En de werkloosheid is er vele malen lager ondanks dan de arbeidsparticipatie uiteindelijk net niks scheelt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet al wat er aan de hand is. Mensen ontvluchten massaal Nederland vanwege het ongunstige belastingklimaat om vervolgens neer te strijken in Denemarken waar de belastingdruk......nog hoger is.
Wellicht kan je daar nog rondkomen met een inkomen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En de werkloosheid is er vele malen lager ondanks dan de arbeidsparticipatie uiteindelijk net niks scheelt.
Hier lukt dat niet, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wellicht kan je daar nog rondkomen met een inkomen.
Er is niets feitelijks aan statistieken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
heb je hier ook concrete informatie en aanwijzingen voor? Immers ze zijn vrij open over hun methoden en het gaat om feitelijke informatie.
De belastingdruk is er hoger. Maar aangezien het hier prima kan zal dat daar ook wel lukken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wellicht kan je daar nog rondkomen met een inkomen.
Een flink deel wel gewoon feitelijk natuurlijk. Het aantal immigranten en emigranten kan je gewoon tellen (mits ze zich in- of uitschrijven natuurlijk).quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Er is niets feitelijks aan statistieken.
Alu hoedjes ftw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het CBS is er om ons te vertellen wat de overheid wil dat we horen. Wiens brood Men eet....
Dat Finnbogason vorig seizoen 29 doelpunten scoorde in de eredivie is slechts een mening?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Er is niets feitelijks aan statistieken.
En 1+1 is twee. Zodra het iets complexer wordt dan dat kun je het gepeupel alles op de mouw spelden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat Finnbogason vorig seizoen 29 doelpunten scoorde in de eredivie is slechts een mening?
Maar de concrete informatie en aanwijzingen over grote leugens van het CBS heb je nog niet beschikbaar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En 1+1 is twee. Zodra het iets complexer wordt dan dat kun je het gepeupel alles op de mouw spelden.
Een val waar mensen ook in de wetenschap veel intrappen. Los van de discussie over het CBS (daar meng ik me niet in), het gaat er niet alleen om of dat wat gemeld wordt klopt, minstens zo belangrijk is wat wel en niet wordt onderzocht of wat in welke mate wordt onderzocht. Simpel voorbeeldje: als onderzoek naar de voordelen van X veel meer wordt gesubsidiëerd dan onderzoek naar de nadelen van X dan zal je meer lezen over de voordelen van X ongeacht of dat X meer voordelen of meer nadelen heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
heb je hier ook concrete informatie en aanwijzingen voor? Immers ze zijn vrij open over hun methoden en het gaat om feitelijke informatie.
Maar de concrete informatie en aanwijzingen over grote leugens van het CBS heb je nog niet beschikbaar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een val waar mensen ook in de wetenschap veel intrappen. Los van de discussie over het CBS (daar meng ik me niet in), het gaat er niet alleen om of dat wat gemeld wordt klopt, minstens zo belangrijk is wat wel en niet wordt onderzocht of wat in welke mate wordt onderzocht. Simpel voorbeeldje: als onderzoek naar de voordelen van X veel meer wordt gesubsidiëerd dan onderzoek naar de nadelen van X dan zal je meer lezen over de voordelen van X ongeacht of dat X meer voordelen of meer nadelen heeft.
Ach, het gepeupel speld je al iets op de mouw met een plaatje van vijf brandende torens. Daar heb je helemaal geen statistiek voor nodig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En 1+1 is twee. Zodra het iets complexer wordt dan dat kun je het gepeupel alles op de mouw spelden.
Lees nog een keer de eerste zin van mijn reactie, vooral het deel wat tussen haakjes staat. Blijkbaar heb jij dat nog niet goed verwerkt. Aangezien jij weer de boel aan het verdraaien bent zal ik de andere lezers er maar even op wijzen dat ik geen stelling heb ingenomen over het CBS en dat jij dus aan het trollen en aan het liegen bent met "...nog...".quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar de concrete informatie en aanwijzingen over grote leugens van het CBS heb je nog niet beschikbaar?
Je eerste zin was:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Lees nog een keer de eerste zin van mijn reactie, vooral het deel wat tussen haakjes staat. Blijkbaar heb jij dat nog niet goed verwerkt. Aangezien jij weer de boel aan het verdraaien bent zal ik de andere lezers er maar even op wijzen dat ik geen stelling heb ingenomen over het CBS en dat jij dus aan het trollen en aan het liegen bent met "...nog...".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |