Stoer man, echt wel te gek...
Volgend jaar schaf ik -geheel tegen mijn principes in overigens- een mooi pak zwarte strijkers aan, geheel speciaal ten behoeve van het brandend dwars rectaal inbrengen bij dit soort types.
Dat ze hun laatste uurtje bloed schijtend mogen doorbrengen
V.
quote:Dierenmishandeling is niet vreedzaam, dat is wreedzaam
Op dinsdag 01 januari 2002 02:19 schreef shmoopy het volgende:
* shmoopy hoopt op een vreedzaam topiekje.
Maarruh de volwassenen gaan er voor zover ik gezien heb over het algemeen wel goed mee om. Het zijn die pubers met zakken vol groene Piraten die er een zooitje van maken
quote:Sinds ik er een jaar of 2 terug 1tje onderuit geschop heb weten de pubers bij ons in de wijk dat ik geen gevoel voor humor heb, wat vuurwerk betreft.
Op dinsdag 01 januari 2002 02:26 schreef Vibromass het volgende:
Hey posts verdwijnen zomaar'kwist niet dat het kon
Maarruh de volwassenen gaan er voor zover ik gezien heb over het algemeen wel goed mee om. Het zijn die pubers met zakken vol groene Piraten die er een zooitje van maken
Ik hoorde vannacht (en vanavond) dus regelmatig een zacht gefluiserd 'Nee, niet gooien!'...
Jongeren van tegenwoordig zijn relatief simpel mee te praten. Gewoon doormiddels van gericht geweld.
quote:Meer als een beetje dom. Maargoed. En zowat iedereen laat zijn hond nog redelijk laat (wij zijn om 10 uur geweest) uit. Zo'n beest kan 's nachts niet even opstaan om naar het toilet te gaan tenslotte. En ach, ik weet niet hoe het bij jou is beelze, maar hier word al vanaf begin december met vuurwerk rondgegooid....
Op dinsdag 01 januari 2002 03:18 schreef beelzebub het volgende:
Beetje dom van die gasten, maar wie laat z'n hond nog zo laat op oudjaarsavond uit?
quote:Tja een hond is geen machine, als ie moet dan moet ie.
Beetje dom van die gasten, maar wie laat z'n hond nog zo laat op oudjaarsavond uit?
quote:Hij moest...
Ik had hem om 21.00 uur gedaan, maar als hij om kwart voor elf gaat lopen draaien omdat íe moet schijten...
Hij is verder niet bang voor vuurwerk of zo, heerlijk relaxed, maar dan moeten die schijtemmers die zooi niet expres voor zijn poten gooien...
V.
quote:Hier ook wel, maar het zijn vaak hun kids waar we last van hebben. Of eigenlijk, inmiddels niet meer
Op dinsdag 01 januari 2002 03:24 schreef beelzebub het volgende:
ok ok, hier wonen vrij beschaafde mensen die pas na 22.00 beginnen.
quote:Grinnik
Op dinsdag 01 januari 2002 03:26 schreef Verbal het volgende:[..]
Hij moest...
Ik had hem om 21.00 uur gedaan, maar als hij om kwart voor elf gaat lopen draaien omdat íe moet schijten...
Hij is verder niet bang voor vuurwerk of zo, heerlijk relaxed, maar dan moeten die schijtemmers die zooi niet expres voor zijn poten gooien...
V.
Onze (nouja, van mijn ma) hond is zo'n lul die het rotje, na ontploffing, ook meteen opeet... Dat haalt de lol er ook wel van af
maar Verbal wat jij zegt he over vuurwerk voor dieren gooien...
voor een paar jaar geleden, ik zat op 31 dec om een uur of 11 in de morgen, lekker op mijn paardje, ik d8 nog even buitenrijden kan.. tis niet glad, ben nog niet het erf af of ja hoor.... 4 van die snotjongens... van die eikeltjes... die het rotje onder mijn paard gooide....
Als mijn paard hier van geschrokken was, had ik wss een gebroken nek gehad of zo...
ben ik blij dat ik mijn paard van een oud politie agent heb gekocht, en dat ze politie training gehad heeft, ze keek sullig naar beneje, en liep gewoon verder..
Ik kon niet afstappen, maar als ik die kans had gehad... dan hadden HUN die gebroken nek gehad...
sindsdien rij ik vanaf 29 dec tot 3 januari gewoon helemaal geen paard.
quote:doe dan nitraatbommen, zit nog een lontje aan
Op dinsdag 01 januari 2002 02:17 schreef Verbal het volgende:Volgend jaar schaf ik -geheel tegen mijn principes in overigens- een mooi pak zwarte strijkers aan, geheel speciaal ten behoeve van het brandend dwars rectaal inbrengen bij dit soort types.
quote:Dus als jouw paard schrikt, breekt jouw nek.... Geinig..
Op dinsdag 01 januari 2002 05:21 schreef dolfina-chica het volgende:voor een paar jaar geleden, ik zat op 31 dec om een uur of 11 in de morgen, lekker op mijn paardje, ik d8 nog even buitenrijden kan.. tis niet glad, ben nog niet het erf af of ja hoor.... 4 van die snotjongens... van die eikeltjes... die het rotje onder mijn paard gooide....
Als mijn paard hier van geschrokken was, had ik wss een gebroken nek gehad of zo...
quote:Onzinnige posting.
Op dinsdag 01 januari 2002 06:38 schreef the_real_MoD het volgende:
Heerlijk geen huisdieren hebben dan kan je er oook nooit last van hebben
quote:Tis maar wat je geinig vind als zij van haar knol afvalt en misschien zo haar nek breekt
Op dinsdag 01 januari 2002 11:05 schreef Blue Thunder het volgende:[..]
Dus als jouw paard schrikt, breekt jouw nek.... Geinig..
Punt.
Niet in de richting van mens en dier!
quote:En toen heb je zeker meteen actie ondernomen, heb je met ze geproken of op hun bek geslagen? Of heb je een van je cynische opmerkingen gemaakt?
Op dinsdag 01 januari 2002 03:26 schreef Verbal het volgende:
Nee, natuurlijk niet, in real-life heb je natuurlijk niet zo'n grote bek! Veels te bang dat je in elkaar wordt geslagen en wakker wordt met je hondje in je reet!
Lafaard!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 01-01-2002 16:32]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |