Je krijgt alleen HRA over de rente die je daadwerkelijk betaald. Zo zal het ook op je jaaroverzicht komen te staan en worden doorgegeven aan de belastingdienst vanuit je hypotheekverstrekker.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ik mij afvraag, en hier eigenlijk niet past maar toch ook wel een logische plaats is gezien de ervaring hier: hoe zit het met de HRA gedurende de bouwperiode? Je betaalt dan rente, maar dit wordt verrekend met de rente welke je ontvangt over het nog niet aangesproken bedrag in je depot.
Ik heb nog geen hypotheek hoeven betalen dat komt pas in november.
Het geld gaat snel op hè! Ik schrik er ook nog steeds van.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Mijne wordt als het goed is volgende maand opgeleverd.
Maar mijn god wat kost alles veel geld. Zonwering 10k, vitrage 8k, etc.
Ik heb uiteindelijk zelf alles ingemeten en het online besteld voor raambekleding. Was een stuk goedkoper dan het mannetje dat bij ons thuiskwam. Toen zaten we ook op 9k. Online betaalde ik 3k.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Mijne wordt als het goed is volgende maand opgeleverd.
Maar mijn god wat kost alles veel geld. Zonwering 10k, vitrage 8k, etc.
Er is wel veel kwaliteitsverschil; wij hebben iets duurs "in betweens" van 23 jaar geleden op laten meten en hangen. Is nu nog steeds perfect.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:31 schreef laziness het volgende:
Ik heb uiteindelijk zelf alles ingemeten en het online besteld voor raambekleding. Was een stuk goedkoper dan het mannetje dat bij ons thuiskwam. Toen zaten we ook op 9k. Online betaalde ik 3k.
Wel nee dit is een zaak die het ook voor je kan doen maar waar je het ook online kan doen. Ze hebben een showroom. Doet niet onder aan kwaliteit dan wat ik in de zaak van het mannetje van 9k gezien en gevoeld heb.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:38 schreef blomke het volgende:
[..]
Er is wel veel kwaliteitsverschil; wij hebben iets duurs "in betweens" van 23 jaar geleden op laten meten en hangen. Is nu nog steeds perfect.
Zit hem ook in het merk. Elektrische luxaflex is peperduur had ook een goedkoper alternatief maar dat was het net niet. Vitrage koop ik bij een lokale winkel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk zelf alles ingemeten en het online besteld voor raambekleding. Was een stuk goedkoper dan het mannetje dat bij ons thuiskwam. Toen zaten we ook op 9k. Online betaalde ik 3k.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |