Herstel: 5 avonden in de week. En dan ook nog de energie vinden om in je vrije tijd (dus overdag) te gaan lassen, betonvloeren gieten enzovoort, terwijl je 100% bent afgekeurd? Nee, ik blijf het een beetje dubieus vinden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:03 schreef sp3c het volgende:
volgens onze betrouwbare bron werkt hij dus gewoon 5 dagen in de week
laat hem dan lekker in zijn vrije tijd met zijn skills en zijn reuma aan zijn bootje werken zeg
jammer dat het is afgebrand
Ieder z'n hobby. De een bouwt een boot, de ander zet vraagtekens bij verhalen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Herstel: 5 avonden in de week. En dan ook nog de energie vinden om in je vrije tijd (dus overdag) te gaan lassen, betonvloeren gieten enzovoort, terwijl je 100% bent afgekeurd? Nee, ik blijf het een beetje dubieus vinden.
Weinig tot geen doms aan, rechts meent het leven van een ander te kunnen bepalen, loopt tegen het dictatoriale aan hier. Laat gvd die mensen met rust.quote:
nee hoor ik ben rechts en ik gun de goede man zijn bootjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Weinig tot geen doms aan, rechts meent het leven van een ander te kunnen bepalen, loopt tegen het dictatoriale aan hier. Laat gvd die mensen met rust.
Want? Er mogen best vraagtekens gezet worden bij dubieuze verhalen als dit. Ik zeg niet dat deze man bewust de zaak bedonderde of dat hij écht kon werken, maar het bouwen van zo'n boot is toch op z'n minst een signaal dat uitgezocht mag / moet worden door de uitkeringsinstantie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Weinig tot geen doms aan, rechts meent het leven van een ander te kunnen bepalen, loopt tegen het dictatoriale aan hier. Laat gvd die mensen met rust.
Ik kijk dan ook naar de meerderheid en niet naar een enkele persoon.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor ik ben rechts en ik gun de goede man zijn bootje
zit niet altijd zo stom te blaten
lol, je hebt geen flauw ideequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook naar de meerderheid en niet naar een enkele persoon.
En links wat betreft hun zieligheidsindustrie waar hun baantjesmachine op is gebaseerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, rechts steekt graag als het om hun eigen clubje gaat graag de kop in het zand.
[ afbeelding ]
nee maar links he ... is links!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, rechts steekt graag als het om hun eigen clubje gaat graag de kop in het zand.
[ afbeelding ]
ah kijk nog zo 1quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En links wat betreft hun zieligheidsindustrie waar hun baantjesmachine op is gebaseerd.
verhuis naar een andere wereld zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah kijk nog zo 1
kan ik nu concluderen dat zowel rechts als links kleine kleuters zijn?
wat een wereld
mweh ik denk dat ik gewoon besluit dat er zowel bij links als bij rechts hele grote kleuters rondlopenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
verhuis naar een andere wereld zou ik zeggen...
Mijn mening is dat je mensen een normaal leven moet gunnen ondanks hun gebreken en beperkingen ook al kost dat de gemeenschap geld.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:57 schreef sp3c het volgende:
geef gewoon je mening, zet je vraagtekens en laat dat stomme links/rechts geblaat een keer achterwege pls
gewoon om te zien wat er dan gebeurt
Jij blijft maar conclusies trekken op basis van dingen die helemaal nergens staan .. nou is die man weer voor 100% afgekeurd. Hij is blijkbaar zo'n 10 jaar geleden wegens de reuma afgekeurd voor zijn oude beroep, dat is alles wat we weten .. maar of hij nou kapper was en dankzij de reuma in zijn handen geen schaar meer kon vasthouden, of misschien wel stratenmaker met reuma aan de knieën waardoor die niet meer kon knielen .. dat weten we niet. We weten nog niet eens of hij überhaupt een uitkering krijgt!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Herstel: 5 avonden in de week. En dan ook nog de energie vinden om in je vrije tijd (dus overdag) te gaan lassen, betonvloeren gieten enzovoort, terwijl je 100% bent afgekeurd? Nee, ik blijf het een beetje dubieus vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |