abonnement Unibet Coolblue
pi_130065715
.

[ Bericht 94% gewijzigd door arjan1212 op 14-08-2013 19:12:14 ]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:17:48 #27
3542 Gia
User under construction
pi_130065846
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:11 schreef RAVW het volgende:
ik bedoelde meer dat die dames die de naam BREEZER slet toen hadden ( leeftijd van 14 a 16 jaar ) dat zijn dus de moeders van nu.
Nu zijn het geen Breezers meer maar Banga meiden
De benaming is onbelangrijk.
Sowieso vind ik het goed dat de vaders actief opgespoord worden.
Een jongen heeft net zo goed de plicht te zorgen voor voorbehoedsmiddelen.
Zelfs als de 'jongedame' beweert de pil te gebruiken, blijft het de eigen verantwoordelijkheid van de 'heer' om een condoom te gebruiken.

Geen smoesjes van 'ze heeft gelogen, dus is het niet mijn schuld'.

Wat betreft terugwerkende kracht, mag de wet ook gelden voor oude gevallen, maar vanaf het moment van invoering.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:36:01 #28
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_130066342
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:17 schreef Gia het volgende:

[..]

De benaming is onbelangrijk.
Sowieso vind ik het goed dat de vaders actief opgespoord worden.
Een jongen heeft net zo goed de plicht te zorgen voor voorbehoedsmiddelen.
Zelfs als de 'jongedame' beweert de pil te gebruiken, blijft het de eigen verantwoordelijkheid van de 'heer' om een condoom te gebruiken.

Geen smoesjes van 'ze heeft gelogen, dus is het niet mijn schuld'.

Wat betreft terugwerkende kracht, mag de wet ook gelden voor oude gevallen, maar vanaf het moment van invoering.
maar het moet niet zo zijn dat je pas na 10 maanden te horen krijgt dat je vader ben geworden , ze moeten gewoon invoeren dat de vader al bekent moet zijn voor de geboorte en niet er na.
En dat ze zorg over het kind dan ook automatisch gedeeld wordt en niet dat de vrouw daar alleen deel van uit gaat maken.

Geen erkenning van vader geen extra bijslag zo zou het ook ingevoerd kunnen worden voor de nieuwe gevallen dan letten de dames ook maar eens op met wie ze het bed delen.
Want nu kunnen ze gewoon rond neuken wat ze veel al doen en dan betalen de vaders dus van haar kant zal er niets geen straf opstaan wel als ze dus geen erkende partner willen hebben dan gaat het ze geld kosten

En willen ze het geld wel dan moeten ze maar verplicht worden dat de vader erkent wordt en ook daar bij de plichten en rechten voor beide .. dus beide ouderschap en beide de lasten en lusten

En niet klagen dat de man je zo slecht is, of kut smoesje dat hij vreemd is gegaan dan moet je maar niet de eerste avond in bed gaan met zo'n iemand en eerst een lange tijd kijken hoe het met zo iemand gaat.
Heb het hier niet over een weekje maar eerder 1 a 2 jaar
Want dat kan best zo lang je in de bijstand zit want je mag toch alleen maar 2 nachten van de week bij elk slapen, dus twee nachtjes even je inhouden moet geen punt wezen

ja liefde bla bla bla , ook verliefd zijn kan je zonder roze bril en zonder al dat gedroom
je kan ook gewoon van het moment dat je iemand leer kennen gewoon reëel wezen en rustig aan iets op bouwen
maar nee zodra ze die mooie ogen zien of een knap koppie zijn ze al weer verloren om over het geslijm maar te zwijgen van zo'n man

Want als je een man tegen komt die echt wat met je wil.
kan hij ook wel even wachten om wat te doen met je hoor, en zo niet dan zijn ze het gewoon niet waard
en zo is het met de dames ook tegen over mannen

[ Bericht 10% gewijzigd door RAVW op 14-08-2013 19:49:18 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:09:05 #29
3542 Gia
User under construction
pi_130070471
Mwa, als vaders voortaan moeten meebetalen, wat ik geheel terecht vind, dan ook wanneer Marietje nu, 12 jaar later om alimentatie komt, omdat de zorg voor haar tienerzoon haar boven het hoofd groeit. Maar vanaf nu, niet met terugwerkende kracht.

Erkenning van het kind moet niet meewegen bij de vadervraag. Als je een meid pakt zonder condoom en zij presenteert na 9 maanden de vrucht van haar schoot, dan hoor je mee te werken aan een vaderschapstest. Ben je de vader, dan kun je het kind erkennen en daarmee deel uitmaken van zijn/haar leven, of je erkent het kind niet en gaat verder met je leven. Voor de alimentatie moet dat niet uitmaken. Je betaalt gewoon tot het kind 18 is.
pi_130098715
quote:
Optillen vrouw kost magazijnmedewerker job

KREFELD -
Het optillen van zijn zwangere echtgenote heeft een Duitse magazijnmedewerker zijn baan gekost. De 21-jarige man zette namelijk een foto van de vreugde-uitbarsting op Facebook, terwijl hij in de ziektewet zat wegens rugklachten. Een poging om door een zaak bij de rechtbank in Krefeld zijn baan terug te krijgen, mocht niet baten, zo bleek donderdag.
Dan ben je wel dom :). Niet dat je je vrouw optilt, maar wel dat je het op FB zet, denk dan even na.
Een iets ander geval dan hier besproken maar ik vond het wel grappig om te plaatsen.
pi_130410996
quote:
bijstandtrekkers komen niet opdagen in kassen

DEN HAAG -
Het plan om een leger bijstandstrekkers aan het werk te zetten in de Westlandse kassen is uitgelopen op een flop. Vooral het gebrek aan productiviteit en motivatie bij de deelnemers brak het ambitieuze initiatief op.


Foto: VidiPhoto
Aanvankelijk gooide het kassenproject hoge ogen in de politiek. Zevenhonderd werklozen uit de Haagse en Rotterdamse regio zijn vorig jaar maart per touringcar naar de glazen stad vervoerd voor een introductie in de glastuinbouwsector. Meteen al op de dag van het werklozenreisje kwamen ruim honderd ontvangers van een uitkering niet opdagen.
Een groot deel van de kasweigeraars is gekort op de uitkering. Dat blijkt uit resultaten van het door De Telegraaf opgevraagde tewerkstellingsplan 'Westland heeft Werk’.
Zoals ik eerder al zei; ze willen niet. Goede zaak dat ze worden gekort.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:45:13 #32
3542 Gia
User under construction
pi_130411933
Begrijp die korting wel, maar ergens niet eerlijk tegenover de rest van Nederland.
Ze hebben de pech in 't Westland te wonen.

Wat dat betreft zouden overal van dit soort projecten moeten komen, afhankelijk van de omgeving.
pi_130412229
Je moet iemand overigens wel persoonlijk kennen om uberhaupt te weten of ie in de bijstand zit of niet, aan de vorm van zijn neus valt dat niet echt af te leiden. En dan vind het het toch best een beetje enge mensen, die aangevers. Het zijn namelijk "kennisen" van elkaar, waarbij de een blijkbaar een sort wrok koestert omdat de ander er en paar centen bijbeunt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:20:24 #34
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_130412649
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:00 schreef Hathor het volgende:
omdat de ander er en paar centen bijbeunt.
Je realiseert je wel dat die "paar centen" bij elkaar miljoenen per jaar zijn, en dan dus niet uitgegeven worden aan, ik noem maar wat, zorg?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_130412821
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:45 schreef Gia het volgende:
Begrijp die korting wel, maar ergens niet eerlijk tegenover de rest van Nederland.
Ze hebben de pech in 't Westland te wonen.

Wat dat betreft zouden overal van dit soort projecten moeten komen, afhankelijk van de omgeving.
Die projecten komen er ook, de zorg zal de volgende worden. Dan mogen ze fijn koffie schenken bij de bejaarden zodat de verplegers echt kunnen verplegen in plaats van babbelen en sociaal zijn.

Je kunt dit ook doortrekken naar andere sectoren.
pi_130413257
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:20 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Je realiseert je wel dat die "paar centen" bij elkaar miljoenen per jaar zijn, en dan dus niet uitgegeven worden aan, ik noem maar wat, zorg?
Dat was niet het punt wat ik probeerde te maken, ik heb het gewoon niet zo op verklikkers.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130414901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:37 schreef DroogDok het volgende:
Fraudeurs aangeven, je burgerplicht of klikken?
Als iemand moedwillig niks doet om zijn leefsituatie te verbeteren en dan bedoel ik niet iemand die probeert de eindjes bij elkaar te knopen als aanvulling op zijn karige uitkering dan mag hij worden aangegeven/verklikt.

Concreet: 30 jaar zijn en elke dag uitslapen en in de avond via via heel veel geld verdienen en vervolgens het in duurste van het duurste rondlopen en gedragen terwijl buurman de chauffeur elke dag om 06:00 uur opstaat en vele uren draait om wat geld te verdienen, gaat er bij mij niet in.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:59:02 #38
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_130418883
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat was niet het punt wat ik probeerde te maken, ik heb het gewoon niet zo op verklikkers.
Dat snap ik.
Laten we met z'n allen miljarden bezuinigen op de gewone man, zzp-ers en mkb, en in de tussentijd gewoon mensen die er geen recht op hebben van een uitkering voorzien.
Goed plan inderdaad :{
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_130419200
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:59 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Dat snap ik.
Laten we met z'n allen miljarden bezuinigen op de gewone man, zzp-ers en mkb, en in de tussentijd gewoon mensen die er geen recht op hebben van een uitkering voorzien.
Goed plan inderdaad :{
Niet de behoefte hebben om mensen te verklikken, betekent natuurlijk niet dat bijstandsfraude niet aangepakt moet worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:38:55 #40
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_130419754
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet de behoefte hebben om mensen te verklikken, betekent natuurlijk niet dat bijstandsfraude niet aangepakt moet worden.
Daarom quote ik ook iets in mijn eerste post hierover een paar posts terug.
Over "een paar centen bijbeunen". Niet over "klikken".
Het gaat niet om een paar centen, het gaat om dubbele salarissen over het algemeen.

De echte bezuiniging in deze crisis zit hem in geld niet uitgeven dat niet uit gegeven hoeft te worden. Alleen al de fraude waar het de afgelopen 4 weken over ging in de media telt gigantisch op. Allemaal geld dat onterecht uitgegeven is.
Men haalt het bij de harde werkers, en gooit het via de achterdeur weer naar buiten.
Misschien moet je beginnen met de achterdeur dicht maken. Ik heb het niet over arbeidsmigranten of wat ook, ik heb het over gewone fraude van Henk en Anita.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_130420733
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:59 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Dat snap ik.
Laten we met z'n allen miljarden bezuinigen op de gewone man, zzp-ers en mkb, en in de tussentijd gewoon mensen die er geen recht op hebben van een uitkering voorzien.
Goed plan inderdaad :{
Je doet net of alleen mensen in de bijstand er wat bij beunen, je moest eens weten hoeveel mensen ik ken die gewoon 40 uur per week voor een baas staan te werken, er op zaterdag even wat bijverdienen, iedereen zou dat doen als ie de kans krijgt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:35:06 #42
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_130421284
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je doet net of alleen mensen in de bijstand er wat bij beunen, je moest eens weten hoeveel mensen ik ken die gewoon 40 uur per week voor een baas staan te werken, er op zaterdag even wat bijverdienen, iedereen zou dat doen als ie de kans krijgt.
Volgens mij heb ik dat niet gezegd hoor :)
Het ging hier toch over bijstandsfraude?
En precies die mentaliteit "iedereen zou het doen als ie de kans krijgt", dat is wat je ter discussie zou kunnen stellen.
Klagen over graaiers (ik mis de opmerkingen over de bankbonussen hier in dit topic nog ;)), en zelf ook de boel tillen, dat vind ik niet rijmen met elkaar. Maar goed, zal wel aan mij liggen.

Eigenlijk vind ik het persoonlijk dus wel nog een tandje erger dat mensen beunen terwijl ze een uitkering krijgen, dan dat ze zwart op zaterdag een tuintje aanleggen naast hun fulltime witte job voor 150 euro en een krat pils.
In het eerste geval sponsort de maatschappij het inkomen, terwijl dat die beuner ook zelf in een inkomen zou kunnen voorzien. Dat is gewoon stelen.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')