abonnement Unibet Coolblue
pi_166788146
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 19:22 schreef amaranta het volgende:
Sarah Bannier
Aaaah. Bibi uit Minoes! Ze doet het wel leuk ^O^
pi_166798227
Sommige pieten zien eruit als zwarte pieten die verkracht zijn door een kaartspel.

:r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_166805612
Ik vind het wel leuk dat bij het taart proeven steeds dat muziekje van Heel Holland Bakt te horen is _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_166806073
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 18:20 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel leuk dat bij het taart proeven steeds dat muziekje van Heel Holland Bakt te horen is _O_
Echt? Oh ik moet beter opletten :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166863871
Wat is de ideale samenstelling voor "Help Welles met een taart bakken" op de website? :P
pi_166866817
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 november 2016 21:06 schreef Laysa het volgende:

[..]

Best grappig, want toen ik dus piet voor mijn nichtje van 5 zong corrigeerde ze me direct met knecht.
Snap ook niet waarom we Sinterklaas liedjes moeten aanpassen. Dat soort betutteling jaagt mensen alleen maar naar Wilders. Wilders geeft waarschijnlijk geen pepernoot om Sinterklaas maar krijgt alle mogelijke ammunitie van anti pieten om groter en groter te worden.

Zelfs in De Club van Sinterklaas zitten tegenwoordig roetveeg pieten.
pi_166867276
Ik heb de grap met het trainingspak gemist.
iemand die hem wel doorheeft?
pi_166883467
Heb zo'n voorgevoel waar het uiteindelijk op zal uitdraaien in het Sinterklaas Journaal ... ...

Voorspelling 1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspelling 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166895874
Vereniging voor mensen die bang zijn voor sinterklaas :D _O-
pi_166897278
Pietje Puck bewijst wel weer wat ik al jaren roep over namen als Puck en Jip. Leuk voor als kleuter bij de zandbak en daarna lachwekkend.
Hier is Pietje Puck ook een ukkie en wordt behandeld als een ukkie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:59:33 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166898602
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Pietje Puck bewijst wel weer wat ik al jaren roep over namen als Puck en Jip. Leuk voor als kleuter bij de zandbak en daarna lachwekkend.
Hier is Pietje Puck ook een ukkie en wordt behandeld als een ukkie.
Pietje Puk ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_166905337
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:35 schreef tombolafan het volgende:
Pffff ik snap de nieuwe insteek volkomen, maar dat wellespiet ineens sluik haar heeft (van door de schoorsteen gaan krijg je krullen dus?), en dat rommelpiet ineens een blank klein meisje is dat eerst t pretpark pietenhuis niet in mocht en nu Pietje Puk is vind ik wel echt storend :{
Een klein blank meisje die niet het pietenhuis in mag... pure discriminatie van kleine blanke meisjes !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_166907033
Overigens speel Peter Faber Sinterklaas in de Nickelodeon serie 'op weg naar pakjesavond', dus ik ben bang dat Opa Piet niet komt -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_166957918
Kijkcijfers hollen behoorlijk achteruit.
Blijft steken op 498.000 kijkers.
pi_167079606
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 23:27 schreef Oliver23 het volgende:
Heb zo'n voorgevoel waar het uiteindelijk op zal uitdraaien in het Sinterklaas Journaal ... ...

Voorspelling 1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspelling 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspelling 1 is uitgekomen, voorspelling 2 niet, maar Pietje Puk eiste wel een hoofdrol op ... ...
pi_167090128
Ik ben serieus benieuwd hoe de evaluatie van de NTR gaat verlopen.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  zondag 4 december 2016 @ 11:07:11 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167090360
Ik kan die kleurtjesPieten echt niet handelen, roetPiet; geen probleem, wittePiet; geen probleem, maar vooral die abstracte tekeningen op de gezichten vind ik storend, die dierengezichten vind ik ook niet leuk, maar die storen me niet zo als die tekeningen die het gezicht geen gezicht meer maken.

Als ik geen gelovige in huis had dan was ik allang gestopt met kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Licht Ontvlambaar zondag 4 december 2016 @ 11:10:39 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_167090409
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 11:07 schreef Leandra het volgende:
Ik kan die kleurtjesPieten echt niet handelen, roetPiet; geen probleem, wittePiet; geen probleem, maar vooral die abstracte tekeningen op de gezichten vind ik storend, die dierengezichten vind ik ook niet leuk, maar die storen me niet zo als die tekeningen die het gezicht geen gezicht meer maken.

Als ik geen gelovige in huis had dan was ik allang gestopt met kijken.
ik vind het veel te carnavalesk
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_167090437
Blij dat ik nu al op meerdere basisscholen in omgeving gehoord heb dat ze volgend jaar niet meer het NTR Sinterklaas pakket inkopen en dus niet meer het journaal gaan volgen. Ze gaan hun eigen draai geven (en volgens hun de traditie weer oppakken) ^O^
  zondag 4 december 2016 @ 11:13:26 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167090460
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 11:10 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik vind het veel te carnavalesk
Dat ook, maar dan ook nog eens artistiekerig willen doen.
Ik moet bij sommige gezichten iedere keer aan die paspoortstunt van Oversight denken, en dat is dan ook precies wat er mis mee is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167091850
Ik heb niets tegen gekleurde gezichten (maakt mensen wel minder herkenbaar), maar doe het dan helemaal in één kleur, dit werd nogal carnavalesk inderdaad.

Verder vond ik het maar een matige verhaallijn dit jaar, of ligt dat aan mij? Mijn dochter vond het wel heel spannend trouwens, zeker gisteren. Maar ze was wel wat verward over het einde, want het was pas 3 december, en Pakjesavond is de 5de.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')