Lees je eigen verhalen nou eens terug joh. De frustratie druipt eraf. Alles wordt er maar bijgesleept, je staat helemaal stijf van de azijn. Ga lekker even lekker naar buiten en koel wat af.quote:Op zondag 8 november 2015 14:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ga toch weg man met je dedain en insinuaties.
Er was geen 'inhoudelijke discussie' omdat jij er altijd direct (bij de eerste post) met gestrekt been in gaat, vol met negatieve psychologie van de koude grond en uit de lucht gegrepen aannames. Dan kan het vervolg per definitie niet goed zijn. Dat ik nog mijn best deed door o.a. verschillen met de VN op te merken doet daar niks aan af. Het is duidelijk dat je een agenda mee brengt.quote:Op zondag 8 november 2015 14:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je lijkt hier ook niet te komen voor een discussie. Het is meer eenzijdige spam van wat statistieken, maar bij de echte inhoudelijke discussie over die statistieken loop je weg, serveer je alles wat je niet zint af op basis van wat vage verdachtmakingen of verdwijn je en kom je weer terug om ergens anders over te fulmineren.
Moet jij nodig zeggen met je argumentatie.quote:Op zondag 8 november 2015 14:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lees je eigen verhalen nou eens terug joh. De frustratie druipt eraf. Alles wordt er maar bijgesleept, je staat helemaal stijf van de azijn. Ga lekker even lekker naar buiten en koel wat af.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Net als dit '5x zoveel belasting voor een eenverdiener' verhaaltje vooral een theoretische exercitie is.
Dit is een goed voorbeeld. Ondanks stellige woorden en een neerbuigende houding van heb ik jou daar kan het niet concreet worden gemaakt. Dan denk ik: laat maar zitten ipv daar een heel nummertje over te maken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt aan de hand van het NRC artikel wel inschatten hoeveel mensen er voldoen aan de gestelde voorwaarden. Ik mag alleen van het NRC niet meer bij het artikel zonder te betalen.
Daar gaat het nu even niet over: je houding is totaal niet constructief of uitnodigend.quote:Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je argumentatie.
Want wat ambitieuzer zijn dan net aan binnen de EU normen vallen vwb milieu zou geen mooie 'uitdaging' zijn?quote:Op zondag 8 november 2015 15:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar gaat het nu even niet over: je houding is totaal niet constructief of uitnodigend.
Hoho, JIJ begint met gefulmineer en vage verdachtmakingen, waarover ik vervolgens wat opmerkingen maak waarbij ik ook verdere inhoudelijke reageer. Dat laatste negeer je echter. Bij de minste of geringste kritiek op jouw 'discussietechniek' begin je te stampvoeten en kijk je niet meer verder naar de inhoudelijke punten. Als je daar niet tegen kunt, dan moet je wellicht zoals ik eerder aangaf gewoon lekker ergens gaan posten waar alleen gelijkgestemden zitten. Hier kun je nou eenmaal weerwoord verwachten.quote:Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er was geen 'inhoudelijke discussie' omdat jij er altijd direct (bij de eerste post) met gestrekt been in gaat, vol met negatieve psychologie van de koude grond en uit de lucht gegrepen aannames. Dan kan het vervolg per definitie niet goed zijn. Dat ik nog mijn best deed door o.a. verschillen met de VN op te merken doet daar niks aan af. Het is duidelijk dat je een agenda mee brengt.
Sorry, dat vind bij denigrerend? Zoals ik zei, wellicht is het SP forum iets voor je. Ik las het artikel van NRC, waarin ze zelf nota bene ook al aangaven dat de geschetste situatie nogal zeldzaam was, en zag dat het wel heel uitzonderlijke criteria betrof. Dat jij graag exact voorgerekend wil zien hoeveel mensen in exact deze situaties zitten doet daar niet zoveel aan af.quote:Op zondag 8 november 2015 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
[..]
Dit is een goed voorbeeld. Ondanks stellige woorden en een neerbuigende houding van heb ik jou daar kan het niet concreet worden gemaakt. Dan denk ik: laat maar zitten ipv daar een heel nummertje over te maken.
Wacht even. Toen ik dit onderstaande zei (en verwees naar bronnen uit onverdachte hoek, dus juist niet alleen de SP napraters) kreeg ik direct een hele lading koude grond psychologie over me heen. Heel ironisch verwijt, 'vage verdachtmakingen'.quote:Op zondag 8 november 2015 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoho, JIJ begint met gefulmineer en vage verdachtmakingen
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is het gemeten koopkrachtniveau, zoals zelfstandig onderzocht en gepubliceerd door onderzoeksbureau GFK. Plaatje komt van het 'rechtse' Das Kapital (Geenstijl).
Eurostat cijfers zijn in feite (opgeleukte) CBS cijfers. Vraag VVDer Robin Fransman maar. Dat kan soms in leuke naheffingen resulteren, maar niemand die daar om maalt wanneer de eigen doelgroep rijkelijk wordt bediend.
Dat vroegen wij ons ook af. Volgens mij heeft de frustratie van Klopkoek over de maximumsnelheid weinig van doen met het onderwerp van deze topicreeks.quote:Op zondag 8 november 2015 15:32 schreef Tem het volgende:
Waar gaat dit nog over? Ik lees alleen maar gehakketak naar elkaar.
Dat ondervond ik in een ander topic ook. Sommige users gaan meteen op de man spelen. Nergens voor nodig, slaat de discussie dood.quote:Op zondag 8 november 2015 15:32 schreef Tem het volgende:
Waar gaat dit nog over? Ik lees alleen maar gehakketak naar elkaar.
Ik heb hier inmiddels een inhoudelijke verklaring voor, nadat ik zag dat de VN feitelijk 'gewoon' de Wereldbank over neemt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:31 schreef Klopkoek het volgende:
Er bestaan enorme verschillen vwb S90/S10 tussen OECD en VN zie ik nu:
https://en.wikipedia.org/(...)s_by_income_equality
http://hdr.undp.org/sites(...)2009_en_complete.pdf
Kan het nog niet echt plaatsen. In tegenstelling tot Eurostat vs OECD waar de eerste gewoon het creatieve CBS volgt.
[..]
(let wel: er zijn weinig Westerse landen in de wereld die deze logica volgen)
quote:Op zondag 8 november 2015 13:30 schreef Klopkoek het volgende:
Wat wel een opvallend verschil is met Nederland is hoe de conservatieven daar de creatieve industrie en filmindustrie omarmen en flink subsidiëren (met belastingkortingen). Met name een hobby van Osborne. Neem dan Halbe
Persoonlijk zie ik dat dan ook liever dan subsidies naar Starbucks en andere papierverschuivers of getallengoochelaars. Er wordt tenminste iets gemaakt en iets tastbaars geproduceerd... En het is goed voor de algehele vibe en sfeer in het land, bruisende en levendige energie.
Niets geleerd van de 20ste eeuwquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:02 schreef robin007bond het volgende:
http://www.nature.com/articles/srep18634
Wat blijkt: hiërarchie zit samenwerking in de weg. Hoog tijd dat we dus wat aan de maatschappelijke hiërarchieën doen.
Wat vind je dan van dit onderzoek Piet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niets geleerd van de 20ste eeuw
De eeuw van hiërarchische massabewegingen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niets geleerd van de 20ste eeuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |