Vandaar dat de wetenschapsontkenning groeiende is.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een buitengewoon interessante vondst. Maar inderdaad... zoals het op diverse websites wordt gebracht is veel te stellig, en nodeloos antropocentrisch.
En er zijn opmerkelijk veel websites die dat doen, ze kopieren elkaar allemaal. Het is puur vechten om aandacht van de lezers. En dat komt de kwaliteit bepaald niet ten goede. Kwaliteit is niet wat aandacht trekt.
In jouw geval niet zo ver.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
Mijn verre voorouder is een prehistorische amoebe zonder anus.![]()
Daarom loop ik ook met een gerust hart een Franse achterstandswijk in en kaffer ik iedere willekeurige agent rustig uit. Geen anus. Geen penetratie door een wapenstok.quote:
Wetenschapsontkenning lijkt me wel iets anders dan bezwaar maken tegen berichtgeving over wetenschap in de media.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
Vandaar dat de wetenschapsontkenning groeiende is.
Je bent bij de bronnen nog een artikel vergeten. Het artikel van de Universiteit van Cambridge over het onderzoek.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:54 schreef Molurus het volgende:
Zo langzaam aan krijg ik toch steeds meer argwaan bij hoe wetenschap wordt gebracht in de media.
Het voorbeeld van de dag:
'Zee-organisme zonder anus is oudst bekende voorouder van mens'
Nu.nl baseert zich hierbij op een bericht van New Scientist, en beide lijken zich te baseren op dit artikel in Nature.
En wat schetst mijn verbazing? Nature rept met geen woord over voorouders van mensen, of zelfs maar gewervelden.
Inderdaad Molurus, jij bent de wetenschapsontkenner in dat topic.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:39 schreef Molurus het volgende:
Dit topic begint nu toch ook wel een vrij relevante praktijkcasus te worden:
W&T / Klimaatsverandering - twijfel #4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |