Jawelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:28 schreef jeroen25 het volgende:
Dat doet hij toch ook niet? Het is het kutste baantje dat hij gedaan heeft.
Ai verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JawelHij heeft de baan zelf nog nooit gedaan en het lijkt hem de kutste baan ooit.
En als ik per se 1 baan zou moeten kiezen uit deze topicreeks, dan zou ik die baan kiezen. Dat lijkt me nog het minst kutmaar wie weet is schommelend lopen in de trein en iets proberen te verkopen wel zijn nachtmerrie.
Ik kan het niet anders omschrijven neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wat is dan de minimum kutheid voor een baantje hier gepost mag worden?
[..]
dat maakt ook echt een plop geluid?
Nice urban legend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Niet heel vies en eigenlijk best leuk maar schoonmaken in een mortuarium.
Geintjes uithalen met collega's door koelcellen open te zetten met lijken er in
Ach ja we waren nog jong en hadden schijt.
Serieus geen gelul hoorquote:
''Als ik denk aan de kutste baan die er bestaat dan denk ik aan die mensen die snacks verkopen in de trein, met alle respect.''quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wat is dan de minimum kutheid voor een baantje hier gepost mag worden?
[..]
dat maakt ook echt een plop geluid?
Ja dit heb ik dus serieus nooit begrepen. Waarom zou je dit in godsnaam vrijwillig doen?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb een keer een hele zaterdagmiddag met een enorm bord van een bepaalde winkel in m'n handen door het stadscentrum gelopen
Gewoon als lopende reclamezuil. Mijn voorgangster was na een uur weer teruggekomend, huilend. Ik vond het niet eens zo erg, het was mooi weer en die reacties konden me gestolen worden. De zaterdag daarna vroegen ze me weer omdat ik er wel de lol van in zag. Die dag waaide het zo hard dat ik dat bord niet vast kon houden zonder als Mary Poppins door de stad te vliegen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:00 schreef bloempjuh het volgende:
Een maat van me heeft een week lang gloeilampen getest in een gloeilampenfabriek. Hij had een hele week nodig om erachter te komen dat al zijn collega's Down Syndroom hadden.
Absoluut! Ergens moet het tot een vredig leven leiden als je niet zo veel eisen hebt aan het leven.quote:For the record: Ik heb gruwelijk veel respect voor mensen die dit soort werk 24/7 kunnen doen. Ik ben blij dat ik tijdens mijn werk lekker kan ouwehoeren en rondwandelen (=horeca).
wow!quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heb een poosje moeten werken in een oven van een steenbakkerij via een uitzendbureau. Gigantische oven met meterslange rekken vol stenen en tegels, ongelooflijk muffe lucht hing daar. Graad of 60 en erg vochtig.
Ze hadden daar net een nieuw systeem met één of andere robot, maar dat werkte nog niet helemaal goed en er vielen dus regelmatig een hoop stenen van een kilo of 20-40 van dat ding af. Aan mij en mijn collega de taak om die stenen dan weer op die robot te tillen. Om de beurt de oven in, half uur in, half uur uitrusten. Elk half uur verplicht een halve liter water of meer tanken, en je hoefde nooit te pissen. Zweten als een motherfucker daar.
Persoonlijk vond ik dit werk wel lachen omdat ik het wel leuk vind om flink af te zien. Al mijn ex-collega's dachten daar vaak anders over en bleven soms niet langer dan een uur of zo.![]()
Heb daar in de eerste 2 weken alleen al een stuk of 15,16 nieuwe collega's mogen begroeten en uitzwaaien.
Ben er zelf 2 maand geweest, toen waren we niet meer nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |