Ik zeg dat ook verkeerd. Wat ik bedoel is dat dan de voorspellingen JUIST anders gemaakt worden en er dus evengoed wordt gereageerd op wat ik neerzet.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dit; 'Eens. Maar als ik het niet doe en eerder mijn voorspelling er neer zet doen anderen het wel bij mij' slaat dus nergens op want niemand gaat de voorspellingen overnemen van iemand die 1e staat. (tenzij je zelf geen 1e wilt worden)
Wijzigingen verbieden. Moet je maar nadenken voor je wat stuurt.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Nou ja jullie doen ook maar, ik vind deze opzet prima. Stijn heeft er nu al een hoop werk van, laat staan na 30 pm's elke ronde. (en dan gaat iedereen nog wijzigen ook zeker)
Who care's.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook verkeerd. Wat ik bedoel is dat dan de voorspellingen JUIST anders gemaakt worden en er dus evengoed wordt gereageerd op wat ik neerzet.
Bedankt voor het organiserenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, gefeliciteerd @:Zorro met de eindzege!
Eerste keer met een wat nieuwere puntentelling, veel verrassende uitslagen dus leuk dat het zo spannend is gebleven tussen meerdere deelnemers. Bedankt aan alle meespelers.
@:Tagliano kom er maar in, tenzij mensen nog mitsen en maren hebben bij de eindstand.
Sluit ik me volledig bij aan... En dank organisator @El-Stinho !quote:Op zondag 3 januari 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
Inderdaad, gefeliciteerd @:Zorro met de eindzege!
Hier was ik ook al voor maar dat werd meteen afgeketst door stijn omdat hij zelf ook wijzigtquote:Op maandag 4 januari 2021 11:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wijzigingen verbieden. Moet je maar nadenken voor je wat stuurt.
Het hele probleem is dat je in de L96/64 nog niet weet welke speler er precies tegenover de seed staat in de L64, dus dan is het nog meer een toevalsfactor aan het worden. Stel dat jij denkt dat Lewis tegen Heta komt te staan, wat meer dan logisch is, en het Baggish wordt is het niet vreemd dat jij je uitslag wil wijzigen omdat jij 1-3 mits had ingevuld. Een toevalscomponent hoort erbij, maar dit probleem vind ik iets te willekeurig om dat als onderdeel van het toeval te beschouwen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier was ik ook al voor maar dat werd meteen afgeketst door stijn omdat hij zelf ook wijzigt
Daarom zeg ik ook DM vanaf misschien zelfs pas de halve finale. Eerder is op elkaar reageren toch niet echt relevant. Dan kun je tot die tijd wijzigen zoveel je wil, maar vanaf de halve finale niet meer zodat je 1 DM per persoon hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het hele probleem is dat je in de L96/64 nog niet weet welke speler er precies tegenover de seed staat in de L64, dus dan is het nog meer een toevalsfactor aan het worden. Stel dat jij denkt dat Lewis tegen Heta komt te staan, wat meer dan logisch is, en het Baggish wordt is het niet vreemd dat jij je uitslag wil wijzigen omdat jij 1-3 mits had ingevuld. Een toevalscomponent hoort erbij, maar dit probleem vind ik iets te willekeurig om dat als onderdeel van het toeval te beschouwen.
Dan zou ik eigenlijk een tweespanoptie moeten maken met ''Adrian Lewis v Damon Heta'' én ''Adrian Lewis v Danny Baggish'' waarbij je voor beide gebeurtenissen een voorspelling invult. Geen idee hoe jullie daar tegenover staan, maar ben op zich al blij dat er discussie over gevoerd kan worden.
Je wil ook niet dat mensen steeds iedere dag moeten inloggen om een voorspelling te plaatsen, want zoals ik al zeg: we hebben te maken met mensen waarvan niet iedereen 24/7 in staat is om op FOK! te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |