abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juni 2025 @ 15:50:36 #76
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218074295
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2025 15:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Overal waar veel allochtonen wonen heb je dit.
De allochtonen daar waren juist netjes gekleed, zagen er gezond uit, leken gericht op werk en familie. Dat was ook >95% van de bevolking
Het waren juist de Engelse untermenschen die volkomen verpauperd en vergane glorie waren.
The End Times are wild
pi_218074842
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 22:58 schreef nostra het volgende:

[..]
Niemand heeft het meteen over een wereldoorlog of Russische tanks over het Damrak, veel logischer zijn aanvallen op kritische infrastructuur, zoals Katwijk of de havens of AMSIX.
En wat gaat defensie dan doen?
Wat tanks voor bankgebouwen zetten? Bij de havens?

:')

Daar heb je echt een hele specifieke groep voor nodig om te beschermen, die sure wellicht ook onder defendie vallen.
Maar echt niet een leger.
pi_218076977
Jullie zijn allemaal liever Turks dan Brits
pi_218080466
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 09:53 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van dat AI met chipolata op de proppen komt in een engels ontbijt. :D
Volgens mij is dat een vertaalfoutje. Het gaat bijna zeker over worstjes.
pi_218080485
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:08 schreef flyguy het volgende:
In mijn tv pakket zitten een hoop Engelstalige kanalen uit de UK en wanneer ik er eens langs zap spreken de reclames boekdelen: gokken/ lotterijen, overbodige verzekeringen, junkfood, uitvaartgeneuzel, pharma en legale hulp voor als je iets wilt claimen...

En dan te bedenken dat iets meer dan een eeuw geleden dit volk het grootste rijk uit de wereldgeschiedenis had. Van die trotse historie lijkt weinig meer over.
De arrogantie is nog op 1913 sterkte.
pi_218080502
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:44 schreef C.L.Werner het volgende:
Jullie zijn allemaal liever Turks dan Brits
Niet om het een of ander, maar er zijn wel een paar dingetjes die in Turkije beter lopen dan in Nederland.
pi_218080541
quote:
In mijn tv pakket zitten een hoop Engelstalige kanalen uit de UK en wanneer ik er eens langs zap spreken de reclames boekdelen: gokken/ lotterijen, overbodige verzekeringen, junkfood, uitvaartgeneuzel, pharma en legale hulp voor als je iets wilt claimen...

En dan te bedenken dat iets meer dan een eeuw geleden dit volk het grootste rijk uit de wereldgeschiedenis had. Van die trotse historie lijkt weinig meer over.
Hebben ze die Payday-loan toestanden nog?
  maandag 30 juni 2025 @ 12:51:05 #83
117098 Hathor
Effe niet
pi_218080548
quote:

Bij ons is het allemaal niet veel beter. Als je de hele dag pak em beet Comedy Central op hebt staan zie je letterlijk 30-40 keer per dag dezelfde commercials voorbijkomen die hoofdzakelijk bestaan uit mobiele telefoon abbo's, automerken (minstens een half dozijn verschillende) en junkfood (McDonalds, KFC, Domino's, etc).

En het erge is dat je er nog voor moet betalen ook om daar de hele dag naar te moeten kijken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218080568
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 09:42 schreef klaasweetalles het volgende:

Daar wordt het voedsel niet op allerlei manieren bewerkt door chemische troep en hormonen voor de groei
Ik geloof je niet, je pikt selectief. Aangezien bijvoorbeeld in China genoeg voedsel schandalen zijn bijvoorbeeld over gebruikte vetten uit het riool om nog eens in te bakken. :D :')
  maandag 30 juni 2025 @ 13:02:10 #85
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218080662
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik geloof je niet, je pikt selectief. Aangezien bijvoorbeeld in China genoeg voedsel schandalen zijn bijvoorbeeld over gebruikte vetten uit het riool om nog eens in te bakken. :D :')
Zonde idd om al dat huidvet van miljarden chinezen zo naar zee te spoelen. Kun je gewoon nog koe loe yuk in frituren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218081288
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]
CLOWN

Het gaat er niet om hoe het voedsel gekookt wordt maar geteeld en gekweekt wordt

azie is ook groter dan china he...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218081659
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 14:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
CLOWN

Het gaat er niet om hoe het voedsel gekookt wordt maar geteeld en gekweekt wordt

azie is ook groter dan china he...
Over clown gedrag gesproken in China leeft 25% van de Aziatische bevolking. Dan hebben we daar ook nog India waar ook 25% woont met mooie verhalen over erg zieke reizigers door de belabberde hygiëne in dat land.

:+
pi_218081700
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 14:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Over clown gedrag gesproken in China leeft 25% van de Aziatische bevolking. Dan hebben we daar ook nog India waar ook 25% woont met mooie verhalen over erg zieke reizigers door de belabberde hygiëne in dat land.

:+
Feit is gewoon dat bepaalde welvaartsziektes in die landen minder snel voorkomen en dat mensen langer leven

hoe zou dat nou allemaal komen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218081837
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Feit is gewoon dat bepaalde welvaartsziektes in die landen minder snel voorkomen en dat mensen langer leven

hoe zou dat nou allemaal komen...
Laat ons eens de levensverwachtingen bekijken in UK 81, Nederland 81.9, de VS 77.3, China 78.6 en India 68.8.

Dan kun je wel schreeuwen over welvaarts ziektes blijkbaar worden we alsnog erg oud als nederlandse en engelse populatie hierdoor. :+
pi_218082022
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 15:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Laat ons eens de levensverwachtingen bekijken in UK 81, Nederland 81.9, de VS 77.3, China 78.6 en India 68.8.

Dan kun je wel schreeuwen over welvaarts ziektes blijkbaar worden we alsnog erg oud als nederlandse en engelse populatie hierdoor. :+
Goser jij probeert klaas te belazeren

En dat is niet zo slim

zie onderstaande lijst gebaseerd op feiten 6 landen uit Azië

🌍 Toplanden levensverwachting 2025
Rang Land / Regio Levensverwachting (jaren)
1 Monaco 87,0 jaar
2 Hong Kong 85,8 jaar
3 Macau 85,5 jaar
4 Japan 85,0 jaar
5 San Marino 85,8 (of 85,6) jaar
6 Liechtenstein 84,8 jaar
7 Zwitserland 84,4 jaar
8 Singapore 84,3 jaar
9 Italië 84,2 jaar
10 Zuid-Korea 84,1 jaar
pi_218082741
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
1 Monaco 87,0 jaar
Kortom, het oudst wordt je van belasting ontwijken terwijl je geniet van de mediterrane keuken en zon.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 30 juni 2025 @ 17:14:13 #92
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218082787
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 17:07 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Kortom, het oudst wordt je van belasting ontwijken terwijl je geniet van de mediterrane keuken en zon.
"Geld maakt niet gelukkig"

:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 30 juni 2025 @ 17:57:36 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_218083060
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_218084720
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 15:50 schreef LXIV het volgende:
Het waren juist de Engelse untermenschen die volkomen verpauperd en vergane glorie waren.
Daar zal de gok en zuipcultuur van de Britten ook wel een bijdrage aan geleverd hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 30 juni 2025 @ 21:23:16 #95
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218084738
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Daar zal de gok en zuipcultuur van de Britten ook wel een bijdrage aan geleverd hebben.
Dat is het zelfs voor een groot deel, denk ik. In combinatie met de vreetcultuur van vet en processed voedsel.
The End Times are wild
pi_218084935
Net als bij ons zitten er allerlei verschillende groepen waarbij sommigen het veel beter doen op sommige vlakken dan anderen.

Je moet ze kennen om te weten wat de problemen zijn.

Net zoals Nederland zijn er ook groepen uit voormalige Britse koloniën, van wie sommigen zéér beschaafd zijn en waar bij anderen meer problemen optreden.

Veel armelijke mensen wonen in oude industrie-steden. Of aan de kust in verlopen badplaatsen of opgegeven havensteden.

Het klopt dat de mogelijkheden van de working class op veel plaatsen ernstig uit lijken te zijn gehold.

Maar de armoede lijkt op veel plaatsen veel schrijnender dan in Nederland.
pi_218084947
Jammer, want tis een mooi, leuk volk!
pi_218088985
Ik moest plotseling denken aan een keer dat ik in Kent in een dorp op een huis paste. In een zware storm werden veel bomen om geblazen dus stroom en bereikbaarheid waren een paar dagen beperkt. Er waren ook een paar bomen omgegaan in de tuin van het huis waar ik verbleef.

In de schuur lag een motorzaag en brandstof, dus ik ben aan de slag gegaan om 'onze bomen' te verwijderen. Na een dagje hard werken had ik twee dingen geleerd; het is best zwaar werk. Het tweede was dat iedereen vond dat ik een beetje raar was omdat ik niet had gewacht tot de council het zou opruimen.
pi_218094721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:46 schreef HiZ het volgende:
Ik moest plotseling denken aan een keer dat ik in Kent in een dorp op een huis paste. In een zware storm werden veel bomen om geblazen dus stroom en bereikbaarheid waren een paar dagen beperkt. Er waren ook een paar bomen omgegaan in de tuin van het huis waar ik verbleef.

In de schuur lag een motorzaag en brandstof, dus ik ben aan de slag gegaan om 'onze bomen' te verwijderen. Na een dagje hard werken had ik twee dingen geleerd; het is best zwaar werk. Het tweede was dat iedereen vond dat ik een beetje raar was omdat ik niet had gewacht tot de council het zou opruimen.
Dit is echt nooit gebeurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')