Oh ik vond 'm juist erg goed bij stem. Bij shows een paar jaar geleden vond ik soms dat ie het echt bijna niet meer haalde, maar nu zat het echt verdomd dicht bij de plaat soms vond ik. Wel bizar dat zo'n perfectionist als PG ineens 2 nummers doet die nog niet af zijn. Volgens mij heeft ie dat alleen maar in een heeeeeel ver verleden gedaan (ik geloof dat het e.e.a. van PG2 en PG3 al werd gespeeld tijdens de 1977/1978 tour). Was dat laatste nummer ("Why Don't You Show Yourself?" ofzo) nou een eigen nummer of een cover?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:03 schreef MuadDib het volgende:
Ook genoten. Eigenlijk alleen Games Without frontiers viel tegen, rommelig en slordig. Hoogtepunten wat mij betreft waren de akoestische Come Talk To Me, Family Snapshot, Digging in the Dirt en No Self Control. Van So vond ik vooral We Do What We Told angstaanjagend mooi.
En hoewel niet meer de stem van weleer, doet 'ie 't nog prima!
Hopelijk is de aanwezigheid van nieuwe muziek tijdens deze tour een teken dat een plaat met nieuw, eigen materiaal in zicht begint te komen.quote:We're doing a new song of Peter's for the first time tonight, called "Why Don't You Show Yourself". I wrote a chart to have handy in case it takes me a few shows to really know it.
Was dat die met het orkest?quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:59 schreef V. het volgende:
De laatste keer die ik zag, in het Gelredome, was één dooie boel (publiek) en je zag dat Gabriel en zijn entourage echt moesten werken om het eruit te persen. Wat een kutconcert was dat zeg.
Magoed, hope springs eternal, dus ik ga het weer proberen.
Ja, dat was dat concert. Had verschillende factoren, inderdaad ook de layout, maar ook dat het seated was.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:37 schreef bazbo het volgende:
[..]
Was dat die met het orkest?
Dat lag niet zozeer aan het publiek, maar aan de zaalindeling.
Het publiek zat veel te breeduit, daarom had Gabriel geen enkel contact met de meute. Klaagde hij achteraf zelf online uitgebreid over. Ik had een plek redelijk vooraan, maar erg aan de zijkant. Moest ik nog naar een van die grote videoschermen kijken om maar iets van het podium te zien.
Muziek prachtig, maar geen hoogtepunt in mijn concertbezoeken.
Ik vind het ook heel bizar inderdaad. Nu al 6 nummers te downloaden in twee versies (okay, Road To Joy nog maar 1 versie). Lijkt me meer dan de helft van de plaat, tenzij het een dubbelalbum wordt. En nog steeds geen release-datum, pre-order of wat dan ook.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:40 schreef fripper het volgende:
En inderdaad, erg blij met de nieuwe nummers tot nu toe. Beetje jammer dat het nog steeds niet duidelijk is wanneer het album uit gaat komen, ik had dat eigenlijk wel verwacht voor de tour ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |