Geachte kameraden,
na een meer dan 3 uur lange eenmansaanval van mij, op de vestiging van Tilburg, ben ik wedergekeerd om jullie het glorieuze nieuws te brengen dat onze partei is herrezen in het buurland. Ik heb voor 45 miljoen extra inwoners gezorgd die bereid zijn te sterven voor de goede zaak en voor hun Leider.
Geachte dames en heren, het is mijn verantwoordelijkheid om een oorlogsverklaring af te kondigen tegen het Liberalisme. Het is ONACCEPTABEL, ONACCEPTABEL ZEG IK JE, dat het heden ten dage nog mogelijk is het het Communisme op een manier te verheerlijken, waarbij de strijders die gestorven zijn voor het kapitalisme en het extreem aanhangen van een Nationalisme, voor niets is geweest.
Daarom roep ik nu officieel de Republiek uit en zijn wij vanaf nu een zelf-erkende oppermachtige staat die GANZE EUROPA bedekt.
Tevens benoem ik hierbij de volgende Admiraal:
MichaelScott
Zet 'RCD Admiralität' onder je usernaam.
De volgende dappere krijger is benoemd tot minister van buitenlandse zaken:
kwaliteit
Zet 'RCD Ministerie van BUZA' onder je usernaam.
Je zult vooral het overdragen van oorlogsverklaringen, radio en bioscooptoespraken als werk hebben. Ook dien je de vijand op te lichten door o.a. voorstellen te doen om gevangenen te ruilen. Wanneer wij onze gevangenen krijgen, zorg jij ervoor dat hun gevangenen niet meer zijn.
Dit was mijn toespraak.
LANG LEVE DE REPUBLIEK!
TOT DE DOOD!
STRIJD!