quote:
Omdat je dat volgens het WSW , participatie wet gekeurd moet worden.
Of je wel geschrikt ben om weer terug te gaan in het vrije bedrijf.
En die keuring doen ze met hun eigen mensen.
Dit heeft mij is 2002 al een goede baan gekost , ik was al weg en was bezig voor netwerkbeheerder aan het leren< maar omdat ik nog ingeschreven stond bij het bedrijf, ( waar ik dus ziek bevonden was in relatie tot deze werkgever)
EN dus niet meer verwacht had dat ik daar ooit contact mee zou hebben, hebben ze me weer terug eghaald , contract werd niet beëindigt om uit zelf bescherming, want ik was volgens hun niet capabel om deze beslissing te mogen nemen .....
Dus toen hebben ze negatief advies gegeven om weer terug te gaan het vrije bedrijf in.
Terwijl ik dus niet eens meer voor hun mocht werken.
Dat heeft een jaar lang veel problemen gekost met hoorzitiingen en rechtszaken ( ook al lopend met een zware burn out)
En wel gewonnen.
Maar toen uitgevallen met een zware hernia door alle problemen die ik toen al 7 jaar met hun had.2002
EN dus na die hernia hebben ze me weer terug gehaald omdat ik nog steeds bij hun in dienst was....
En dus weer moest re integreren en dat zou een half jaar duren , ze zouden mij toen weer terug zetten naar het vrije bedrijf, maar je raad het al.
Ik was in eens weer het probleem geval en kon alleen maar op een keetwagen geplaatst worden...
Raar want de functie gesprek was gewoon goed 1 week daarvoor
maar toch word je geïntimideerd.
Dan ben je dus al 10 jaar verder (1995 al te horen gekregen dat ze me terug moesten begeleiden naar het vrije bedrijf ivm grove grensoverschrijdend gedrag van PZ ( 1 maand na vast contract) proeftijd goed door gekomen in 1 keer en zou dan me loon krijgen die ik zou moeten verdienen volgens mijn functie, en daar ging het dus fout.
Want dat hebben tegen gehouden om mij negatief weg te zetten.
Vanaf die tijd is het dus begonnen met tegenwerking waar ik dus nu nog mee te maken heb en nog steeds dezelfde loon voor scholing en training krijgt die ik in mijn proeftijd ook kreeg.
En zo gaat het dus al vanaf 1995
En nu niets snappen dat ik PTSS heb door hun...
Of het normaal is dat je bijna 30 jaar werk in een angstculture en intimidatie en dreigementen aan de orde van de dag zijn.
PTSS is erkent door derde , Personeels zaken heft de bevindingen van derde gezien en het advies , maar het dit terug wegstuurt dat ze niets aan mijn frustratie wat konden doen.
Dus dat was het dan in 2017 ( bedrijfsarts kon ook niets doen want had geen dossier van mij ) 2017
En zo blaffen ze je elke keer af
Vakbond ook, het zelfde verhaal , U zaak is al afgerond , als je dan vraagt welke zaak .. gooien ze de telefoon er op
Mail contact met de bond gaat maanden goed 2019 begonnen tot 2021 geschreven , en als je dan eindelijk met hun de zaak gaat starten , dan is ineens die mail niet meer geldig ,
![Schermafbeelding-2023-09-20-172320.png]()
en bij bellen , hebben ze bij de bond nooit wat van die persoon gehoord , die kennen ze ineens niet ..
En welke zaak?
Dit is toch een mail van jullie , noem mail adress daarna word er dus opgehangen.
Tot raar dat alles richting dit bedrijf elke keer dood loopt en dit gaat zo al dus bijna 30 jaar
En zo word je dus steeds aan het lijntje gehouden en kan je keer op keer weer opnieuw beginnen met je klachten en je problemen waar je al jaren tegen aanloopt.
[ Bericht 9% gewijzigd door RAVW op 20-09-2023 17:30:39 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."