quote:
Ik was gewoon weer blij met een paar fatsoenlijke thuisoverwinningen hoor, toch al ruim een jaar terug dat dit gebeurdequote:Op zondag 23 mei 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
Ah, de 'als je dit al uitbundig vindt ben je niks gewend'-posts zijn er weer.
Om goed te praten dat Feyenoord als een kind zo blij is met een prestatie die normaliter door een omhooggevallen middenmoter behaald wordt.
Ook geluisterdquote:Op zondag 23 mei 2021 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
@:maxi-mus @:Tagliano Evert is een warm bad.
Zonder wrok door het leven.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook geluisterd
Ik denk dat ik zo de hele avond naar Evert zou kunnen luisteren
Als ik zo oud zou kunnen worden wil ik graag direct tekenen jaquote:
Wie dat niet kan, die is niet helemaal goed bij zijn paasei.quote:Op zondag 23 mei 2021 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook geluisterd
Ik denk dat ik zo de hele avond naar Evert zou kunnen luisteren
Maar Dick van Egmond ziet meer in Martin van der Kerkhof als VAR bij een beslissende wedstrijdquote:Pol van Boekel is door de UEFA aangesteld als assistent-VAR bij de Europa League-finale tussen Villarreal en Manchester United van aanstaande woensdag (21.00 uur).
Dat betwijfel, teams die jij noemt komen uit de top-5 van de ranking en die hebben maar 1 plek. De vraag is in hoeverre clubs als Roma en Spurs gemotiveerd zijn om in een poule te gaan spelen met 3 nietszeggende clubs uit pakweg Oostenrijk, Kazachstan en Noord-Macedonië. Denk niet dat het ze bijster veel interesseert.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie dat AS Roma, Tottenham, Villareal en Rennes ook Conference League gaan spelen. Union Berlin is een verrassing. Maar dit wordt dus ook weer gewoon een feestje voor de grote competities.
Ondanks dat het ze niet interesseert gaan ze dat toernooi toch domineren. Wie gaat ze stoppen? Feyenoord? Malmö? Gent?quote:Op maandag 24 mei 2021 13:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat betwijfel, teams die jij noemt komen uit de top-5 van de ranking en die hebben maar 1 plek. De vraag is in hoeverre clubs als Roma en Spurs gemotiveerd zijn om in een poule te gaan spelen met 3 nietszeggende clubs uit pakweg Oostenrijk, Kazachstan en Noord-Macedonië. Denk niet dat het ze bijster veel interesseert.
Ik heb zo het vermoeden dat dit toernooi totaal niet aan gaat spreken.
Zoals ik het begreep is er bij de nieuwe opzet van de Europa League meer ruimte voor afvallers uit de Champions League terwijl er in totaal minder teams meedoen dan voorheen. Daardoor komen er veel clubs die normaal aan de Europa League mee zouden in de Conference League terecht.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie dat AS Roma, Tottenham, Villareal en Rennes ook Conference League gaan spelen. Union Berlin is een verrassing. Maar dit wordt dus ook weer gewoon een feestje voor de grote competities.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |