abonnement Unibet Coolblue
pi_212692118

Weer een voorraadje piccalilly. Dit keer wel aparte omdat ik halverwege er achter kwam dat de kruidenvoorraad bijna op is. Dus garam masala in plaats van kerriepoeder en Chilipoeder in plaats van mosterd. En kweepeer er in omdat die hier nog zielig lag te zijn. Ik ben benieuwd.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_212694814
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 18:35 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een voorraadje piccalilly. Dit keer wel aparte omdat ik halverwege er achter kwam dat de kruidenvoorraad bijna op is. Dus garam masala in plaats van kerriepoeder en Chilipoeder in plaats van mosterd. En kweepeer er in omdat die hier nog zielig lag te zijn. Ik ben benieuwd.
Ik zie jou best wel veel dingen inmaken en ben eigenlijk benieuwd wat er allemaal zelf ingemaakt in jouw voorraadkast staat :)
pi_212696052
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:52 schreef Yinny het volgende:

[..]
Ik zie jou best wel veel dingen inmaken en ben eigenlijk benieuwd wat er allemaal zelf ingemaakt in jouw voorraadkast staat :)
En hoe groot die kast wel niet is ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_212697314
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:52 schreef Yinny het volgende:

[..]
Ik zie jou best wel veel dingen inmaken en ben eigenlijk benieuwd wat er allemaal zelf ingemaakt in jouw voorraadkast staat :)
Dat is voor mij soms ook een verrassing :@ Kom ik iets tegen waarvan ik geen idee had dat ik het had.

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En hoe groot die kast wel niet is ;)
Gelukkig een grote kelder. stavromulabeta in CUL / Zelf conserveren van voedsel #3
Maar toen ik nog in een apartementje woonde, kwam je echt in alle kasten waar nog ruimte was, potjes tegen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')