abonnement Unibet Coolblue
pi_152827395
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:03 schreef isildur25 het volgende:
ik weet eigenlijk niet of het officiele tvp videos zijn(nu wel), maar volgens mij is dit een nieuwe die ik op youtube tegen kwam....
Begint goed! :D

"If we can put a man on the Moon, surely we can solve these problems".

Ehh, ja, daar gaat het al mis.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152828105
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Begint goed! :D

"If we can put a man on the Moon, surely we can solve these problems".

Ehh, ja, daar gaat het al mis.
nee misschien niet het beste argument idd;)
maar als je puur gaat kijken naar wat voor budgetten er naar het leger en nasa gaan(dan heb ik het niet eens over de black budgets) daar zou je volgens mij de halve wereld van kunnen huisvesten.

plus dat als je al die insigneurs die aan raketten etc werken laten werken aan het verbeteren van de samenleving levert dat wel meer resultaat op voor ons allemaal.
I'm not saying it's aliens, But it was aliens
pi_152828146
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:11 schreef isildur25 het volgende:

[..]

nee misschien niet het beste argument idd;)
maar als je puur gaat kijken naar wat voor budgetten er naar het leger en nasa gaan(dan heb ik het niet eens over de black budgets) daar zou je volgens mij de halve wereld van kunnen huisvesten.

plus dat als je al die insigneurs die aan raketten etc werken laten werken voor het verbeteren van de samenleving levert dat wel meer resultaat op voor ons allemaal.
Ja, dat collectivisme van TVP heeft me altijd tegengestaan. Mensen die "een oplossing voor alles" hebben, wantrouw ik doorgaans.

Wat niet wegneemt dat er aardige ideeën in zitten en een Resource Based Economy eerder een noodzaak dan een raar idee is. Denk trouwens dat we daar vanzelf naartoe gaan; energie als handelsmiddel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152842912
quote:
12s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat collectivisme van TVP heeft me altijd tegengestaan. Mensen die "een oplossing voor alles" hebben, wantrouw ik doorgaans.

Wat niet wegneemt dat er aardige ideeën in zitten en een Resource Based Economy eerder een noodzaak dan een raar idee is. Denk trouwens dat we daar vanzelf naartoe gaan; energie als handelsmiddel.
Technologie voor bijna gratis energie bestaat al jaren,volgens mij.
Maar dat zou nooit 'n geheime zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_152842927
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 23:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Technologie voor bijna gratis energie bestaat al jaren,volgens mij.
Maar dat zou nooit 'n geheime zijn.
Oh zeker, de zon en geothermie.

Zijn ook geen geheim verder.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152843060
quote:
12s.gif Op donderdag 21 mei 2015 23:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh zeker, de zon en geothermie.

Zijn ook geen geheim verder.
Maar ze blijven wel heel veel geld uitgeven voor magnificent space projects.gvd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_152843080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 00:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar ze blijven wel heel veel geld uitgeven voor magnificent space projects.gvd.
Jij en ik weten natuurlijk beter waar dat geld wél heengaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152843142
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 00:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij en ik weten natuurlijk beter waar dat geld wél heengaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij en ik en miljoenen anderen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 1 februari 2016 @ 19:32:08 #209
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_159576798
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:02:18 #210
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159593353
quote:
Ooohhhh, die ga ik vanavond even op mijn gemakje kijken, ik blijf het idee van the venus project ultiem geweldig vinden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:32:56 #211
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159597248
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Ooohhhh, die ga ik vanavond even op mijn gemakje kijken, ik blijf het idee van the venus project ultiem geweldig vinden.
Er wordt niet echt wat nieuws verteld t.o.v. de vorige video's maar best nuttig om het weer eens te bekijken(opfriscursus)
Denk dat veel bezwaren die de revue gepasseerd zijn in dit draadje gewoon blijven staan , maar het concept blijft best interessant.
There is only one religion
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:43:15 #212
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159597572
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:32 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Er wordt niet echt wat nieuws verteld t.o.v. de vorige video's maar best nuttig om het weer eens te bekijken(opfriscursus)
Denk dat veel bezwaren die de revue gepasseerd zijn in dit draadje gewoon blijven staan , maar het concept blijft best interessant.
Het concept is geweldig, zeker als de wereld technisch zo ver is dat mensen niets of nauwelijks meer iets van doen hebben met het dagelijkse bestuur en de allocatie van goederen, gewoon laten doen door een centrale computer op basis van wants, needs en lokale beschikbaarheid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:51:29 #213
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159597856
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Het concept is geweldig, zeker als de wereld technisch zo ver is dat mensen niets of nauwelijks meer iets van doen hebben met het dagelijkse bestuur en de allocatie van goederen, gewoon laten doen door een centrale computer op basis van wants, needs en lokale beschikbaarheid.
Ik vind er zitten zeker hele goeie punten in maar ik zie ook bezwaren.
Het is wel met een andere manier van denken die naar de hedendaagse problemen kijkt.
Maar waarom is men er nog niet (op een proefstukje van een paar hectare na) mee begonnen is denk ik een gerechtvaardigde vraag.
Al vind je er wel weer veel van terug in agenda 2030.
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')