abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 januari 2002 @ 02:17:03 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_2667886
... om 11 uur 's avonds rotjes te keilen naar honden die nog effe worden uitgelaten.

Stoer man, echt wel te gek...

Volgend jaar schaf ik -geheel tegen mijn principes in overigens- een mooi pak zwarte strijkers aan, geheel speciaal ten behoeve van het brandend dwars rectaal inbrengen bij dit soort types.

Dat ze hun laatste uurtje bloed schijtend mogen doorbrengen

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_2667899
* shmoopy hoopt op een vreedzaam topiekje.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_2667917
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 02:19 schreef shmoopy het volgende:
* shmoopy hoopt op een vreedzaam topiekje.
Dierenmishandeling is niet vreedzaam, dat is wreedzaam
  dinsdag 1 januari 2002 @ 02:26:00 #4
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2667949
Hey posts verdwijnen zomaar 'kwist niet dat het kon

Maarruh de volwassenen gaan er voor zover ik gezien heb over het algemeen wel goed mee om. Het zijn die pubers met zakken vol groene Piraten die er een zooitje van maken

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_2668304
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 02:26 schreef Vibromass het volgende:
Hey posts verdwijnen zomaar 'kwist niet dat het kon

Maarruh de volwassenen gaan er voor zover ik gezien heb over het algemeen wel goed mee om. Het zijn die pubers met zakken vol groene Piraten die er een zooitje van maken

Sinds ik er een jaar of 2 terug 1tje onderuit geschop heb weten de pubers bij ons in de wijk dat ik geen gevoel voor humor heb, wat vuurwerk betreft.

Ik hoorde vannacht (en vanavond) dus regelmatig een zacht gefluiserd 'Nee, niet gooien!'...

Jongeren van tegenwoordig zijn relatief simpel mee te praten. Gewoon doormiddels van gericht geweld.

dinsdag 1 januari 2002 @ 03:18:55 #6
374 beelzebub
master of disaster
pi_2668317
Beetje dom van die gasten, maar wie laat z'n hond nog zo laat op oudjaarsavond uit?
pi_2668323
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 03:18 schreef beelzebub het volgende:
Beetje dom van die gasten, maar wie laat z'n hond nog zo laat op oudjaarsavond uit?
Meer als een beetje dom. Maargoed. En zowat iedereen laat zijn hond nog redelijk laat (wij zijn om 10 uur geweest) uit. Zo'n beest kan 's nachts niet even opstaan om naar het toilet te gaan tenslotte. En ach, ik weet niet hoe het bij jou is beelze, maar hier word al vanaf begin december met vuurwerk rondgegooid....
  dinsdag 1 januari 2002 @ 03:24:48 #8
374 beelzebub
master of disaster
pi_2668336
ok ok, hier wonen vrij beschaafde mensen die pas na 22.00 beginnen.
  dinsdag 1 januari 2002 @ 03:25:01 #9
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2668337
quote:
Tja een hond is geen machine, als ie moet dan moet ie.
En al was het 12 uur, je bent toch sowieso een eikel als je vuurwerk naar dieren gooit (of mensen)..
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  dinsdag 1 januari 2002 @ 03:26:58 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_2668344
quote:
Hij moest...

Ik had hem om 21.00 uur gedaan, maar als hij om kwart voor elf gaat lopen draaien omdat íe moet schijten...

Hij is verder niet bang voor vuurwerk of zo, heerlijk relaxed, maar dan moeten die schijtemmers die zooi niet expres voor zijn poten gooien...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_2668349
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 03:24 schreef beelzebub het volgende:
ok ok, hier wonen vrij beschaafde mensen die pas na 22.00 beginnen.
Hier ook wel, maar het zijn vaak hun kids waar we last van hebben. Of eigenlijk, inmiddels niet meer
pi_2668352
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 03:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hij moest...

Ik had hem om 21.00 uur gedaan, maar als hij om kwart voor elf gaat lopen draaien omdat íe moet schijten...

Hij is verder niet bang voor vuurwerk of zo, heerlijk relaxed, maar dan moeten die schijtemmers die zooi niet expres voor zijn poten gooien...

V.

Grinnik

Onze (nouja, van mijn ma) hond is zo'n lul die het rotje, na ontploffing, ook meteen opeet... Dat haalt de lol er ook wel van af

Admin dinsdag 1 januari 2002 @ 04:03:49 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2668471
M'n kat is terug,
ik heb wat momenten besteed aan het zoekn
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 1 januari 2002 @ 04:03:49 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2668472
M'n kat is terug,
ik heb wat momenten besteed aan het zoekn
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin dinsdag 1 januari 2002 @ 04:15:13 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2668506
Hmmmmz,

dinsdag 1 januari 2002 @ 05:21:48 #16
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_2668766
ik ben blij dat ik mijn katten om 20uur bij elkaar binnen had... tot 00uur hebben ze beneden gezeten, en toen er mensen binnen kwamen maar naar boven gedaan...
Doodsbenauwd waren ze.. net als hun baasje...
ik haat vuurwerk

maar Verbal wat jij zegt he over vuurwerk voor dieren gooien...

voor een paar jaar geleden, ik zat op 31 dec om een uur of 11 in de morgen, lekker op mijn paardje, ik d8 nog even buitenrijden kan.. tis niet glad, ben nog niet het erf af of ja hoor.... 4 van die snotjongens... van die eikeltjes... die het rotje onder mijn paard gooide....

Als mijn paard hier van geschrokken was, had ik wss een gebroken nek gehad of zo...
ben ik blij dat ik mijn paard van een oud politie agent heb gekocht, en dat ze politie training gehad heeft, ze keek sullig naar beneje, en liep gewoon verder..
Ik kon niet afstappen, maar als ik die kans had gehad... dan hadden HUN die gebroken nek gehad...
sindsdien rij ik vanaf 29 dec tot 3 januari gewoon helemaal geen paard.

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_2668841
Mijn hond vond het vuurwerk ergens tussen eng en interessant in. Hij heeft overigens geen harde knallen van dichtbij gehoord, want hij was ruimschoots voor en na het echte werk buiten. Om middernacht wilde hij wel met de anderen meekijken. Hij vindt het kijken naar andere honden overduidelijk leuker en spannender.
pi_2668897
Heerlijk geen huisdieren hebben dan kan je er oook nooit last van hebben
<@Koekepan> Ik vind die nickname enforcement echt de beste slapstick die er is, mensen die klagen over hun verbinding krijgen zo altijd nog een trap na.
pi_2669064
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 02:17 schreef Verbal het volgende:

Volgend jaar schaf ik -geheel tegen mijn principes in overigens- een mooi pak zwarte strijkers aan, geheel speciaal ten behoeve van het brandend dwars rectaal inbrengen bij dit soort types.

doe dan nitraatbommen, zit nog een lontje aan dat is dus stukkie veiliger dan die klotestrijkers
pi_2669069
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 05:21 schreef dolfina-chica het volgende:

voor een paar jaar geleden, ik zat op 31 dec om een uur of 11 in de morgen, lekker op mijn paardje, ik d8 nog even buitenrijden kan.. tis niet glad, ben nog niet het erf af of ja hoor.... 4 van die snotjongens... van die eikeltjes... die het rotje onder mijn paard gooide....

Als mijn paard hier van geschrokken was, had ik wss een gebroken nek gehad of zo...

Dus als jouw paard schrikt, breekt jouw nek.... Geinig..
pi_2669085
Ik heb een hekel aan vuurwerk...
pi_2669271
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 06:38 schreef the_real_MoD het volgende:
Heerlijk geen huisdieren hebben dan kan je er oook nooit last van hebben
Onzinnige posting.
pi_2669274
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 11:05 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Dus als jouw paard schrikt, breekt jouw nek.... Geinig..

Tis maar wat je geinig vind als zij van haar knol afvalt en misschien zo haar nek breekt
  dinsdag 1 januari 2002 @ 16:23:00 #24
19775 Slam
The True AoD
pi_2671041
Vuurwerk hoort gewoon om 0:00 afgestoken te worden.

Punt.

Niet in de richting van mens en dier!

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_2671103
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 03:26 schreef Verbal het volgende:
En toen heb je zeker meteen actie ondernomen, heb je met ze geproken of op hun bek geslagen? Of heb je een van je cynische opmerkingen gemaakt?

Nee, natuurlijk niet, in real-life heb je natuurlijk niet zo'n grote bek! Veels te bang dat je in elkaar wordt geslagen en wakker wordt met je hondje in je reet!

Lafaard!

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 01-01-2002 16:32]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')