Snap ik!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:56 schreef Sarabi het volgende:
Thanks! Zelfzorg heb ik een app voor, zat even te twijfelen om het ook in mijn BuJo te zetten. Maar het werkt op deze manier goed dus ik laat het daar bij
2505?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:23 schreef Sarabi het volgende:
Tekenen zal nooit mijn sterkste kant worden. En vanwege doordrukken kan ik alleen potloden gebruiken, wat ik totaal niet mooi vind. Maar goed ik ben in ieder geval even crea bezig geweest:
[ afbeelding ]
Hey niet zo kritisch jijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:23 schreef Sarabi het volgende:
Tekenen zal nooit mijn sterkste kant worden. En vanwege doordrukken kan ik alleen potloden gebruiken, wat ik totaal niet mooi vind. Maar goed ik ben in ieder geval even crea bezig geweest:
[ afbeelding ]
Dankjewel! En jij kan echt wel tekenen hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey niet zo kritisch jij
Ik vind je doodles super leuk en ook heel leuk dat je ze hier post! Vooral dag theekopje is perfect
En hey ik kan ook "niet" tekenen. Gewoon veel plezier ermee hebben en oefenen. Het hoeft niet perfect
Einde preek hoor
Jij kan ook echt wel tekenenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel! En jij kan echt wel tekenen hoor
Maar het is hoe dan ook fijn om creatief bezig te zijn.
Pennen drukken dus zoals gezegd doorquote:
Moleskinequote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Welk merk bujo heb je trouwens @:Sarabi ?
Wow die zijn niet goedkoop en drukken zo doorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pennen drukken dus zoals gezegd doordus wat denk je dat er op de andere kant staat?
[..]
Moleskine
Ze lijken inderdaad niet gemaakt om echt in te tekenen. Verder zijn ze wel fijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow die zijn niet goedkoop en drukken zo door
Ben verrast. Jammer zeg
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze lijken inderdaad niet gemaakt om echt in te tekenen. Verder zijn ze wel fijn.
En volgend laat ik er gewoon meer pagina's tussen.
Nu was daar geen ruimte meer voor want gebruik deze al 3 jaar.
Leuk en schattigquote:Op maandag 3 februari 2025 20:18 schreef Sarabi het volgende:
Februari tracker gemaakt en aangezien ik deze maand jarig ben, deze doodl3 gemaakt:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |