Heerlijk album dit, ik luister al een paar dagen niets anders.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:13 schreef Koekoekskind het volgende:
Nieuw album van deze Oekraïense/Russische band
Tof, ik zou maserati nog wel graag een keer willen zien ze waren laatst in nederland maar toen konden wij niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 04:45 schreef OMG het volgende:
Paar dagen vrijgenomen om wat post-rock te horen en zien, samen met wat post-andere bands die komen spelen..
[ afbeelding ]
Lange tijd niet super veel naar post-rock geluisterd, maar sinds ik dit festival in 2022 hier in Indianapolis heb ontdekt en bezocht komt het weer met enige regelmaat voorbij.
Da's voor mij zo'n band waarvan ik altijd wel de naam kende maar nooit echt iets van heb gehoord. Of 1 nummer 15 jaar geleden of zo. Zal ongetwijfeld wel een plaat of iets van ze kopen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tof, ik zou maserati nog wel graag een keer willen zien ze waren laatst in nederland maar toen konden wij niet.
Nooit van dat label gehoord tot dit jaar, het nieuwe album van Glassing kwam daar dit jaar op uit. Top band, 2 jaar geleden hier op Post. Fest gezien.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:16 schreef Faxie het volgende:
24/25 Aug Pelagic Fest in Maastricht. Flinke namen.
Is een roadburn concert dat ik hoog heb zittenquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:08 schreef OMG het volgende:
Da's voor mij zo'n band waarvan ik altijd wel de naam kende maar nooit echt iets van heb gehoord. Of 1 nummer 15 jaar geleden of zo. Zal ongetwijfeld wel een plaat of iets van ze kopen.
Ja zo'n bandje is het wel, heb dat ook met lungfish. Maar bij beide bands vind het een prima nummerquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:21 schreef Faxie het volgende:
Maserati speelt toch maar 1 nummer?
Meerdere keren gezien op festival. Hebben wel duidelijk zeer unieke en herkenbare stijl, maar mijn ding is het niet.
Ja!quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar GY!BE morgen?
Ha toevalligquote:
Eensch! Te weinig muziek en veel te veel gejengel omheen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:49 schreef Faxie het volgende:
Nope. Na een aantal keer had ik het wel gezien eigenlijk... Ze maken geen impact meer op me. Maar komt ook doordat het publiek nogal veranderd is in de jaren...
Laatste album vind ik ook meh
Klinkt niet alsof men er veel aan heeft gemist.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:14 schreef Gehenna het volgende:
Nou dat hebben we weer gehad, publiek was echt bijzonder, met allemaal van die 'kijk mij eens alto zijn'-shirts met bands waar echt niemand ooit van gehoord heeft zoals 'can', 'tool' en zag zelfs iemand met iets als 'nebula' oid, nee ok
En dat staat daar dan maar een beetje te kijken de hele avond. Je zou verwachten dat ze wel wat gesprekstof hebben naar elkaar, maar dat doen ze dan weer vooral voor en na het concert
De band speelde vooral hun lange stukken, dus het was wel een beetje wachten op hun hit aan het eind
Haha, was weer te gek andersquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:37 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof men er veel aan heeft gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |