Weet je wel hoe lang dat nog duurtquote:Op maandag 4 juli 2022 17:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
De bedoeling is dat in het in de voorjaarscatalogus verschijnt. Voorjaar dusOok willen ze een e-book variant uitgeven, en eventueel een luisterboekvariant.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:39 schreef Haushofer het volgende:
Update: mijn boek met als titel "Natuurlijk niet!" verschijnt in augustus. Voor een aankondiging en info kun je de zomerbrochure,
https://www.unieboekspectrum.nl/brochures
blz 59 (non-fictie) bekijken.
Zal ik je mijn adres even DM'en?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:42 schreef Haushofer het volgende:
Hier een directe link:
https://www.spectrumboeke(...)k-niet-9789000386765
Ja, ik hoopte stiekum wel op een leuke frontpage-actie en heb dat ook al met mijn redactrice besprokenquote:
Whoeiquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:00 schreef Haushofer het volgende:
Nog vier weken wachten: mijn boek is vandaag naar de drukker gegaan en verschijnt 17 augustus in de boekhandel:
[ afbeelding ]
Stay tuned, want volgens mij gaan we een leuke actie hier op Fok! doen
Heb je mijn laatste mail ontvangen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:00 schreef Haushofer het volgende:
Nog vier weken wachten: mijn boek is vandaag naar de drukker gegaan en verschijnt 17 augustus in de boekhandel:
[ afbeelding ]
Stay tuned, want volgens mij gaan we een leuke actie hier op Fok! doen
Yes! Reageer morgen, thnx!quote:
En vanaf 12 uur drie keer te winnen op de Frontpagequote:
Maakt voor mij financieel niks uit, maar ik ben zelf een fervent boekwinkelliefhebber en zie ze niet graag verdwijnenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:42 schreef Mano_ het volgende:
Gefeliciteerd!
Wat is voor jou gunstiger @:Haushofer, bol.com of de lokale boekhandel? Online bestellen is lekker makkelijk, maar ik wil best even naar de boekhandel gaan
Ah beetje laat maar heb hem besteldquote:
Goede reminder dat ik nog even langs de boekhandel moetquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah beetje laat maar heb hem besteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |