abonnement Unibet Coolblue
pi_207238120
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 15:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er is maar een iemand die de waarheid weet, en dat is de moordenaar. In maatschappelijke en juridische context is er dan inderdaad geen dader.
De moordenaar is de dader. Maar je beweerde dat er zonder bewijs geen slachtoffer is. In mijn voorbeeld is er zonder bewijs niemand dood?
pi_207247510
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 12:56 schreef stalybridge het volgende:

[..]
De moordenaar is de dader. Maar je beweerde dat er zonder bewijs geen slachtoffer is. In mijn voorbeeld is er zonder bewijs niemand dood?
Iemand die overlijdt is per definitie slachtoffer van een misdaad?
pi_207248942
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 23:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Iemand die overlijdt is per definitie slachtoffer van een misdaad?
Het is vaak wel duidelijk dat iemand slachtoffer is van een misdaad zonder dat er bewijs is tegen een dader.

Maar goed blijf lekker volhouden dat er geen daders en slachtoffers zijn i.v.m. onschuldpresumptie. prima.
pi_207249327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:27 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Aldus onze zelfverklaarde juridische expert. Waarvan akte.

Ik quote het maar even in z'n geheel om de kans te vergroten dat het voor het nageslacht bewaard blijft en iedereen je enorme deskundigheid tot zich kan nemen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoon A: "Ik eis dat Klaas voor straf een banaan eet."
Persoon B: "Dat is een fopstraf."

Klopt daar iets niet aan?
pi_207249384
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 02:13 schreef Viezig het volgende:

[..]
Persoon A: "Ik eis dat Klaas voor straf een banaan eet."
Persoon B: "Dat is een fopstraf."

Klopt daar iets niet aan?
Ik zou je uiteraard graag van repliek dienen, maar banaanvragen mogen hier volgens de policy helaas niet besproken worden.
pi_207250418
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 december 2022 02:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zou je uiteraard graag van repliek dienen, maar banaanvragen mogen hier volgens de policy helaas niet besproken worden.
Op zich een leuk grapje, maar het laat wel weer even je ware aard zien. Zelfs jij, die regelmatig laat zien dat begrijpend lezen je niet zo goed afgaat, kan niet ontkennen dat @Weltschmerz gewoon gelijk had na het lezen van mijn versimpeling, maar dat zal je nooit toegeven.
pi_207255584
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 09:02 schreef Viezig het volgende:

[..]
Op zich een leuk grapje, maar het laat wel weer even je ware aard zien. Zelfs jij, die regelmatig laat zien dat begrijpend lezen je niet zo goed afgaat, kan niet ontkennen dat @:Weltschmerz gewoon gelijk had na het lezen van mijn versimpeling, maar dat zal je nooit toegeven.
Dank voor het compliment en knap dat je mijn ware aard inzichtelijk hebt gemaakt. ^O^

Verder heb ik gewoon niet zo veel zin om met de ene user nog te bediscussiëren wat een andere user een week geleden nou precies gezegd heeft. Dat nieuws ligt al in de kattenbak.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2022 14:01:36 ]
pi_207262643
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:00 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dank voor het compliment en knap dat je mijn ware aard inzichtelijk hebt gemaakt. ^O^

Verder heb ik gewoon niet zo veel zin om met de ene user nog te bediscussiëren wat een andere user een week geleden nou precies gezegd heeft.
Dat kan ik me voorstellen, precies zeggen is niet echt jouw ding.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 16:41:43 #134
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_207613979
quote:
De rechtbank in Amsterdam heeft journalist Jelle Brandt Corstius woensdagmiddag vrijgesproken van smaad tegenover tv-producent Gijs van Dam. Het Openbaar Ministerie (OM) had een voorwaardelijke werkstraf van zestig uur tegen de journalist geëist. De rechtbank is daar niet in meegegaan.
https://www.nu.nl/metoo/6(...)ak-gijs-van-dam.html
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Vis een optie? woensdag 18 januari 2023 @ 16:57:11 #135
70532 loveli
N
pi_207614148
Geen winnaars hier.
crap in = crap out
pi_207617222
quote:
Jammer. Ik had deze klootzak graag die 60 uur zien volmaken.
pi_207624696
Klinkt als een verstandig besluit van de rechtbank.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207628339
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 16:57 schreef loveli het volgende:
Geen winnaars hier.
Zijn die er ooit bij dit soort zaken?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')