abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199919055
Er is zoveel te staken. Momenteel stake ik stablecoins zie mijn ondertitel...
pi_199925699
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je zegt hiermee eigenlijk totaal te missen wat ik zeg....
Leg het eens uit dan, want ik vrees je punt te missen idd.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:27 schreef ludovico het volgende:
Die dollars staan netto helemaal niks te doen, dat kost je dus de rente die je normaliter wel vangt.
De tether is dus een vorm om onder die "wisselkoers" problemen die jij aankaard uit te komen. Iemand in El Salvador kan zijn bitcoin direct omruilen via zijn telefoon naar tether. En weer terug swappen en dan iets betalen met bitcoin. Zo heeft die persoon dus 0 wisselkoers risico en kan hij toch zonder bankrekening betalingen doen en digitaal geld ontvangen. Een zeer grote verbetering dus.

Overigens wordt tether zelf vooral gebruikt als liquide middel op een exchange. Aangezien het normale systeem super traag is hebben ze dit gebouwt, waardoor je eenvoudig "dollars" de hele wereld over stuurd in enkele minuten en met grote getallen zonder dat je het systeem breekt. Aangezien je via het normale systeem nooit directe transacties kan doen. Of even 100 miljoen van een Amerikaans platform naar een Chinees platform te sturen.

Ik vind het persoonlijk wel grappig hoe wij bitcoiners voor alle problemen gewoon geheel nieuwe systemen bouwen ipv aan het oude systeem aan te passen. Dit zorgt dus voor vooruitgang en veranderingen. Iets wat de President van El Salvador maar al te goed begrijpt.

Helaas een bevoorrecht CPB-directeur iets minder.
pi_200207065
Minister Hoekstra: ‘Bitcoin nationaal verbieden niet mogelijk’
Tweede Kamerlid Mahir Alkaya (SP) heeft kamervragen gesteld aan minster van Financiën Wopke Hoekstra over het vernietigende betoog van Pieter Hasekamp van het Centraal Planbureau. Moet Nederland bitcoin ‘in de ban doen’?

Alvast een spoiler, en goed nieuws voor Nederlandse bitcoinliefhebbers: het ziet er niet naar uit dat bitcoin binnenkort wordt verboden.
https://nieuws.btcdirect.eu/bitcoin-verbieden-niet-mogelijk/
pi_200208375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 16:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

:D.

1 actie en miljarden verdampt, maar crypto is instabiel *O*.
Dat was om het dividend uitkeren toch
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')