abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140668249
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:28 schreef jeroen25 het volgende:
Dat doet hij toch ook niet? Het is het kutste baantje dat hij gedaan heeft.
Jawel :Y Hij heeft de baan zelf nog nooit gedaan en het lijkt hem de kutste baan ooit.
En als ik per se 1 baan zou moeten kiezen uit deze topicreeks, dan zou ik die baan kiezen. Dat lijkt me nog het minst kut :+ maar wie weet is schommelend lopen in de trein en iets proberen te verkopen wel zijn nachtmerrie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140668437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jawel :Y Hij heeft de baan zelf nog nooit gedaan en het lijkt hem de kutste baan ooit.
En als ik per se 1 baan zou moeten kiezen uit deze topicreeks, dan zou ik die baan kiezen. Dat lijkt me nog het minst kut :+ maar wie weet is schommelend lopen in de trein en iets proberen te verkopen wel zijn nachtmerrie.
Ai verkeerd gelezen :')
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_140668769
quote:

[..]

Wat is dan de minimum kutheid voor een baantje hier gepost mag worden?

[..]

dat maakt ook echt een plop geluid? :o
Ik kan het niet anders omschrijven nee :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:54:31 #229
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_140668843
Niet heel vies en eigenlijk best leuk maar schoonmaken in een mortuarium.
Geintjes uithalen met collega's door koelcellen open te zetten met lijken er in :')
Ach ja we waren nog jong en hadden schijt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_140670129
Vreemd dat mensen liever voor joker gaan lopen in de trein dan een beetje inspanning te leveren op het werk. Ik stapel liever 40 uur pallets hoor dan dat ik dat 16 uur moet doen, maar het zal aan mij liggen.
pi_140670144
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Niet heel vies en eigenlijk best leuk maar schoonmaken in een mortuarium.
Geintjes uithalen met collega's door koelcellen open te zetten met lijken er in :')
Ach ja we waren nog jong en hadden schijt.
Nice urban legend.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:39:49 #232
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_140670343
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:35 schreef bosa_kaba het volgende:

[..]

Nice urban legend.
Serieus geen gelul hoor :') wat wil je weten?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_140675629
quote:

[..]

Wat is dan de minimum kutheid voor een baantje hier gepost mag worden?

[..]

dat maakt ook echt een plop geluid? :o
''Als ik denk aan de kutste baan die er bestaat dan denk ik aan die mensen die snacks verkopen in de trein, met alle respect.''

Oh spuit11 :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2014 18:20:03 ]
pi_140682309
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb een keer een hele zaterdagmiddag met een enorm bord van een bepaalde winkel in m'n handen door het stadscentrum gelopen :')

Gewoon als lopende reclamezuil. Mijn voorgangster was na een uur weer teruggekomend, huilend. Ik vond het niet eens zo erg, het was mooi weer en die reacties konden me gestolen worden. De zaterdag daarna vroegen ze me weer omdat ik er wel de lol van in zag. Die dag waaide het zo hard dat ik dat bord niet vast kon houden zonder als Mary Poppins door de stad te vliegen :')

Ja dit heb ik dus serieus nooit begrepen. Waarom zou je dit in godsnaam vrijwillig doen?
Zag laatst in Eindhoven ook zo'n jongen lopen met een enorm bord op zijn buik en rug die dan met bandjes over zijn schouders hingen..... Je zag er alleen twee voetjes onderuit steken en een hoofdje erbovenuit. Met alle respect hoor, maar deze manier van reclame-maken werkt enkel doordat mensen naar je kijken omdat je zo ontzettend voor joker loopt.

:')
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_140688684
Domste bijbaan: Sokken verpakken in een sokkenfabriek.

Doel: setjes van drie verschillende paren maken.
Hoe: Grote doos komt aan, je maakt deze open en keert deze om op je werkplek. Zoek in deze chaos 3 verschillende paren sokken (bijv. 1x roze, 1x paars, 1x blauw) en maak deze aan elkaar vast. Als dat gedaan is, doe je ze terug in de doos.
8 uur per dag.

Waarom kan een machine wel paren maken, maar dan niet die paren met elkaar combineren?

--

Paprika's inpakken.
Doel: Pakketjes van 3 verschillende kleuren paprika's maken.
Hoe: Op een lopende band komen paprika's voorbij. 1x rood, 1x geel, 1x groen, 1x rood, 1x geel, 1x groen etc. Deze verdeel je in groepjes van drie (inderdaad: 1x rood, 1x geel, 1x groen) en daar doe je een zakje omheen. Op dit zakje wordt door een andere collega, verderop aan de lopende band, een sticker geplakt. Weer een andere collega aan deze lopende band doet de verpakte paprika's in een krat.

--

Een maat van me heeft een week lang gloeilampen getest in een gloeilampenfabriek. Hij had een hele week nodig om erachter te komen dat al zijn collega's Down Syndroom hadden. |:(

==

For the record: Ik heb gruwelijk veel respect voor mensen die dit soort werk 24/7 kunnen doen. Ik ben blij dat ik tijdens mijn werk lekker kan ouwehoeren en rondwandelen (=horeca).
Mon 'en!
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:17:06 #236
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_140698597
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:00 schreef bloempjuh het volgende:
Een maat van me heeft een week lang gloeilampen getest in een gloeilampenfabriek. Hij had een hele week nodig om erachter te komen dat al zijn collega's Down Syndroom hadden. |:(
:D Hoe snugger is hij zelf?

quote:
For the record: Ik heb gruwelijk veel respect voor mensen die dit soort werk 24/7 kunnen doen. Ik ben blij dat ik tijdens mijn werk lekker kan ouwehoeren en rondwandelen (=horeca).
Absoluut! Ergens moet het tot een vredig leven leiden als je niet zo veel eisen hebt aan het leven.

Ik heb eens in een notenfabriek gewerkt. De hele dag staand 8 zakjes noten in een doos stoppen. Bijna niemand sprak Nederlands en er was geen radio, zelfs in de pauzes was het doodstil in de kantine. Ik had echt het gevoel dat er per uur een punt van mijn IQ afging. Na 2,5 dag heb ik het opgegeven.
Ik heb altijd met veel plezier zo veel als mogelijk was gewerkt vanaf mijn 14e. Maar ik sta veel liever 12 uur per nacht op mijn benen in de horeca dan dat ik een halve dag in die notenfabriek moet werken.
Spoilers!
pi_140703481
Niet echt een kutbaan, maar wel een echt enorm kut onderdeel:

Heb 3 maanden in Australie op een fruitboomgaard gewerkt. Appels, paprika's, peren en perzikken plukken. Werk is wel zwaar en zeker de 1e dagen pijnlijk (omdat je nog niet echt door hebt wat een handige techniek is om het fruit te plukken zonder gelijk heel je arm open te halen aan alle takken), maar het is wel sociaal werk, en als je even laleen bent gooi je er een muziekje bij en kom je met 20-25 graden ook de dag wel door. + het verdiende in mijn ogen niet slecht ($35 per krat. In het begin koste je dat 4 uur, later 2u)

In de perioden dat het fruit nog niet rijp was, was er eigenlijk geen werk. De boer wilde ons toch aan het werk houden, dus toen gingen we alle klusjes doen die er nog gedaan moesten worden:
- Kuilen graven (niet heel kut, maar wel zwaar in de zon)
- Dode takken of takken zonder stampers afbreken. Liep je gewoon 8u door bomen die in een soort V-vorm groeien heen.
- Folie op de grond neerleggen zodat het zonlicht weerkaatst naar de onderkant van de appels. Om de 10 meter moest je dan 2 emmers zand op dat folie keeperen, zodat het niet wegwaait. Op zich niet onaardig, maar vooral op het eind het opruimen van het folie is een teringwerk. Hoe smerig dat geworden is in die weken.

Maar het kutste was met afstand:
- Controleren en fixen van sprinklers. Die sprinkles liggen op de grond en om de 4-5 bomen staat er dus 1. Er is maar 1 manier om te kijken of sprinklers het doen: door ze aan te zetten. Dus ik liep de hele dag met een tang over de boomgaard. Om de 5 meter neerknielen bij die sprinklers (dan ben je al zeiknat) om te zien of die nog goed aangesloten zat. Indien dat niet het geval is moest je de sprinklers er met grof geweld uittrekken, waardoor het water wat door die slang stroomt dus met 90km/u in je gezicht spuit en daarna met grof geweld weer een nieuwe sprinkler in het gaatje proppen waar dus continu water uitspuit. Eind van de dag was er echt geen stukje lichaam meer wat nog wel droog was.

Verder wel genoten van het werk op de boomgaard, maar dát was echt een enorme kutklus.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_140706172
Ook nog een kut jobje. Deklast hout vast te sjorren.

Dit moet bijvoorkeur gebeuren met of sneeuw, ijs en kou of het waait 5bft. Doordat er tussen de pakken hout gaten liggen waar in met gemak een voet en desnoods nog wel man past is dit geen goed idee om daar zeilen over heen te leggen.

Alles moet zo snel mogelijk gedaan worden omdat tijd immers geld is. Ook zijn die zeilen niet met 2 man te hagelen omdat ze lood en lood zwaar zijn. En daarna als de wind er onder komt al het hout naar beneden blaast.

Wat ben ik blij geweest dat de laatste keer alles mooi in het ruim paste. Hoeft het alleen maar vast te worden gezet met wat airbags ipv sjorringen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Eris op 04-06-2014 14:56:16 (Plaatje deed het niet) ]
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:08:25 #239
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_140706521
Het kutste wat ik ooit heb gedaan was werken bij een papier recyclingsbedrijf.
Moest de hele dag maar papier sorteren op kwaliteit.
Tussen het oud papier echt de gekste en ook de meest ranzige dingen gevonden.
Het gekste wat ik vond was een Apple Mac Performa (een oudje) en er lagen ook regelmatig gebruikte tampons of maandverband tussen of zelfs gebruikte condooms :r

Ook een keer plafondplaten aangetroffen bij een partij oud papier, en die waren kletsnat geworden.
En ik kan zeggen dat dat echt gaat stinken.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:22:37 #240
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_140706964
Heb een poosje moeten werken in een oven van een steenbakkerij via een uitzendbureau. Gigantische oven met meterslange rekken vol stenen en tegels, ongelooflijk muffe lucht hing daar. Graad of 60 en erg vochtig.

Ze hadden daar net een nieuw systeem met één of andere robot, maar dat werkte nog niet helemaal goed en er vielen dus regelmatig een hoop stenen van een kilo of 20-40 van dat ding af. Aan mij en mijn collega de taak om die stenen dan weer op die robot te tillen. Om de beurt de oven in, half uur in, half uur uitrusten. Elk half uur verplicht een halve liter water of meer tanken, en je hoefde nooit te pissen. Zweten als een motherfucker daar.

Persoonlijk vond ik dit werk wel lachen omdat ik het wel leuk vind om flink af te zien. Al mijn ex-collega's dachten daar vaak anders over en bleven soms niet langer dan een uur of zo. :{

Heb daar in de eerste 2 weken alleen al een stuk of 15,16 nieuwe collega's mogen begroeten en uitzwaaien. :')

Ben er zelf 2 maand geweest, toen waren we niet meer nodig.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_140707305
Kutste wat ik ooit heb gedaan is als vuilnisman en tegellegger werken.

Fuck dat 2e is echt super zwaar om heel de dag te doen. Was via het uitzendbureau waar je toen nog snel dit werk kon vinden.

Ik kwam daar op dag 1 en moest meteen heel de dag in de warme zon van die grote vierkante stenen van een aantal kilo sjouwen en goed leggen. Was echt compleet verrot man. Vanuit het uitzendbureau was het ook helemaal niet goed geregeld. Wist helemaal niet dat ik zelf eten moest meenemen en had dus niks gegeten heel de dag :')
Ik kon het ook niet echt vinden met de mensen die het deden. Dat waren echt van die machomannetjes die het al jaren deden. Ze boden ook helemaal geen eten aan ofzo, omdat ik van niks wist. Werd zelfs door 1 iemand nog homo genoemd omdat ik het zo zwaar had. Ja vind je het gek op dag 1 al meteen dat werk gaan doen zonder eten en drinken. Het was al gauw een dag van 5 uur sochtends tot 18:00 savonds en dat zonder eten en drinken.

Het was helaas ver van mijn huis vandaan, maar ik zat er echt aan te denken om gewoon weg te lopen en naar huis te lopen.

Als vuilnisman werken is ook niet alles. Ok het verdiende wel lekker, maar toch was ik er snel weer mee gekapt. Ik werkte gelukkig met een neger die altijd wel vrolijk was en net als mij wel ritmisch is. Dus daar stonden we dan achter de vuilniswagen muziek te maken :+ .

Ohja en nog een dode kat in de wagen die lekker zat te meuren :D

Maar je beseft wel meteen waar je mee bezig bent als je dat soort werk doet. Dan ben je toch wel blij dat je iets geleerd heb en je normaal werk kan doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vault-Boy op 04-06-2014 15:42:28 ]
pi_140707632
Een andere kut jobje is de Sewage tank schoonmaken. Je wilt niet weten wat daar uit komt waaronder Condooms en andere elende tussen zat was niet te beschrijven. Gat verdame...
pi_140711758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heb een poosje moeten werken in een oven van een steenbakkerij via een uitzendbureau. Gigantische oven met meterslange rekken vol stenen en tegels, ongelooflijk muffe lucht hing daar. Graad of 60 en erg vochtig.

Ze hadden daar net een nieuw systeem met één of andere robot, maar dat werkte nog niet helemaal goed en er vielen dus regelmatig een hoop stenen van een kilo of 20-40 van dat ding af. Aan mij en mijn collega de taak om die stenen dan weer op die robot te tillen. Om de beurt de oven in, half uur in, half uur uitrusten. Elk half uur verplicht een halve liter water of meer tanken, en je hoefde nooit te pissen. Zweten als een motherfucker daar.

Persoonlijk vond ik dit werk wel lachen omdat ik het wel leuk vind om flink af te zien. Al mijn ex-collega's dachten daar vaak anders over en bleven soms niet langer dan een uur of zo. :{

Heb daar in de eerste 2 weken alleen al een stuk of 15,16 nieuwe collega's mogen begroeten en uitzwaaien. :')

Ben er zelf 2 maand geweest, toen waren we niet meer nodig.
wow! :D
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:14:02 #244
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_140730880
Zo heb ik ooit als 16 jarige in een fabriek gewerkt waar ik de gehele dag kaartjes door labels moest schieten in kledingstukken , na een paar uur was de kramp in beide handen tot het toppunt.

En die supervisor maar schreeuwen dat het uur gemiddelde omhoog moest , werkte met alleen maar polen en die gasten stonden megastrak te snuiven tijdens werktijd ... die gasten bleven scheppen.

Stond ik dan als 16 jarige ... verloren van doorgesnoven polen , heb na 1 week tijd de stekker eruit getrokken.
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')