Hoe hard reden ze dan?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
snelheid aan het verkeer aanpassen het zou voor deze bestuurders beter afgelopen zijn als ze hun snelheid zouden aanpassen aan de omstandigheden dus vanwege de flink natte weg daar 80 te gaan rijden.
Als ik een foto van een auto zie die aan de andere kant van een vangrail terecht komt lijkt me die wel harder als 80 gegaan te hebben.quote:
Waarom zou jij dat moeten weten?quote:Op donderdag 6 april 2023 18:13 schreef Tengano het volgende:
Die snelheid van die beide Porsches is allang bekend natuurlijk, maar dat krijgen wij blijkbaar niet te horen.
Iig tot nu toe nog steeds niet, en ik vraag me af of ze dat uberhaupt nog bekend gaan maken. Ze hebben het alleen maar over het feit dat er 'te hard' is gereden, en waar je geen raketgeleerde voor hoeft te zijn, om als buitenstaander tot diezelfde conclusie te komen.
En die muppets die op de weg staan ipv achter de vangrailquote:Op donderdag 6 april 2023 18:13 schreef Tengano het volgende:
Die snelheid van die beide Porsches is allang bekend natuurlijk, maar dat krijgen wij blijkbaar niet te horen.
Iig tot nu toe nog steeds niet, en ik vraag me af of ze dat uberhaupt nog bekend gaan maken. Ze hebben het alleen maar over het feit dat er 'te hard' is gereden, en waar je geen raketgeleerde voor hoeft te zijn, om als buitenstaander tot diezelfde conclusie te komen.
En die persoon die over de vangrail sprong.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
En die muppets die op de weg staan ipv achter de vangrail
Ook zo'n maf verhaal.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:25 schreef Tengano het volgende:
En die persoon die over de vangrail sprong.
En Jo Bonten.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
En die persoon die over de vangrail sprong.
Welke Porsche? 1 2 3 of 4? Of 5?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:24 schreef Tengano het volgende:
Godsonmogelijk dat die Porsche sneller zou zijn dan Jo Bonten![]()
Los van het feit nog dat Jo Bonten volkomen onzichtbaar zou zijn in zo'n setting
en die Porsche hem niet eens zou kunnen vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |