quote:
Je hebt ze wel groter, maar tot nu toe kan ik alleen groothandel vindenquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het leek mij wel super handig. Aangezien ik blikje drinken + laptop toch altijd beetje enge combinatie vind. Maar helaas
begin je eigen webshopquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:41 schreef FANN het volgende:
Alleen nog zoeken waar je één zo'n ding kan kopen en niet meteen 240 tegelijk
ik denk dat het nog zou verkopen ookquote:
Misschien een idee voor Dannyquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:44 schreef Gehenna het volgende:
Gewoon Fok! logo op laten drukken, raak je echt wel kwijt
Ik ook wel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
Misschien een idee voor Danny Ik zou er één kopen misschien wel meerdere
Ik ga straks even koekeloeren wat er allemaal tussenzit, duur is het nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
Fann, via AlieExpress geloof ik. Chinese webshops for the win!
Die bekerklemmen wil ik ook!!! Perfect voor kinderen die alles omstoten!
Of als je tafel helemaal vol ligt met Carcassonne of Catan!
We gaan gewoon bij Ali kijkenquote:
Past daar wel een cola blikje in?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:30 schreef FANN het volgende:
We gaan gewoon bij Ali kijken
ah... hier zijn die grotere, past je blikje ook in
wél iets duurder, maar je kán ze dus los kopen ...
http://nl.aliexpress.com/(...)8010208.4.199.wsiZLW
ik zie zelfs een fles, dus dat moet welquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Past daar wel een cola blikje in?
Nice.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie zelfs een fles, dus dat moet wel![]()
http://nl.aliexpress.com/(...)8010208.4.199.wsiZLW
en zie je onder winkelwagen dit staan?quote:
er zit een mooi gat in dat schuifje waar je bekertje perfect in past.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja lekker handig, als hij dan omkiepert ligt de inhoud meteen over je PC
nah... niet helemaal denk ik en ook niet alle bekersquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:23 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
er zit een mooi gat in dat schuifje waar je bekertje perfect in past.
Ik heb ook zo'n ding!quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat het nog zou verkopen ook
[..]
Misschien een idee voor DannyIk zou er één kopen
misschien wel meerdere
Omdat je het dan kan omstoten en geloof me dat is een rampquote:Op zondag 13 maart 2016 11:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding!maar als ik het dan op die foto zie denk ik: waarom niet gewoon op tafel zetten?!
Uhh... omstootgarantie bestaat niet. Ik gebruik dat ding amper (als ik 'm nog weet te vinden) ben bang dat dat ding eraf springtquote:Op zondag 13 maart 2016 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat je het dan kan omstoten en geloof me dat is een ramp
Ik was nog niet aan bestellen toegekomen, maar ga ik wel doen, proberen kan altijdquote:Op zondag 13 maart 2016 11:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uhh... omstootgarantie bestaat niet. Ik gebruik dat ding amper (als ik 'm nog weet te vinden) ben bang dat dat ding eraf springt
Daarom had ik 'm ook gekocht ja. Kost geen drol. Maar echt handig is een tweede.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was nog niet aan bestellen toegekomen, maar ga ik wel doen, proberen kan altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |