Hier gaat iemand afschuwelijk nat.quote:
De zesde zo uit mijn hoofd, naast rugby, roeien, judo, boogschieten en tennis.quote:
Tom was vergeten dat Knibb goed kan fietsen denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gebeurde er met GB? Op de radio zei (ik dacht) Tom van 't Hek dat GB voorop lag en makkelijk ging winnen en dat de rest om zilver streed en toen ik 5 minuten later de tv aan had zag ik Duitsland winnen?
Schermenquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De zesde zo uit mijn hoofd, naast rugby, roeien, judo, boogschieten en tennis.
En vandaag sluiten we ook nog badminton en mogelijk surfen af.
Oja, daar zijn we ook alweer vanafquote:
Ik sluit mijn schermen in elk geval voorlopig niet af, haha!quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, daar zijn we ook alweer vanaf
Ach, hij keek ook uit naar de 10000m met Hassan vanavondquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tom was vergeten dat Knibb goed kan fietsen denk ik
Inmiddels aangepast, Britten zijn (gewoon) derde geworden.quote:
Maar ja, Potter is voor oorsprong atlete en is zelfs een keer 5e geworden op de CWG op de 10 kilometer (en was op de individuele triatlon ook ruim sneller dan Lindemann en Knibb). Maar dit zal wellicht te explosief voor haar zijn, of ze heeft zich opgeblazen op de fiets.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tom was vergeten dat Knibb goed kan fietsen denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |