abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2020 @ 15:58:56 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190950503
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat je verzuipt in zo'n ding.
Ik zie alleen maar voordelen dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_190950504
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat je verzuipt in zo'n ding.
Provoceren en afzetten van de Nederlandse maatschappij is alles wat die lui doen
I will do what i must !!
pi_190950525
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Net als sieraden zijn wijde kleding of zoiets als een hoofddoek vanuit veiligheidsoogpunt onverantwoord bij sport / gymles en potentieel gevaarlijk omdat je jezelf maar ook anderen kunt verwonden (denk hierbij aan verwikkeld raken bij sporttoestellen of handen/vingers die achter stof kunnen blijven hangen). Hopelijk houd de school voet bij stuk.
Of gewoon van school verwijderen
I will do what i must !!
pi_190950570
Er zaten bij mij 1995 4 moslimas in mijn klas en die deden gewoon mee met gym maar wel met hoofd doek
I will do what i must !!
pi_190950603
Verder waren ze wel goed bedekt altijd ik weet niet eens meer hoe ze dat deden leggings enzo
I will do what i must !!
pi_190950786
Kan me dit gezeik eigenlijk niet herinneren van mijn schoolperiode waar we altijd in blauwe korte broek en wit t-shirt moesten gymmen. Was naar mijn weten nooit een probleem mee.
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:27:53 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_190950893
quote:
2s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Tevens vind ik dit een ontzettend kuttopic. Er wordt vanalles gezocht en erbij gehaald dat geen zak te maken heeft met het nieuwsbericht.

Er zijn mensen die zich niet prettig voelen in een kort broekje en een strak t-shirt. That's fine. Dat begrijp ik ook nog. De broekjes op de video, daar zou ik ook niet in sporten of me lekker in voelen.
Wat is er mis met die broekjes of shirtjes in dat filmpje? Zitten echt niet strak toch?
pi_190950933
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat is er mis met die broekjes of shirtjes in dat filmpje? Zitten echt niet strak toch?
Ik zei ook niet strak. maar 'kort broekje'. En ik vind dat. Blijkbaar ben ik niet de enige. Mag, toch?
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 16:35:17 #59
9859 crew  Karina
Woman
pi_190951021
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef TresBon het volgende:
Bijkomend voordeel is dat je dan niet zo vaak je benen hoeft te scheren.
Op die leeftijd deed ik dat echt nog niet hoor. Overigens moest ik vroeger ook een kort broekje en t-shirt aan, alleen niet als we buiten gymden. Eigenlijk totaal nooit last van gehad of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:36:55 #60
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_190951048
quote:
2s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zei ook niet strak. maar 'kort broekje'. En ik vind dat. Blijkbaar ben ik niet de enige. Mag, toch?
Oh nou ik vind ze ook niet raar kort hoor
pi_190951487
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:25 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ja want westland :) :)
Wij doen niet aan gras maar aan glas.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_190961023
ze mogen blij zijn dat er niet een heel schooluniform is waarbij hoofddoekjes en meer van die "onzin" gewoon verboden wordt

ik ben niet tegen religie, maar de uitingen daarvan houdt je maar binnenshuis of in je moskee/kerk etc..
pi_190961040
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 19:08 schreef rododendronneke het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Gewoon een stel meisjes die van dat rare schoolgympak af willen. De islamofobische prietpraat is geheel voor jouw rekening.
Er zijn zat bewijzen (aangeleverd) dat dit alles met de islam te maken heeft.

Waarom dat (blijven) ontkennen?
pi_190961107
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:46 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Er zijn zat bewijzen (aangeleverd) dat dit alles met de islam te maken heeft.

Waarom dat (blijven) ontkennen?
Het heeft te maken met onprettig voelen. Dat daar aan ten grondslag ligt boeit eigenlijk geen ruk.

En nou is het klaar.
pi_190961166
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het heeft te maken met onprettig voelen. Dat daar aan ten grondslag ligt boeit eigenlijk geen ruk.

En nou is het klaar.
Waarom zou je dat niet mogen beargumenteren? De hele toon van het verhaal en filmpje doen zeker vermoeden dat het hier eerder gaat om islamitische beredenering waarbij meisjes te bloot zouden zijn (in een gemixte groep met jongens). Dat die meiden het heel breed trekken door ook 'vollere' kinderen er bij te betrekken is slim, maar gezien de huidige tendens zit hier zeker meer achter dan simpelweg "ik ben een puber en voel me onzeker."

Uit de OP:

quote:
"We hebben op deze school veel meisjes die hoofddoekjes en bedekte kleding dragen. Bij gym moeten zij dan een kort broekje en een shirtje aan. Dat is voor die leerlingen niet prettig."
Dat heeft niets met te strakke kleding te maken, maar met een gevoel van je af willen scheiden door ook bij gymlessen bedekt te kunnen sporten. Valt m.i. een beetje in dezelfde categorie als bedekkende kleding in zwembaden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_190961187
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En nou is het klaar.
Het heeft te maken met het feit dat er hier door een aantal steevast wordt ontkend dat religie hier de hoofdrol speelt.

En dat boeit mij en een aantal anderen hier wel een ruk.

Gewoon de feiten even duidelijk krijgen.

Is dat tegenwoordig een probleem op FOK?
pi_190961311
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet mogen beargumenteren? De hele toon van het verhaal en filmpje doen zeker vermoeden dat het hier eerder gaat om islamitische beredenering waarbij meisjes te bloot zouden zijn (in een gemixte groep met jongens). Dat die meiden het heel breed trekken door ook 'vollere' kinderen er bij te betrekken is slim, maar gezien de huidige tendens zit hier zeker meer achter dan simpelweg "ik ben een puber en voel me onzeker."

Logisch en met feiten beargumenteren wordt wel vaker als lastig gezien als het niet in het eigen straatje past.

Dan lonkt de "edit" en "delete" knop i.p.v. het logisch en goed modereren zonder een kant te kiezen.

Is jammer, maar (steeds) vaker een feit (geworden)

Ook hier op FOK.
pi_190961380
Het hoeft gewoon geen eindeloos welles-nietes spelletje te worden. Er is zat gepost en beargumenteerd. Nu is het alleen nog maar herhaling van wat er al gezegd is. Daar word ik een beetje moe van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')