Heerlijk het water in en het gevoel dat je vliegt...Het enige dat je hoort is je eigen ademhaling. Een met de natuur, dat is wat voor gevoel het me geeft.
Je begrijpt het al, ik ben een fanatieke duikster.
Zijn er nog meer op het Fok!Forum?
Zo ja:
Weet misschien iemand nog leuke duikstekken in Noord- en Zuid-Holland?
Waar kan je nu echt goedkoop je spullen halen?
Heeft er iemand nog leuke tips voor zwembadtrainingen?
Ik ben nu 15. Ik snorkel sinds m'n 8ste op de lokale duikclub. Nu ben ik sind een jaar of 4 met duiken bezig. 8 mei m'n eerste buitenduik, in een een of ander grindgat. Waarschijnlijk ben ik begin deze zomer officieel duiker. Eindelijk
Als je goedkoop spullen wil halen ben je nu net te laat, daarvoor had je een paar maanden geleden naar de duikbeurs gemoeten. Die is er volgend jaar weer, maar dat is voor dit duikseizoen natuurlijk te laat.
Leuks voor in het zwembad: ga eens onderwaterhockeyen! Gewoon met je snorkeluitrusing (eventueel met loodgordel), puk van lood, en een hoop korte sticks (met kleur-onderscheiding).
quote:
op 04-10-2000 om 11:51 PM schreef Mark het volgende:En ja, goedkope adressen: ik weet er wel 1, maar ik ben bang dat dit onder reclame valt, en ik weet niet of Danny dat goedkeurt?
Yep, valt onder reclame, maar bij deze goedgekeurd.
Kom maar op Mark, je hoeft alleen niet de winkels te noemen de in de Onderwatersport staan die ken ik al
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar iets als een tweedehandsbeurs. Weet een van jullie of er bij de duikinfo ook spullen verkocht gaan worden? Dit gerucht gaat namelijk bij ons in de club en ik zou het graag zeker weten voor ik naar Houten tuf aanstaande zaterdag.
Spanje Mark? Waar? Heb je meer ervaring in duiken binnen Europa? Ik zit er namelijk over te denken om in september een of twee weken ergens heen te gaan maar weet nog niet waarheen. In Europa heb ik alleen Malta nog gehad dus er is nog genoeg over. Zelf dacht ik eraan om naar Griekenland te gaan, Zakynthos of Kreta ofzo.
quote:
op 04-12-2000 om 12:11 AM schreef sjak het volgende:
Kom maar op Mark, je hoeft alleen niet de winkels te noemen de in de Onderwatersport staan die ken ik al
Kan zijn dat hij daarin staat, maar die lees ik nooit:
Seabuy Divestore Nijmegen
024-3232461
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar iets als een tweedehandsbeurs. Weet een van jullie of er bij de duikinfo ook spullen verkocht gaan worden? Dit gerucht gaat namelijk bij ons in de club en ik zou het graag zeker weten voor ik naar Houten tuf aanstaande zaterdag.
Geen idee, maar op mijn adres hebben ze ook tweedehands spullen
Spanje Mark? Waar? Heb je meer ervaring in duiken binnen Europa? Ik zit er namelijk over te denken om in september een of twee weken ergens heen te gaan maar weet nog niet waarheen. In Europa heb ik alleen Malta nog gehad dus er is nog genoeg over. Zelf dacht ik eraan om naar Griekenland te gaan, Zakynthos of Kreta ofzo.
Het nummer heb ik nog niet gebeld maar wel genoteerd. Als ik weer eens richting Nijmegen ga dan zal ik zeker langsgaan daar.
Bedankt voor je verhaal. Misschien ga ik daar wel heen in september (heb nog geen bestemming uitgekozen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |