En als ik daar mee een heuse flamewar ontketen..
Mooi zo!
*gets his flamethrower*
What the fuck is this all about man..
Ik lees die reptilian secret agenda topics eens effe vluchtig door en krijg de indruk regelrecht een startrek / X-files aflevering binnen te wandelen..
Effe voor de duidelijkheid... Dit geloven jullie echt?
Light Being en YRRB (ofzoiets..)
Ik ben niet snel bevooroordeeld maar uhmm...
hoe breng ik dit subtiel??
GET A LIFE..
LAten we effe logisch nadenken..
1. de aarde is niet hol.
Waarom niet? Simpel we zouden dan geen zwaartekracht hebben..
2. Er wonen geen reptielen onder de grond.
Waarom niet? Simpel reptielen zijn koudbloedig..
Ze hebben zon nodig..
(VErgeef me BTW als ik een paar theorien compleet door elkaar haal.. Ik was te druk met dubbel liggen..)
Ken je de film conspiracy theory?
Nee? Kijk hem maar eens.
[Dit bericht is gewijzigd door Gatorade op 16-10-2001 23:46]
Die film Conspiracy Theory is idd erg goed.
Tja... Flamethrowers hebben maar een beperkt bereik hoor. Deze mensen zweven veel te hoog
quote:Nee, dat vergeef ik je niet, want je pakt een onderwerp aan dat mega-ver van jou perceptie vandaan ligt!!
[b]Op dinsdag 16 oktober 2001 23:40 schreef
Bla bla bla.
Ik sta bol van de leugens en verderf!!
Het licht van de waarheid doet pijn aan mijn ogen en mijn jointje Maroc doet vreemde dingen met mij......
VErgeef me BTW als ik een paar theorien compleet door elkaar haal.
Echt hoor je weet totaal niet waar je over praat en dat is toch wel het minste wat je mag verwachten van een topic opener.
Even een paar vragen:
Wat doe je voor werk?
Hoeveel uur per dag werk jij?
Kun je jezelf onderhouden?
Heb je respect voor jezelf?
Wat lees je?
Daarna praten we verder knullie
Bloedzuigende, kinderofferende reptiel-achtige wezens from outer space. Nou ja, 'ieder z'n eigen perceptie van de waarheid', zullen we maar zeggen.
Okay..
Eerlijk is eerlijk..
-Marketing / Student
-ca. 4 uurtje
-Nope.. doet mijn vriendin
-Jazeker.
-Tolkien, Bijbel, Robert Jordan
Nu ik...
1. Hoe oud ben je?
2. Heb je een vriendin?
3. Wat lees jij?
4. Is je moeder trost op je?
5. Heb je veel vrienden?
6. Weet het wereld natuurfonds van je anti-reptielencampagne?
MEt andere woorden.. En ik vind het vervelend dat ik tot verbale cliches word gedreven door een "Lone Gunman" maar ik wil toch even kwijt dat je voor de gemiddelde Jan Modaal echt overkomt als een geflipte paranoia schizofreen high on acid...
Maar das slechts mijn mening.
Bijbelcode, Erich von Danicken, Nostrodamus..
Dat had allemaal nog een redelijke waarschijnlijkheids gehalte.. Maar dit is gebaseerd op een aantal waanideeen..
Ik bedoel..
Waar is het concrete harde bewijs, naast een aantal historische feiten iets anders uitgelegd en een paar beschrijvingen van LCD trips???
Maar nu ik ook eens op de andere forums kijk zie ik al dat ik hier een fel omstreden puntje aansnijd..
Oh.. Hey man
Je had toch gelijk..
Ze bestaan wel..
quote:6. Het wereldnatuurfonds wordt gesponsord door Benno. Lijkt me dat Benno als bastaardjesverspreider van shapeshiftkindjes erg houdt van deze soort....
Op woensdag 17 oktober 2001 00:45 schreef Gatorade het volgende:1. Hoe oud ben je?
2. Heb je een vriendin?
3. Wat lees jij?
4. Is je moeder trost op je?
5. Heb je veel vrienden?
6. Weet het wereld natuurfonds van je anti-reptielencampagne?
1. Kijk ff in mijn profiel
2. Ja, 4 vriendinnen waarvan eentje mijn beste vriendin
3. Alles wat mijn interesse heeft. Ontelbaar veel titels.
4. Dat weet ik niet. ze is dood.
5. Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke (6).
Zij staan los van elkaar en kennen elkaar niet echt goed. De mannelijke vrienden die ik heb zijn er twee de beste vrienden, zij zijn homosexueel.
Ps:
Als je maar 4 uurtjes werkt, wat heb je dan in de pap te brokkelen??
quote:kijk eens op www.reptilianagenda.com & www.reptoids.com
Op woensdag 17 oktober 2001 00:45 schreef Gatorade het volgende:
.. Maar dit is gebaseerd op een aantal waanideeen..Ik bedoel..
Waar is het concrete harde bewijs, naast een aantal historische feiten iets anders uitgelegd en een paar beschrijvingen van LCD trips???
Wat geeft jou het recht dan een andere mening de grond in te boren als zijnde kortzichtig en "minderwaardig" ?
quote:Yrrab : Ik waarder het dat je nu eindelijk eens zelf praat. Maar overtuig me nu eens met je eigen woorden. Ik bedoel, je kunt leren van een tekst van een ander, maar je hebt vast zelf een visie op die tekst. Ik vind het jammer dat je je eigen woorden misschien niet durft neer te zetten.
Op woensdag 17 oktober 2001 01:05 schreef YRRAB het volgende:[..]
kijk eens op www.reptilianagenda.com & www.reptoids.com
Het is eigenlijk hetzelfde als een dominee die stukken uit de bijbel citeert, maar geen uitleg erbij geeft. Een overtuiging als die van jou overtuigt niet, het zet mensen alleen af tegen jouw gedachte.
M. vr. gr.
Dingen als...
De piramides staan precies uitgelijnd op de 4 windrichtingen en symbolyseren orion..
Of mensen met voorheen kanker zijn naar het verkrijgen van
de Heilige Geest spontaan genezen..
Dat is redelijk concreet bewijs.
Wat is het concrete bewijs van evil mutant ninja turtles out of space?
Zei ik turtles?
Ik bedoelde natuurlijk reptilians...
Ohnee dat zijn hun indoctrinatie technieken om de mensheid voor te bereiden op de komst van de Iguanas out of Space..
Laat ze maar niet naar Aruba gaan want daar stoppen ze Iguanas in de soep...
En met de "vriendin'-vraag bedoelde ik:
Zoek een romantisch relatie, vriend..
Een beetje vrouwlijk verstand zou je goed doen...
Worked for me!
*Trrrrrriiiiinnnnnggggggg*
-Wat is dat?
Het geluid van de wekker maat!
Roger Corman voorzag het al in de jaren vijftig!
quote:Mag dit knulletje zich ook even melden?
Op woensdag 17 oktober 2001 00:03 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Nee, dat vergeef ik je niet, want je pakt een onderwerp aan dat mega-ver van jou perceptie vandaan ligt!!
Dingen door elkaar gaan halen is niet gepermitteerd met zoiets precairs als dit, begin er dan ook niet aan.Echt hoor je weet totaal niet waar je over praat en dat is toch wel het minste wat je mag verwachten van een topic opener.
Even een paar vragen:
Wat doe je voor werk?
Hoeveel uur per dag werk jij?
Kun je jezelf onderhouden?
Heb je respect voor jezelf?
Wat lees je?Daarna praten we verder knullie
Nou, eerlijk gezegd ben ik het eens met Getorade. Op zich niet raar natuurlijk, want kom op: je kijkt gewoon teveel Discovery. Al die theorieën had ik al op m`n 12e bedacht, en op m`n 13e verworpen.
Aannemend dat het hier gaat over het nu bestaan van Reptilians, kan ik maar 1 ding hier neerzetten:
-> <-
Met andere woorden, welke clown gelooft er nou dat er een wezen zou zijn die zich niet vertoond aan mensen, en zelfs uit de ruimte komt? De argumenten zijn al geweest, en ik ga ze niet herhalen...
Ik kan het wel anders uitleggen: vroeger waren er de Velociraptors. De raptor familie dus, die een goed instinct hadden ontwikkeld. Sommigen beweren dat het EQ van die 'beesten' genoeg was om helder te denken, en dat er na een evolutie wel intelligente wezens uit zouden komen. Ware het niet dat ze uitstierven, en de mens zijn opkomst kon maken. Ik geef toe dat die raptors een goede toekomst hadden, maar om nou te zeggen dat ze toen op de zuidpool gingen wonen en goed tegen de kou konden (ehm, de zuidpool was toen nog niet koud ) zodat ze nu nog zouden leven onder de grond en allemaal pacts hebben gesloten met de grays (wat ook nep is, imho)... wie is er dan gek?
Convincing evidence would be great - overtuig me en je hebt een goede medestander, maar nu ben ik een erg goede tegenstander van die mensen met een sterk geloof in dit soort onzin.
quote:Dit is niet serieus hoop ik? Ooit Godzilla gezien? Is dat ook een voorspelling? En Daylight en de Alien films ook? Oja, vergeet Star Trek niet -> ook reeël en de toekomst!
Op woensdag 17 oktober 2001 11:25 schreef Zanderrr het volgende:
Nog meer bewijzen:Roger Corman voorzag het al in de jaren vijftig!
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 11:36 schreef Blue-eagle het volgende:
Dit is niet serieus hoop ik?
Ik heb het al een paar keer eerder gevraagd maar ik zou graag weten
Dit vraag ik niet om jullie in de zeik te nemen.
Maar die reptilians zijn zo afwijkend van wat gangbaar is, ik vraag me af waardoor jullie die "stap" hebben genomen.
[Dit bericht is gewijzigd door DemonBox op 17-10-2001 11:40]
Dit zijn de traditionele kenmerkende eigenschappen van reptielen en gaan voor de huidige soorten zonder meer op.
Men meent tegenwoordig echter dat de uitgestorven vliegende reptielen (Pterosauria) warmbloedig (endotherm) en bedekt met haar waren. Ook Dinosaurussen moeten warmbloedig geweest zijn. De oudst, bekende vogel (Archeopteryx) wordt tegenwoordig als kleine Dinosaurus gezien. De uitgestorven voorvaderen van de zoogdieren (Therapsida) moeten eveneens warmbloedig geweest zijn en haar gehad hebben. Er gaan stemmen op om deze en andere groepen in te delen in een of meerdere eigen klasse(n).
Reptielen zijn koudbloedig dat wil zeggen ze hebben niet het vermogen om hun eigen lichaamstemperatuur met behulp van zelf opgewekte warmte op peil te houden. Ze zijn afhankelijk van een externe energiebron (ectotherm). Hun lichaamstemperatuur varieert dus met de omgevingstemperatuur (poikilotherm). Dit in tegenstelling tot zoogdieren en vogels die endo- en homeotherm zijn.
Alle reptielen bezitten longen en geen van alle doorlopen ze een larvestadium met kieuwen, zoals amfibieën. Bij slangen is als gevolg van hun lange dunne lichaam de linker long rudimentair of zelfs geheel verdwenen. Hoewel de ademhaling bij alle reptielen voornamelijk en bij de meeste alleen door middel van longen plaatsvindt, zijn er soorten die ook anderen lichaamsdelen voor zuurstofopname en kooldioxide afgifte gebruiken bijv. aquatiele schildpadden en zeeslangen.
quote:Voeg even toe dat er ook bewijs moet komen in dit topic...
Op woensdag 17 oktober 2001 11:38 schreef DemonBox het volgende:
[ot]Lee van Cleef roeleert, met zijn haviksneus en kraaloogjes.[/ot]Ik heb het al een paar keer eerder gevraagd maar ik zou graag weten
Waarom/waardoor sommige posters in reptilians zijn geloven Of zij zelf ervaringen hebben met deze wezens. En vraag ik niet om jullie in de zeik te nemen.
Volgens mij slaan we alle 'meanings of life' de grond ik voor die lui
quote:Encarta 2000?
Op woensdag 17 oktober 2001 11:39 schreef Aneurism het volgende:
Reptielen zijn gewervelde dieren uit de klasse reptilia. Ze worden gekarakteriseerd door de volgende kenmerken.
1. Koudbloedigheid (ectotherm)
2. Aanwezigheid van longen
3. Directe ontwikkeling zonder tussenkomst van een larvestadium
4. Een verhoornde huid, meestal met schubben
5. Dooierrijk van een schaal voorzien ei (amniot)
6. Inwendige bevruchting
7. Hart bestaat uit drie of vier ruimten
8. Beide aortabogen zijn nog aanwezig
9. Aanwezigheid van een nanier
10. Aanwezigheid van 12 paar hersenzenuwen
11. Twee paar ledematen met elk vijf vingers/tenen en klauwen
Schedel is door een enkelvoudige gewrichtsknobbel met de ruggegraat verbonden
Bekkengordel is met twee wervels verbondenEen geheel of gedeeltelijk verhemelteDit zijn de traditionele kenmerkende eigenschappen van reptielen en gaan voor de huidige soorten zonder meer op.
Men meent tegenwoordig echter dat de uitgestorven vliegende reptielen (Pterosauria) warmbloedig (endotherm) en bedekt met haar waren. Ook Dinosaurussen moeten warmbloedig geweest zijn. De oudst, bekende vogel (Archeopteryx) wordt tegenwoordig als kleine Dinosaurus gezien. De uitgestorven voorvaderen van de zoogdieren (Therapsida) moeten eveneens warmbloedig geweest zijn en haar gehad hebben. Er gaan stemmen op om deze en andere groepen in te delen in een of meerdere eigen klasse(n).Reptielen zijn koudbloedig dat wil zeggen ze hebben niet het vermogen om hun eigen lichaamstemperatuur met behulp van zelf opgewekte warmte op peil te houden. Ze zijn afhankelijk van een externe energiebron (ectotherm). Hun lichaamstemperatuur varieert dus met de omgevingstemperatuur (poikilotherm). Dit in tegenstelling tot zoogdieren en vogels die endo- en homeotherm zijn.
Alle reptielen bezitten longen en geen van alle doorlopen ze een larvestadium met kieuwen, zoals amfibieën. Bij slangen is als gevolg van hun lange dunne lichaam de linker long rudimentair of zelfs geheel verdwenen. Hoewel de ademhaling bij alle reptielen voornamelijk en bij de meeste alleen door middel van longen plaatsvindt, zijn er soorten die ook anderen lichaamsdelen voor zuurstofopname en kooldioxide afgifte gebruiken bijv. aquatiele schildpadden en zeeslangen.
Waht is your point? No offence, maar ik snap niet wat je nu wilt zeggen...
quote:Ik heb mijn post iets aangepast.
Op woensdag 17 oktober 2001 11:39 schreef Blue-eagle het volgende:[..]
Voeg even toe dat er ook bewijs moet komen in dit topic...
Volgens mij slaan we alle 'meanings of life' de grond ik voor die lui
Voordat ik erin ga geloven dan moet er wel (voor mij acceptabel) bewijs zijn maar daar gaat het mij nu niet om.
Het extremiteitenskelet vertoont de bij de op het land levende gewervelde dieren algemene opbouw. Vanaf de romp eerst een enkelvoudig beenelement, dan een dubbel element en verder naar buiten gevolgd door handen en voeten. Bij de voorpoten zijn dit: het opperarmbeen (humerus), spaakbeen en ellepijp (radius en ulna), handwortelbeenderen, middenhand en vingers. De achterpoten: dijbeen (femur), scheenbeen en kuitbeen (tibia en fibula), voetwortelbeenderen, middenvoet en tenen. De vingers en tenen bestaan uit een vijftal of minder, de laatste kootjes dragen meestal klauwen. Bij slangvormige reptielen zijn de ledematen gereduceerd of helemaal verdwenen. Vormen die zich in het water begeven hebben vaak peddelvormige poten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |