Ik denk ook dat John echt extreem woest was toen dit Derksen debacle plaatsvond. Hij lag al enorm onder vuur en vergrootglas na het TVOH-schandaal en staat terecht onder grote druk om hier nu meteen in (strenge) actie te komen gezien het tintje van seksueel misbruik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 06:17 schreef Cynix ® het volgende:
Of hij stopt (tijdelijk) vanwege de wegzakkende kijkcijfers. Hoe dan ook wordt de onderhandelingspositie van Talpa tegenover RTL er niet echt beter op de laatste tijd, met zowel HLF8 als VI in de kreukels. En dan nog de Voice-nasleep (weliswaar bij RTL, maar links naar Talpa).
Godfather Sjon zal betere dagen gekend hebben.
Makkelijk lullen over de man die hele volksstammen aan de buis gekluisterd heeft gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:39 schreef Cynix ® het volgende:
Je hebt gelijk: doordat Sjon tot nu toe niet of nauwelijks in actie is gekomen, móet hij nu wel een keer doorpakken, om nog iets van zijn toch al discutabele reputatie te redden. Maar hoe dan ook: SBS/Talpa blijft gewoon een campingzender. Dit wordt nooit iets. Het wás niks, het ís niks en het wórdt niks.
De Molletjes (alledrie, dus ouwe Sjon, jonge Sjon en tante Lin) hebben gewoon geen smaak. En kennelijk ook geen gevoel. Empathie van een platgereden oliebol.
Het was beter voordat ouwe Sjon zich ermee ging bemoeien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:39 schreef Cynix ® het volgende:
Je hebt gelijk: doordat Sjon tot nu toe niet of nauwelijks in actie is gekomen, móet hij nu wel een keer doorpakken, om nog iets van zijn toch al discutabele reputatie te redden. Maar hoe dan ook: SBS/Talpa blijft gewoon een campingzender. Dit wordt nooit iets. Het wás niks, het ís niks en het wórdt niks.
De Molletjes (alledrie, dus ouwe Sjon, jonge Sjon en tante Lin) hebben gewoon geen smaak. En kennelijk ook geen gevoel. Empathie van een platgereden oliebol.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit alleen bij talpa speelde. Het verbaast me dat het tot nu toe zo talpa-gecentreerd is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat lekker in tv land. Wie zal de volgende zijn?
Dat dacht ik van de week ook al, wel raar dat het alleen bij Talpa is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit alleen bij talpa speelde. Het verbaast me dat het tot nu toe zo talpa-gecentreerd is.
Peter van der Vorst lijkt iets voorzichtiger met wat voor types hij veel in beeld brengt (o.k. TVOH was op zijn zender, maar in principe aan Talpa gelinkt).quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit alleen bij talpa speelde. Het verbaast me dat het tot nu toe zo talpa-gecentreerd is.
Vast niet maar cultuurtjes zijn er natuurlijk wel en Talpa had dus een hele duidelijke uitgesproken cultuur en dat verbaast me echt niks. Veelal dezelfde types die elkaar letterlijk aan de praat houden totdat het Jenga blokje wiebelt en dan valt alles om. De Marcootjes, Ewbankjes, Molletjes en er zijn geen hartjes genoeg die ze bij elkaar kunnen plaatsen om dit weer recht te krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Veel van die mensen hebben toch ook bij RTL gezeten en zijn later overgestapt naar SBS 6?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Vast niet maar cultuurtjes zijn er natuurlijk wel en Talpa had dus een hele duidelijke uitgesproken cultuur en dat verbaast me echt niks. Veelal dezelfde types die elkaar letterlijk aan de praat houden totdat het Jenga blokje wiebelt en dan valt alles om. De Marcootjes, Ewbankjes, Molletjes en er zijn geen hartjes genoeg die ze bij elkaar kunnen plaatsen om dit weer recht te krijgen.
Het is gewoon een vies clubje.
Ik heb gestemd op Ja dat zal hem lerenquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:06 schreef Eightyone het volgende:
Weer gedoe met de Mollen:
https://www.mediacourant.(...)-was-gewoon-dolblij/
Nou, dát zal hem zeker leren!quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Ja dat zal hem leren
Hele volksstammen idioten over het algemeen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Makkelijk lullen over de man die hele volksstammen aan de buis gekluisterd heeft gekregen.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:31 schreef Janine12345 het volgende:
Ik lees op het Twitter account van de juridisch adviseur van Shima Keas dat er volgende week een video komt met “nieuwe onthullingen” ofzoiets… hmm 🤔
Johnny en Lil Kleine die aan partnerruil doen en dan elkaars partner afranselen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:31 schreef Janine12345 het volgende:
Ik lees op het Twitter account van de juridisch adviseur van Shima Keas dat er volgende week een video komt met “nieuwe onthullingen” ofzoiets… hmm 🤔
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |