Een vriend van me was erbij, volgens mij had het te maken dat die bussen niet goed gestapeld waren ofzo. Geloof ook dat het publiek letterlijk kon zien dat hij onthoofd was.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik heb het hoe en wat hierachter even opgezocht. Deze man is bij een misgelopen stunt onthoofd.![]()
En de link is dat hij verdomd goed kon rijden en mogelijk de bestuurder van de bende was.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was bij "De eerste de beste".
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Eerste_de_Beste
Volgens mij heb ik het nog gezien destijds.
Ja die tweede bus stond te hoog in vergelijking met die eerste...quote:Op donderdag 10 december 2020 17:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een vriend van me was erbij, volgens mij had het te maken dat die bussen niet goed gestapeld waren ofzo. Geloof ook dat het publiek letterlijk kon zien dat hij onthoofd was.
Geldt onderhand voor veel betrokkenen.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:54 schreef Hexagon het volgende:
Gezien het soort types dat in het profiel past denk ik niet dat er nog een dader in leven is
In ieder geval voor de slachtoffersquote:Op donderdag 10 december 2020 19:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geldt onderhand voor veel betrokkenen.
Ik heb ook grote interesse in deze "case" nog steeds. Maar hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Wat jij beschrijft zijn volledig nieuwe "feiten"... Of niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De dood van Kennedy is inmiddels redelijk opgehelderd; het fatale schot schijnt afkomstig te zijn geweest van één van zijn beveiligingsmensen. Er is inderdaad door Lee Harvey Oswald geschoten en in de paniek die daarop ontstond viel het fatale schot per ongeluk.
Ik durf even niet meer te zeggen in welke Amerikaanse docu ik het gezien heb, ze stond/staat in ieder geval op youtube.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik heb ook grote interesse in deze "case" nog steeds. Maar hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Wat jij beschrijft zijn volledig nieuwe "feiten"... Of niet?
Het is hier misschien een beetje off-topic. Maar ik heb werkelijk meters aan bronnen gelezen hierover maar wat jij zegt ben ik nog niet tegengekomen. Er ontstaan altijd weer nieuwe "theorieën" blijkbaar. De echte waarheid zal w.s. nooit meer aan het licht komen. Het is inmiddels 57 jaar geleden dus alle betrokkenen zijn doorgaans overleden. Wel jammer.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik durf even niet meer te zeggen in welke Amerikaanse docu ik het gezien heb, ze stond/staat in ieder geval op youtube.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mortal_Errorquote:Op donderdag 10 december 2020 19:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is hier misschien een beetje off-topic. Maar ik heb werkelijk meters aan bronnen gelezen hierover maar wat jij zegt ben ik nog niet tegengekomen. Er ontstaan altijd weer nieuwe "theorieën" blijkbaar. De echte waarheid zal w.s. nooit meer aan het licht komen. Het is inmiddels 57 jaar geleden dus alle betrokkenen zijn doorgaans overleden. Wel jammer.
Ik heb het altijd wat dubieus gevonden dat je met zo'n Italiaans schertsgeweer zo goed kan raakschieten op best grote afstand. Maar dat de Butler het opeens gedaan schijnt te hebben is wel een schok..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |