Zou echt gaaf zijn als hij het haalt jaquote:Op maandag 31 mei 2021 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik las het net op de Insta van TeamNL
Wat vet, en nog zo jong ook
Hij MAG!quote:Op maandag 31 mei 2021 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou echt gaaf zijn als hij het haalt ja
Nu is het afwachten, hopelijk niet veel meer dan een paar dagen.
Vraag mij af of dit is bevestigd door noc nsfquote:Op maandag 28 juni 2021 23:51 schreef Max23 het volgende:
H
[..]
Hij MAG!
https://www.google.com/am(...)en-van-der-kruk.html
Afgelopen maandag pas officieel bevestigdquote:De Nederlandse gewichthefbond is trots op de eerste deelnemer aan de Olympische Spelen sinds 1968. De bond kreeg maandag van sportkoepel NOC*NSF te horen dat Enzo Kuworge uit Oosterhout mag afreizen naar Tokio.
https://nos.nl/artikel/24(...)pant-kort-geding-aanquote:Heibel bij gewichthefbond vlak voor WK: Kuworge spant kort geding aan
Het WK gewichtheffen gaat aanstaande maandag van start in Bogotá, maar Nederlands grootste troef is daar mogelijk niet bij. Enzo Kuworge leeft in onmin met de Nederlandse gewichthefbond NGB. Een kort geding moet uitkomst bieden.
De 21-jarige Kuworge plaatste zich vorig jaar voor de Olympische Spelen en werd zelfs knap zesde in Tokio. Daarvoor was hij al wereldkampioen bij de junioren geworden.
Onenigheid over trainer
Kuworge kan rond dit WK geen beroep doen op zijn privétrainer, die zit ziek thuis. De NGB wil nu dat Kuworge een bondstrainer in de arm neemt, maar de gewichtheffer zelf geeft de voorkeur aan de zoon van zijn privétrainer. Daar gaat de bond niet mee akkoord.
Sterker nog, de NGB heeft Kuworge nog niet ingeschreven voor het WK. De gewichtheffer ziet zich genoodzaakt een kort geding aan te spannen tegen de bond. Dat dient morgen om 10.00 uur in Assen.
quote:De gewichtheffer kon rond dit WK geen beroep doen op zijn privétrainer, die ziek thuis zit. De NGB wilde dat Kuworge een bondstrainer in de arm nam, maar de gewichtheffer zelf gaf de voorkeur aan de zoon van zijn privétrainer. Daar ging de bond niet mee akkoord, maar via het kort geding heeft Kuworge nu toch zijn gelijk gekregen.
Kuworge is heel blij met de uitspraak: "Ik ben opgelucht dat er nu eindelijk duidelijkheid is over mijn deelname. Wel vind ik het heel jammer dat het nodig was om een juridische procedure te starten, maar ik ben blij dat de rechter heeft ingezien dat ik recht heb op deelname met mijn eigen begeleiding."
Training in Oekraďne.quote:Op maandag 16 december 2024 02:13 schreef wimderon het volgende:
Helemaal gemist, maar het WK vond de afgelopen week plaats.
Met Noord-Koreaanse dominantie, inclusief allerlei wereldrecords. Is daar een verklaring voor @:heywoodu?
[ afbeelding ]
Geen idee, ik ben pas net klaar met kijken, liep wat achterquote:Op maandag 16 december 2024 02:13 schreef wimderon het volgende:
Helemaal gemist, maar het WK vond de afgelopen week plaats.
Met Noord-Koreaanse dominantie, inclusief allerlei wereldrecords. Is daar een verklaring voor @:heywoodu?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben pas net klaar met kijken, liep wat achter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |