet allemaal.... en soms pas later... en soms een klein stukje....quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:56 schreef methodmich het volgende:
Kijk je eigenlijk ook alle clips, @:fannvanhetlaatsteuur ?
en jij?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:56 schreef methodmich het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:56 schreef methodmich het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niet allemaal.... en soms pas later... en soms een klein stukje....
je wil geen antwoord geven?quote:
maar ik vind het leuk om nieuwe te horen... daarom heb ik dit topic gemaakt, de klassiekers blijven altijdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ook Nederland heeft mooie muziek
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Land van Maas en Waal (video)
Als ik ze nog niet ken, dan meestal wel. Niet altijd hoor, moet ik eerlijk zeggen.quote:
ah... ik denk dat ik het een beetje verpest heb geloof ik...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ik ze nog niet ken, dan meestal wel. Niet altijd hoor, moet ik eerlijk zeggen.
Overigens weet ik niet of je echt veel ouder bent dan ik hoor.
Ik support Mira omdat ze hier uit de buurt komt, vandaar.
Dat was duidelijk hoor, wees gerust!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... ik denk dat ik het een beetje verpest heb geloof ik...
Mijn uitleg was niet goed.. Dit topic is voor iedereen, niet voor alleen voor mij, maar voor mensen
die een Nederlandstalig lied willen posten, eentje van vroeger of van nu...
Het is vooral leuk omdat de jongere mensen de oude liedjes niet kennen of niet mooi vinden of nog
nooit hebben gehoord en visa versa natuurlijk.
Ik zal de OP veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop