Hey Cyan, zullen wij volgend jaar 5 april samen naar Amsterdam gaan?quote:Op maandag 15 april 2024 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de singles onder ons, jullie hebben nog een jaar om een vriend/vriendin en daarmee slaapadres in Amsterdam te regelen.
Ik woon niet in Amsterdam.quote:Op maandag 15 april 2024 14:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey Cyan, zullen wij volgend jaar 5 april samen naar Amsterdam gaan?
Hotels zijn sinds Corona niet bepaald goedkoper geworden inderdaad. Als je rond Amsterdam nog een redelijke deal wil, kan je eventueel nog rond Schiphol iets proberen.quote:Op maandag 15 april 2024 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat die korting gaat komen. Voor deze editie ook in de gaten gehouden en die prijzen bleven boven de 200 euro.
Ik had eerst een hotel geboekt in Breukelen. Dat is vanaf Afas maar een kwartiertje met de trein. Niet goedkoop maar zeker niet zo belachelijk duur.quote:Op maandag 15 april 2024 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hotels zijn sinds Corona niet bepaald goedkoper geworden inderdaad. Als je rond Amsterdam nog een redelijke deal wil, kan je eventueel nog rond Schiphol iets proberen.
Enige 2 in Breukelen die nu al beschikbaar zijn voor dan, zijn ook 170 en 220 euro.quote:Op maandag 15 april 2024 16:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had eerst een hotel geboekt in Breukelen. Dat is vanaf Afas maar een kwartiertje met de trein. Niet goedkoop maar zeker niet zo belachelijk duur.
Meestal komen er later nog wel meer hotels beschikbaar, die nu nog niet zo ver vooruit geboekt kunnen worden. In Breukelen heb je bijvoorbeeld ook nog een Van der Valk die ik vorig jaar nog overwogen heb. Lekker stokbrood met zalm knagen bij het ontbijt dit dat.quote:Op maandag 15 april 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Enige 2 in Breukelen die nu al beschikbaar zijn voor dan, zijn ook 170 en 220 euro.
Ja potverdorie ze lezen hier gewoon meequote:Op maandag 15 april 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Enige 2 in Breukelen die nu al beschikbaar zijn voor dan, zijn ook 170 en 220 euro.
Bij Hampton ArenA hebben ze wafels die zelf kan maken en beleggenquote:Op maandag 15 april 2024 16:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meestal komen er later nog wel meer hotels beschikbaar, die nu nog niet zo ver vooruit geboekt kunnen worden. In Breukelen heb je bijvoorbeeld ook nog een Van der Valk die ik vorig jaar nog overwogen heb. Lekker stokbrood met zalm knagen bij het ontbijt dit dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |