Maar het lost niks op en die gasten in Duindorp die zich als losgeslagen idioten gedragen, zijn dat ook geen Nederlanders meer? Zou leuk zijn maar zo werkt het niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:02 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, het zijn Nederlanders helaas.
Maar als je ziet hoe die losgeslagen idioten zich gedragen ben ik er gewoon klaar mee en beschouw ik ze niet meer als Nederlander. Ik weet dat dat niet zo werkt en dat ze voor de wet gewoon Nederlander zijn en blijven, maar ik ga er iig geen moeite meer insteken om ze er bij te betrekken. En je hebt gelijk dat dat niks op lost, maar dat beschouw ik niet als mijn probleem. Is misschien hard, onverschillig of zelfs dom. Maar dat is dan maar zo.
Jawel, want die zetten zich verder niet af tegen Nederland en alles wat Nederlands is. Dat zijn gewoon absoluut domme mongolen, die helaas Nederlander zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar het lost niks op en die gasten in Duindorp die zich als losgeslagen idioten gedragen, zijn dat ook geen Nederlanders meer? Zou leuk zijn maar zo werkt het niet.
Tuig moet je aanpakken, wat voor kleur ze ook hebben of waar hun (groot)ouders vandaan komen is niet relevant, het zijn Nederlanders. Tuig of niet.
Ik ga volgens jou in het hokje "chinees" als ik in china ga wonen; de taal vloeiend spreek, de gewoonten 100% overneem?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij mensen op basis van uiterlijk in een ander hokje wil plaatsen. Ik vind het zelfs heel erg dat jij dat doet.
Nee, want ik denk niet in hokjes. En als ik dat wel zou doen, kom je inderdaad in het hokje "inwoner van China".quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:30 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik ga volgens jou in het hokje "chinees" als ik in china ga wonen; de taal vloeiend spreek, de gewoonten 100% overneem?
...maar geen chinees.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, want ik denk niet in hokjes. En als ik dat wel zou doen, kom je inderdaad in het hokje "inwoner van China".
Nee, dergelijke hokjes vind ik niet zo spannend. Maar vooruit: als jij dan een chinees paspoort hebt kom je inderdaad in het hokje chinees, jij je zin.quote:
Mike Havenaar wordt overal gewoon Japanner genoemd en als Japanner gezien.quote:
Die spreekt niet eens Nederlands.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mike Havenaar wordt overal gewoon Japanner genoemd en als Japanner gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |