Vanaf dag 1 zit je die vent al te verdedigen. Mag je soms af en toe aan zijn pik zuigen?quote:
Ja MaAR HeT ZeGT BOEM!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 zit je die vent al te verdedigen. Mag je soms af en toe aan zijn pik zuigen?
Ja MAaR zE DOeN HET vOOR hUN KiNdEREn!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja MaAR HeT ZeGT BOEM!!!!
Jammer dat ze dan andermans kinderen opblazen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:10 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ja MAaR zE DOeN HET vOOR hUN KiNdEREn!!!!
Ik verdedig hem niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 zit je die vent al te verdedigen. Mag je soms af en toe aan zijn pik zuigen?
En dan deze zin: laat een ander gewoon in z'n waarde zonder hem of haar een tokkie te noemen.
Begin maar eens eerst bij jezelf!!! want ook vanaf dag 1 zit je hier anderen voor rotte vis uit te maken omdat ze niet net zo'n knaltokkie zijn als jij en alle andere paupers die denken dat ze alleen op de wereld zijn!
Allemaal bijzaak. Als de paupers hun hobby maar kunnen uitvoeren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer dat ze dan andermans kinderen opblazen.
Ach, collateral damage. Als het maar BOEM! zegt.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Allemaal bijzaak. Als de paupers hun hobby maar kunnen uitvoeren.
Als afsluiter:
Dit dus. Neemt niet weg dat er wel een kind is overleden en een kind zwaargewond is geraakt. Maar het moeten leven met dit knowledge en een monument daarvoor voor je deur, plus de manier waarop je weggezet bent in de media, dat gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:27 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen 10 jaar de bak in gaan voor een verkeersongeval of 240 uur taakstraf + schadevergoeding betalen als gevolg van dood door schuld.
Ongetwijfeld was het voor de schuldige in dit verhaal nooit de bedoeling om iemand ernstig te verwonden of doden. En is de schuldige in die zin nu ook slachtoffer van de gebeurtenissen. Maar dat neemt de schuld niet weg en rechtvaardigd een milde straf + schadevergoeding aan degenen die in dit verhaal serieuze schade lijden (de directe aanverwanten van het dodelijk slachtoffer).
Ik dacht dat jij weg zou blijvenquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:10 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Alles is me heel goed duidelijk. Fijne dag verder.
Ja, heerlijk he. Maar zo blijft het wel hangenquote:
Er is nogal een verschil tussen een auto rijden en een klaphamer gebruiken.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik vind dat zo makkelijk gezegd bij dit soort zaken. Besef eens dat je zelf ook genoeg shit of acties hebt uitgehaald waarbij gewonden of doden hadden kunnen vallen.
Als was het maar een auto of fietser in je dode hoek missen...
Uiteraard. Ik zou dit ook niet vergelijken met iemand die een ander raakt in een dode hoek ofzo, daar zal niemand een gevangenisstraf voor krijgen denk ik.quote:Op maandag 19 december 2022 22:02 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen een auto rijden en een klaphamer gebruiken.
Uit het vorige deelquote:Op maandag 19 december 2022 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zou dit ook niet vergelijken met iemand die een ander raakt in een dode hoek ofzo, daar zal niemand een gevangenisstraf voor krijgen denk ik.
Rij je met alcohol op of bewust met 180km/u en rij je iemand dood is het een ander verhaal, dan kan je dit wel redelijk vergelijken denk ik. Ik weet zo de straffen niet voor iemand doodrijden met alcohol op, maar het zal afhankelijk van alle omstandigheden op redelijk dezelfde straffen neerkomen denk ik.
Ik vind met drank op en iemand dodelijk aanrijden wel een gradatie erger. Want dat is gewoon een misdrijf. Iedereen weet dat met drank op achter het stuur verboden is. Een klaphamer mag je gewoon gebruiken en deze knakker had er jarenlang ervaring mee. Hij had een nieuwe niet deugdelijke gekocht maar wist dat niet. Dat lijkt me geen misdrijf maar een ongeval.quote:Hier, doorrijden na een dodelijk ongeval.
120 uur taakstraf
https://www.trouw.nl/binn(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Dronken achter het stuur, en een dodelijk ongeval veroorzaken.
https://www.rechtspraak.n(...)verkeersongeluk.aspx
Je weet dat bij een verbod op het relatief veilige consumenten vuurwerk, de afstekers op zoek gaan naar alternatieven? Dan krijg je dus nog meer mensen die denken te weten hoe ze met een klaphamer of carbid moeten omgaan. Nog meer mensen die op zoek gaan naar illegaal vuurwerk. Ik denk dat je dan ECHT je hart moet gaan vasthouden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 06:16 schreef SootSprite het volgende:
Het wordt tijd om vuurwerk te verbieden. Ik houd mijn hart vast elke keer als ik zo'n marginaal ermee zie kloten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |