Nederland lijkt dan ook een stuk meer op Denemarken qua geluk en tevredenheid.quote:Op maandag 26 juni 2017 21:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zucht... het verschil tussen hoe gelukkig de onderste 40% is in Denemarken (en tevreden met het economische en politieke systeem) en de onderste 40% in Groot Brittannië (en de VS) is aantoonbaar gigantisch.
Nee, dat kan niet gelijk helemaal anders, maar richtingen kunnen wel worden verlegd.
En alweer pas je een verdraaiing c.q. verschuiving van doelpalen toe.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederland lijkt dan ook een stuk meer op Denemarken qua geluk en tevredenheid.
Dus dat treft.
Jij verschoof de doelpalen toen je over Denemarken vs. Groot-Brittannie begon.quote:Op maandag 26 juni 2017 23:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En alweer pas je een verdraaiing c.q. verschuiving van doelpalen toe.
Terwijl mijn post to the point was. Jeweetwel, de PVV doelgroep.
Zou ik je een toverstok geven, zeg adie tegen de EU wat mij betreft.quote:Op maandag 26 juni 2017 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij verschoof de doelpalen toen je over Denemarken vs. Groot-Brittannie begon.
De SP, PVV en FvD-stemmers hopen op een magische toverstok die alle ongeluk kan laten verdwijnen.
50+ ook. Het zijn allemaal leugenachtige partijen met als leiders verkopers van ingestraald water.quote:Op maandag 26 juni 2017 23:20 schreef GSbrder het volgende:
De SP, PVV en FvD-stemmers hopen op een magische toverstok die alle ongeluk kan laten verdwijnen.
Welnee. Ik reageerde op dit gedeelte.quote:Op maandag 26 juni 2017 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij verschoof de doelpalen toen je over Denemarken vs. Groot-Brittannie begon.
Het belangrijke aan deze richtingwijzers is dat het geen standpunten an sich zijn. Het zijn handvatten die kunnen helpen bij het bepalen van standpunten op allerlei onderwerpen. Een standpunt is vaak ook terug te leiden op meerdere richtingwijzers.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Die kende ik niet, maar dan nog vraag ik me af hoe ze tot die richtingwijzers zijn gekomen. Waarom steeds meer samenwerking/internationalisering? Waarom prestatie belonen? Etc... Op welke ideologie/filosofische stroming zijn de richtingwijzers gebaseerd? Wellicht het humanisme? Maar dat staat er dan weer niet.
Want Nederlandse onderklasse wordt blij van een Deense koers? Vertel op, wat moet Nederland overnemen van Denemarken om de onderste 40% weer gelukkig te maken?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welnee. Ik reageerde op dit gedeelte.
"Iemand die in een ongelukkige situatie zit, wordt niet opeens gelukkig van een politieke frisse wind."
Vervolgens verschuif jij de doelpalen naar de gehele Deense bevolking ipv de onderste 40%.
Nee niet echt, lokale politiek verschilt erg veel van landelijke. Op lokaal niveau is SP of GL ook wel eens constructief, dat is in Den Haag nog nooit vertoond.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 04:37 schreef Morendo het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)litie-rotterdam.html
Teken van goodwill van CU jegens D66?
Nee, die hopen op een fatsoenlijk beleid die gericht is op Nederland en de Nederlanders.quote:Op maandag 26 juni 2017 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, want het is gewoon niet realistisch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, die hopen op een fatsoenlijk beleid die gericht is op Nederland en de Nederlanders.
Stop immigratie.
Stop de corrupte kartelpolitiek.
Stop met meer Brussel.
Allemaal reële eisen en allesbehalve een toverstok.
Denk niet dat D66 iets gaat geven om een gammele coalitie in Rotterdam nog acht maanden overeind te houden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 04:37 schreef Morendo het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)litie-rotterdam.html
Teken van goodwill van CU jegens D66?
Nou ja, de coalities waar D66 aan deelneemt in de grootste steden, Amsterdam en Rotterdam, zijn nu niet overdreven geslaagd. Dat moet ze wel pijn doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk niet dat D66 iets gaat geven om een gammele coalitie in Rotterdam nog acht maanden overeind te houden.
Kan ik niet echt over oordelen eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou ja, de coalities waar D66 aan deelneemt in de grootste steden, Amsterdam en Rotterdam, zijn nu niet overdreven geslaagd. Dat moet ze wel pijn doen.
Wat niet realistisch is doorgaan met de continue stroom van kansarmen naar Europa en Nederland. Dat hou je alleen tegen met afgesloten grenzen (zoals Hongarije heeft aangetoond) en de starre politiek van Polen. (waar nee ook nee betekent) Dus het is wel degelijk mogelijk de grenzen te sluiten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, want het is gewoon niet realistisch.
Immigratie stoppen lukt alleen door uit de EU te stappen of met de EU maatregelen te nemen (Turkijedeal e.d.)
Kartelpolitiek, voor wat dit modewoord waard is, betekent in de ogen van FvD-stemmers iedereen minus PVV/FvD, dus gewoon antidemocratisch.
Stoppen met meer Brussel lukt alleen als je de andere EU-lidstaten kan overtuigen aanzienlijk minder via Brussel te organiseren.
Door de intens Nederland hatende partijen als PvdA, GL en D66 zit dat er helaas niet in.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, die hopen op een fatsoenlijk beleid die gericht is op Nederland en de Nederlanders.
Stop immigratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |