Fuck nu zie ik het pas, Pogacar lijkt op Nathan Rutjesquote:
Niet veel moois aan, wat een kutdag was dat.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Froome was mooi toen in de Giro. Ongekend hoe die naar beneden sjeesde.
Ik vond dat mooi om te zien.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet veel moois aan, wat een kutdag was dat.
Ook wel echt een tactische blunder van Dumoulin en de rest toen om te wachten op Reichenbach.
Recordje van Pantani uit de boeken fietsen. Kan allemaal.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
Erg benieuwd naar Alpe de Huez morgen, kijken of Vingegaard goed tegen de stress kan en of Pogi wat tijd weet terug te pakken.
En had de pech dat Lopez en Carapaz elkaar niet konden lossen en daarom beiden niet meewerkten.. Reichenbach daalde toen wel echt als een krantquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet veel moois aan, wat een kutdag was dat.
Ook wel echt een tactische blunder van Dumoulin en de rest toen om te wachten op Reichenbach.
Dennis en Hart op de Stelvio?quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
Overdag helemaal niks kunnen zien van de rit, dus daarnet even zitten terugkijken. Maar wat een genotsetappe zeg.Wanneer is de laatste keer dat een droomplan zo goed gewerkt heeft?
Erg benieuwd naar Alpe de Huez morgen, kijken of Vingegaard goed tegen de stress kan en of Pogi wat tijd weet terug te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Enkel smerige klauwenquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lekker die tubeless banden, als je echt goed lekrijdt heb je wel een probleem.
Die Freude findet man nicht in Dingen, sie ist in uns.quote:Op donderdag 14 juli 2022 05:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Alles van dit spektakel gemist. Vandaag weer. Het leven is wreed en zinloos.
Dat denk ik ook ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |