Er werden blijkbaar donkere Oekraïeners en studenten geweigerd aan de Poolse grens, daar aandacht voor vragen is ook terecht. Maar Bij1 had zo'n artikel dan wel even mee moeten posten.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zo zo , ik ben zowaar een keer eens met Sandertje
Dat dus. Anti-parlementaire, communistische drek. Bij tijd en wijlen wel amusant om te aanschouwen.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:46 schreef Cupfighter het volgende:
Samen met de FVD de ziekste partij van Nederland
Wat ik nog veel treuriger vind is dat ze zich niet laat vervangen. Want die Gario, dat moeten we niet willen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:10 schreef potjecreme het volgende:
Moest lachen om deze tweet![]()
[ twitter ]
Als je je laat vervangen, ben je toch zeker 16 weken weg? Misschien verwacht ze in veel kortere tijd weer terug te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ik nog veel treuriger vind is dat ze zich niet laat vervangen. Want die Gario, dat moeten we niet willen hoor.
Ze is al een maand weg en nog zeker een maand. Dan ben je al halverwege hè?quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je je laat vervangen, ben je toch zeker 16 weken weg? Misschien verwacht ze in veel kortere tijd weer terug te zijn.
Covid, herstellen, vakantie om bij te komen, nou, die 4 maanden zijn zo om en niemand die haar gemist heeft in de 2e Kamer heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je je laat vervangen, ben je toch zeker 16 weken weg? Misschien verwacht ze in veel kortere tijd weer terug te zijn.
Maar de eerste week is de standaard covid, de 2 weken daarna denk je "gaat zo wel over, gebeurt bij iedereen". Zo gek is dat niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze is al een maand weg en nog zeker een maand. Dan ben je al halverwege hè?
Wat een eng wijf.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:10 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Omdat er genoeg kiezers waren die er een stem op uitgebracht hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom die partij niet opheffen, geen hond die het mist
Klopt maar aan één zetel partijtjes heb je natuurlijk niets. De politiek heeft er niets aan, de burger heeft er niets aan en de mensen die op die partij gestemd hebben hebben er ook niets aan. De enige die er iets aan heeft is Sylvana wiens tv carrière gestrand was en nu toch een mooi inkomen heeft weten te ritselen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat er genoeg kiezers waren die er een stem op uitgebracht hebben.
PvdD begon ook klein en is nu toch niet echt meer weg te denken.quote:Op maandag 18 april 2022 12:49 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
[..]
Klopt maar aan één zetel partijtjes heb je natuurlijk niets. De politiek heeft er niets aan, de burger heeft er niets aan en de mensen die op die partij gestemd hebben hebben er ook niets aan. De enige die er iets aan heeft is Sylvana wiens tv carrière gestrand was en nu toch een mooi inkomen heeft weten te ritselen.
Het is ook altijd hetzelfde type mens dat zulke reacties claimt te hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:10 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Het lijkt toch echt een vervelende partij te zijn geworden. Helaas. Het idee van een partij die voor een bepaalde minderheid op komt (zie ook SGP en Denk) vind ik prima, maar deze partij doet meer kwaad dan goed.quote:In haar afscheidsbrief aan de leden is ze uitgesproken kritisch op de partij. Zo schrijft ze dat die ‘vol is van toxiciteit, vriendjespolitiek en tegenstrijdigheden’. Soortgelijke geluiden klonken bij het vertrek van Quincy Gario, die in juli 2021 uit de partij werd gezet.
‘Ik heb gezien dat leden graag rechtvaardigheid willen totdat een rechtvaardig besluit niet bij hen in het straatje past. Dat leden graag een platte organisatie willen, maar nooit verantwoordelijk willen zijn voor hun eigen gedrag. En ga zo maar door,’ bericht Mills in haar mail. ‘Ik ben als zwarte vrouw nog nooit zo respectloos, niet zuiver/ integer of ongerechtvaardigd benaderd en behandeld en dat allemaal onder het mom van kritiek. Laat dat maar even bezinken.’
Ze mogen alle politieke partijen opheffen, want het zijn toch maar vooruitgeschoven poppetjes van multinationals. Stemmen is dus zinloos.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom die partij niet opheffen, geen hond die het mist
Ja, jammer is dat. Terwijl een partij die aan geeft als een maatregel een bepaalde minderheid harder raakt of die het benaderen van politici voor die minderheden makkelijker maakt, best een aanwinst kan zijn. Maar zoals het nu is vormgegeven, met alleen oog voor discriminatie (wat inderdaad een probleem is, maar echt niet het enige onderwerp voor zo'n groep), is het helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:06 schreef Hexagon het volgende:
Tja deze partij trekt net als rechtspopulistische partijen vooral types aan die zich slachtoffer voelen en die allergisch zijn voor zelfreflectie. Dan kun je dus nooit een team bouwen.
Geworden? Het is altijd een toxische racistische discriminerende club geweest. En ook laatstgenoemde partijen zijn dat ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:51 schreef Hanca het volgende:
De voorzitter stapt op en trapt behoorlijk na: https://www.parool.nl/ned(...)tijcultuur~b0ddbde0/
[..]
Het lijkt toch echt een vervelende partij te zijn geworden. Helaas. Het idee van een partij die voor een bepaalde minderheid op komt (zie ook SGP en Denk) vind ik prima, maar deze partij doet meer kwaad dan goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |