abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140272569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 03:25 schreef paddy het volgende:
Heb je het voorbeeld gegeven van mijn nichtjes (zusjes) Ouders hadden exact hetzelfde voornemen voor hun kinderen als jij. Ze hard te maken. Bij de ene had dat succes, bij de andere niet. Absoluut niet. Het meisje is nooit veranderd.
Ik heb hier een dubbel gevoel bij, zelf zou ik nimmer mijn kinderen proberen te vormen.
Naar mijn mening verloopt de ontwikkeling voor ieder individu zoals het moet, zowel jong als oud, dat moeten we niet willen sturen.
Het is al zichtbaar bij hele jonge kinderen, de ene laat het kaas niet van zijn/haar brood eten, is een flapuit en klimt er gelijk in, de ander is kwetsbaar en ingetogen, laat ogenschijnlijk over zich heen lopen.
Nog belangrijker dan hard worden en terug slaan is de ontwikkeling die gaande is tussen de oortjes.
Tot nog toe is hetgeen wat ik gezien heb dat uit de stille diepe wateren een prachtige zon opkomt, en het wilde water eindigt in een modderpoel.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140306529
quote:
8s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat waren we al toen jij mij met Hitler vergeleek.

Groetjes van mijn opa, de enige overlevende van de familie van de holocaust.

Dwaas.
Waarom bleef je dan nog doorratelen?

En dat jouw opa de holocaust heeft overleefd betekent nog niet dat ik jouw uitspraken niet met die van Hitler mag vergelijken. Die vergelijking zag ik, dus ik maakte hem.

En liever een dwaas dan iemand met jouw denkbeelden.
pi_140306601
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:25 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Dit geldt natuurlijk ook voor de gepeste in de klas. Als klasgenoot moet je opmerkingen kunnen pareren. Meestal blijft het bij wat opmerkingen. Je hebt het zelf in de hand in hoeverre jezelf laat sollen door anderen.
We hebben het hier over een kind, he. En je hoeft maar autistisch te zijn of zo en je weet niet eens wanneer anderen met je sollen of dollen en hoe je opmerkingen moet pareren.

Sommige mensen hebben geen sociaal talent. Daar kunnen ze niks aan doen en als ze gepest worden, ligt het altijd aan de pester. Gelukkig komen extreme pestkoppen niet vaak voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')