Zaakvoerder van een firma waarmee ik zaken doe komt eind deze maand af met zijn professioneel gerief en dan gaan we een weekendje in de nabije omgeving speurenquote:Op maandag 12 juni 2017 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Doen mensen dit nog? Lijkt me leuk om te gaan doen.
Oeh tof, heb je het wel eens eerder gedaan? We willen een verslag uiteraard.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Zaakvoerder van een firma waarmee ik zaken doe komt eind deze maand af met zijn professioneel gerief en dan gaan we een weekendje in de nabije omgeving speuren
Vorige week zag ik op het strand nog iemand lopen met een metaaldetector. Dus ja, het gebeurt zeker nog!quote:Op maandag 12 juni 2017 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Doen mensen dit nog? Lijkt me leuk om te gaan doen.
Volgens mij was een kwestie van eenmalig goed instellen, en als je het vaak doet af en toe controleren en evt opnieuw afstellen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh tof, heb je het wel eens eerder gedaan? We willen een verslag uiteraard.
Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me al heel lang zo leuk om te doen. Maar ben totaal niet technisch dus zie een beetje op tegen het instellen enzo.
Verder heb ik geen akkers in de buurt, wel strand en bos. Maar weet ook niet of je hier overal mag zoeken.
Neequote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh tof, heb je het wel eens eerder gedaan? We willen een verslag uiteraard.
Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me al heel lang zo leuk om te doen. Maar ben totaal niet technisch dus zie een beetje op tegen het instellen enzo.
Verder heb ik geen akkers in de buurt, wel strand en bos. Maar weet ook niet of je hier overal mag zoeken.
Aanbellen en eventueel het Kadaster.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:17 schreef valek het volgende:
FF een kick. In de lente wil ik een metaaldetector aan gaan schaffen. En wat ik me al een tijd afvraag, hoe weet je van wie het land is waar je graag wil detecteren? Gewoon willekeurig aanbellen, of is er ergens een register waar je dat makkelijk kunt opzoeken?
In gemeente Deurne mag je op 2 plekken niet zoeken en de rest wel. Dit heb ik al nagevraagd bij de gemeente.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:50 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Aanbellen en eventueel het Kadaster.
En de meeste plekken mag je NIET zoeken in Nederland...alleen de stranden zijn vrij op een paar locaties na.
En dan zijn er nog uitzonderingen.
Ik mag bijvoorbeeld mijn detector(s) niet eens vervoeren volgens de plaatselijke APV in Nijmegen, dus ook met toestemming mag ik hier niet zoeken op eigen terrein.
Nee maar was te lang geleden dat er gepost was, dan verdwijnt het hele reageervenster en die regel van klik hier om het reageervenster te openen.quote:
Niet echt stormloop topic.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:59 schreef whY... het volgende:
Ik ben sinds kort ook begonnen, vandaag voor het eerst weggestuurd uit het bos.
Zijn er nog mensen actief op dit forum?
Ik zoek niet per se explosieven! Haha dat is iets te spannend. Ik heb wel een keer een kogelhuls gevonden bij een bunker met een datum 1937.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Niet echt stormloop topic.
Dit is mijn dagelijks werk, maar dan als doel het opsporen van conventionele explosieven (wo2) en archeologie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |