Beiden kunnen waar zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja zo iemand heeft misschien wel andere hulp nodig, dan het verwijt van misbruik maken van abortus.
Iemand zat al vroeg aan het bier zo te lezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mooi, ik stel voor dat iedere dame die een echte frivole abortus wil, echt voor de lol, een premie krijgt van 250 euro zodat ze dat volwaardig kan vieren met haar vrienden.
Moeten we alleen vast zien te stellen dat het een echte frivole abortus betreft, misschien moet ze eerst een vragenlijst invullen?
Je haalt me de woorden uit de mond. De meeste abortussen worden uitgevoerd omdat manlief is uitgeschoten. Ik vind dat je pleziervluchtjes niet moet faciliteren met kindermoord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:24 schreef Twiitch het volgende:
Ik vind dat ze abortus moeten verbieden.
Abortus is een feestje maar je moet wel zelf de kinderen ophangen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:40 schreef Twiitch het volgende:
Ik neem mijn woorden terug. Abortus moet toegejuicht worden
Ik vind dat ze iedere man preventief moeten castreren. Een man mag eerst bewijzen dat ie verantwoordelijk met zijn pener om kan gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. De meeste abortussen worden uitgevoerd omdat manlief is uitgeschoten. Ik vind dat je pleziervluchtjes niet moet faciliteren met kindermoord.
Bij hoge uitzondering echter: denk aan verkrachtingen of gezondheid van de Drachtige Drager.²
gaan die ouwelui een keer naar een sexclub en paar maand later gaat moe een abortus doen want een gekleurd kindje op je ouwe dag dat komt raar over bij de burenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:24 schreef Twiitch het volgende:
Ik vind dat ze abortus moeten verbieden.
Verlate abortus mag in sommige gevallen ook welquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:40 schreef Twiitch het volgende:
Ik neem mijn woorden terug. Abortus moet toegejuicht worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |