10 jaar geleden kon ik gewoon gebruik maken van Nord maar ik weet niet of dat inmiddels geblokkeerd is dus aan deze info heb je verder niks.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:41 schreef Farenji het volgende:
Ik ben op zoek naar een e-sim voor China, voor een dag of 3, met paar GB dataverkeer. Welke is goed?
Verder zou ik graag de Great Firewall omzeilen, zodat ik bijv google maps kan gebruiken. Kan dat gewoon met een vpn zoals mullvad, of wordt dat geblokkeerd?
HolaFly of AirAla werkte beide voor mij als E-sim. Dit is incl ingebouwde VPN.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:41 schreef Farenji het volgende:
Ik ben op zoek naar een e-sim voor China, voor een dag of 3, met paar GB dataverkeer. Welke is goed?
Verder zou ik graag de Great Firewall omzeilen, zodat ik bijv google maps kan gebruiken. Kan dat gewoon met een vpn zoals mullvad, of wordt dat geblokkeerd?
VPN is elke keer weer een verrassing. Heb je een prive vpn oplossing, werkt het meestal wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:09 schreef Bootje84 het volgende:
Werkt een VPN überhaupt nog? Laatste keer dat ik ging ( 1 jaar geleden ofzo ) had je een VPS nodig.
Waar zit je? welke buurt of hotel?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:26 schreef Farenji het volgende:
Ik heb uiteindelijk voor een e-sim van airalo.com gekozen en dat werkt prima. Thuis gekocht en geïnstalleerd, en ik had meteen verbinding toen het vliegtuig geland was. Google, whatsapp etc allemaal bereikbaar zonder vpn. Ik zit nu in Guangzhou, verbinding via china unicom maar ik heb een ip uit Amerika. Ook geen gedoe met captcha's op sites.
In het Yingbin hotel vlakbij het People's park. Prima hotel, wel prijzig en nogal een corporate hotel. Het is hier nu best druk met Chinese toeristen/zakenmensen wegens de Canton Fair en men vond het wel beetje apart dat ik daar niet naartoe ging.quote:
Ik zat de keren dat ik daar was aan de andere kant van het park.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 03:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
In het Yingbin hotel vlakbij het People's park. Prima hotel, wel prijzig en nogal een corporate hotel. Het is hier nu best druk met Chinese toeristen/zakenmensen wegens de Canton Fair en men vond het wel beetje apart dat ik daar niet naartoe ging.
Mijn vrouw vertaalt dit als (vermoedelijk) Dry fried oxtail.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:12 schreef Farenji het volgende:
Kwam dit vanavond tegen in het menu van een restaurant in Guangzhou. Google Translate geeft me dezelfde vertaling![]()
Iemand een idee wat het echt betekent?
[ afbeelding ]
Heerlijk die vertaal missers in Aziëquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:12 schreef Farenji het volgende:
Kwam dit vanavond tegen in het menu van een restaurant in Guangzhou. Google Translate geeft me dezelfde vertaling![]()
Iemand een idee wat het echt betekent?
[ afbeelding ]
Komend jaar maar eens kijken dan om er heen re gaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:11 schreef matthijst het volgende:
Jeu. Visumvrij verlengd https://visasnews.com/en/(...)il-december-31-2026/
Ga in maart.
5n Beijing
3n Nanjing
6n Shanghai
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |