Nee, gewoon zo snel mogelijk het land uit en tot die datum zo goedkoop mogelijk huisvesten. Werken zorgt voor meer gezeik/admin, kosten mbt transport, etc.quote:Op zaterdag 2 november 2024 05:08 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel moeten. Verplicht werken in de kassen of vleesverwerkingsindustrie. Het mes snijdt dan aan twee kanten: zij krijgen brood, bed en veiligheid en wij goedkope arbeidskrachten.
Jammer dat je mijn punt van het idee om mensen in kampen te stoppen met minimale mogelijkheden mist, sorry maar ik krijg hier toch wat vreemde gevoelens vanquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik krijg dan in ieder geval geen bommen op mijn hoofd. En wat is er mis met verplicht werken? Ik moet ook verplicht werken anders heb ik niet te eten en kan ik mijn hypotheek niet betalen.
Ja dat zal allemaal geen pretje zijn. Hoe het nu gaat is alleen simpelweg onbetaalbaar dus je moet toch wat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn punt van het idee om mensen in kampen te stoppen met minimale mogelijkheden mist, sorry maar ik krijg hier toch wat vreemde gevoelens van
Klopt maar er zijn vast socialere tussenwegen te bedenkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal geen pretje zijn. Hoe het nu gaat is alleen simpelweg onbetaalbaar dus je moet toch wat.
Het meest sociaal is opvang in de regio.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar er zijn vast socialere tussenwegen te bedenken
Ga het lekker zelf allemaal betalen samen met je domme linkse vriendjes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach jou eigen partij was 14 jaar aan de macht zonder er iets aan te doen, maar het ligt aan links he, kut vvd-erquote:Op zondag 3 november 2024 01:40 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ga het lekker zelf allemaal betalen samen met je domme linkse vriendjes.
Voor alle partijen is het beter dat die nepvluchtelingen hun koffers pakken en ons land verlaten.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
quote:Er zijn belangrijke lessen te trekken uit de stormachtige politieke ontwikkelingen in de VS, ook voor Nederland. Want alle bangmakerij, gekkigheid, vijandigheid en extremen hebben de kiezer niet van Trump weggedreven.
Hoe komt het dat een meerderheid van de Amerikanen een bozige, liegende ’potentaat’, die is achtervolgd door strafzaken, verkiest boven een blije, optimistische ’powervrouw’ die de democratie zou redden?
Het antwoord lijkt eenvoudig en hard: als burgers het gevoel hebben dat machthebbers niet meer naar hen luisteren, noch hun belangen vertegenwoordigen, dan wordt de al dan niet bedreigde democratie een lege huls.
Hoe losgezongen de macht in de VS was geraakt van de bevolking, werd de voorbije jaren bij herhaling duidelijk.
Terwijl veel Amerikanen worstelden met de torenhoge inflatie en de eindjes amper aan elkaar konden knopen, pompte de Biden-regering tientallen miljarden dollars belastinggeld in verre oorlogen zoals in Oekraïne.
Ook toonden Democratische bestuurders op alle niveaus zich meer begaan met illegale migranten dan eigen burgers door de buitenlanders niet terug te sturen, maar op te vangen in hotels, inclusief gratis maaltijden of zakgeld, oplopend tot 350 dollar per week.
In de VS leven ondertussen volgens officiële cijfers ruim 650.000 burgers op straat, onder wie veteranen. Het werkelijke cijfer ligt vermoedelijk veel hoger.
België?quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als ik ooit moet vluchten vlucht ik naar het dichtstbijzijnde veilige land met vergelijkbare cultuur. Ik zal niet zo snel naar Sudan of Eritrea vluchten.
Alleen voor de rijken. Je leeft nog in het verleden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:25 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Maar Nederland is een stinkend rijk land en dat weten die zogenaamde vluchtelingen.
In de bijstand moet je waarschijnlijk ook verplicht werken, maar dan moet je eerst je huis verkopen. Dan heb je geen hypotheek meer die je moet betalen. Ok, ook geen huis, dus dan is het maar te hopen dat je al meer dan 10 jaar staat ingeschreven als woningzoekende, of weer bij je ouders kunt gaan wonen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik krijg dan in ieder geval geen bommen op mijn hoofd. En wat is er mis met verplicht werken? Ik moet ook verplicht werken anders heb ik niet te eten en kan ik mijn hypotheek niet betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |