Kerel, kun je niet gewoon snappen dat je fout zit? Net als in de oorlog?quote:Op zondag 9 juni 2019 18:22 schreef ATON het volgende:
[..]
Je bent niet meer dan een trol. Ga ergens anders zeiken.
De oppertrol is terug. Mensen autist noemen, kom op zeg. Doe eens normaal man....quote:Op zondag 9 juni 2019 18:24 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Kerel, kun je niet gewoon snappen dat je fout zit? Net als in de oorlog?
Jij citeert mij, maar ik ben dat niet. Het is omdat ik het topic geopend heb omdat jij de laatste post had gepost maar geen nieuwe topic had geopend.. Echt, een kind kan dit snappen...
Maar jij niet. Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Echt kan er niks anders van maken..
Je lijkt mijn seniele opa wel, in de laatste fase van zijn leven..
Nou nou, mensen autist noemen. Dat is erg... Tevens heb ik gezegd dat die Aton lijkt op mensen die autisme hebben. Dat is wat anders. En wees even eerlijk, die man praat zoveel langs alles heen en neemt alles letterlijk dat het gewoon te lachwekkend is...quote:Op zondag 9 juni 2019 18:26 schreef Panterjong het volgende:
[..]
De oppertrol is terug. Mensen autist noemen, kom op zeg. Doe eens normaal man....
En trouwens, als er 1 geen trol is ben ik het wel. Ik ben bloedserieus. Kun je van jullie niet zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:26 schreef Panterjong het volgende:
[..]
De oppertrol is terug. Mensen autist noemen, kom op zeg. Doe eens normaal man....
Jankerd.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:34 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
En trouwens, als er 1 geen trol is ben ik het wel. Ik ben bloedserieus. Kun je van jullie niet zeggen.
Maar het schijnt een sport van jullie te zijn om iedereen met een andere mening en andere en betere feitenkennis als troll neer te zetten. Nog een reden om te denken dat jullie een en dezelfde zijn.. Een iemand die anderen onterecht als trollen neerzet kan nog, maar twee?
quote:
Haha, mij een jankerd noemen. En dat zegt iemand die jankt omdat ik iemand anders nota bene autistisch noem vanwege karaktertrekjes...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |