Maar goed. Heeft iemand Black Beauty EUH American Beauty gezien?
quote:
op 01-25-2000 om 11:52 AM schreef Manono het volgende:
Misschien wil Ludo op enig moment in een ander topic herinneringen aan Black Beauty, het Kleine Huis, Willem Ruis, Q&Q, Een Huis voor Annabel en de Brady Bunch met Manono ophalen?
jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajjajajajajajajajajajajajajajaja!
Zeg Ludo, het is mij al eerder opgevallen dat jij heel vaak off-topic post in threads. Dit is weer een goed voorbeeld van een post van jou die helemaal nergens op slaat. Ik vind het een beetje irritant, dus misschien zou je je kunnen beheersen en als je niets te melden hebt je kunnen verzetten tegen de drang van het toch posten?
- ON TOPIC -
Het lijkt mij persoonlijk een vraai saaie film, maar Kevin Spacey blijft natuurlijk een goede acteur. Aangezien de film volgens mij geen enkele slechte kritiek heeft gehad zal ik ehm toch maar gaan kijken
Asp
quote:
op 01-25-2000 om 02:20 PM schreef Asphyxion het volgende:
- OFF TOPIC -Zeg Ludo, het is mij al eerder opgevallen dat jij heel vaak off-topic post in threads. Dit is weer een goed voorbeeld van een post van jou die helemaal nergens op slaat. Ik vind het een beetje irritant, dus misschien zou je je kunnen beheersen en als je niets te melden hebt je kunnen verzetten tegen de drang van het toch posten?
- ON TOPIC -
Het lijkt mij persoonlijk een vraai saaie film, maar Kevin Spacey blijft natuurlijk een goede acteur. Aangezien de film volgens mij geen enkele slechte kritiek heeft gehad zal ik ehm toch maar gaan kijken
Asp
Haaaa Ludo, kun je je misschien een keer beheersen!
Zeg eh As, misschien IS het helemaal niet zo off topic ook al zie je het verband niet direct. Maar bedankt voor je bijdrage, we weten nu iig wie er in speelt.
quote:
op 01-25-2000 om 02:20 PM schreef Asphyxion het volgende:
- OFF TOPIC -Zeg Ludo, het is mij al eerder opgevallen dat jij heel vaak off-topic post in threads. Dit is weer een goed voorbeeld van een post van jou die helemaal nergens op slaat. Ik vind het een beetje irritant, dus misschien zou je je kunnen beheersen en als je niets te melden hebt je kunnen verzetten tegen de drang van het toch posten?
- ON TOPIC -
Asp
Manono vroeg of je de film "American Beauty" hebt gezien, niet of je Kevin Spacey een goede acteur vindt
dus blijf wel ff ON-TOPIC
quote:
op 01-25-2000 om 11:34 AM schreef Ludo het volgende:
Ludo kan je wel informatie verschaffen over een praaaaachtige serie uit Ludo's jeugd: Black Beauty.
Een meesterlijke verhaal over een zwart (vandaar Black Beauty) paard.
Niet te verwarren met dat grappige paardje van de Palomino-broeken.
Noem jij dit on-topic? Bwaaaa...
Asp
quote:
op 01-25-2000 om 02:45 PM schreef Asphyxion het volgende:
Noem jij dit on-topic? Bwaaaa...Asp
Tssss..dit dan ?? Bwbbbbbbb.....
SunChaser heeft de film al gezien geloof ik!
hij vond 'm zeer de moeite waard.
ach joh manono, gewoon gaan!
bix
Ik kan 'm iedereen van harte aanbevelen.
quote:
op 01-25-2000 om 11:34 AM schreef Ludo het volgende:
Ludo kan je wel informatie verschaffen over een praaaaachtige serie uit Ludo's jeugd: Black Beauty.
------------------
Life is to short to stay out of the sun
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 26 Januari 2000).]
L-X
Vonnum wel leuk, blij dat ik 'm gezien heb maar zou 'm niet nog eens gaan kijken. Wel gelachen hoor maar de verwachtingen waren onderhand misschien te hoog gespannen.
Een 7.5 van mij!
V
[Dit bericht is gewijzigd door Mrs. Mia Wallace (Datum 10 Februari 2000).]
quote:
Hij gaat eigenlijk nergens over ...
Zal wel aan mij liggen dan.
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 10 Februari 2000).]
quote:
op 02-10-2000 om 02:30 PM schreef Verbal het volgende:
[[Verbal vond AB nou juist gaan over de allerbelangrijkste zaken in het leven...]
Blowen, vreemdgaan, mishandeling en moord?
quote:
op 02-11-2000 om 01:23 PM schreef SunChaser het volgende:
quote:
Wel een beetje opletten graag!
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 17 Februari 2000).]
quote:
op 02-17-2000 om 01:19 PM schreef Merel het volgende:
Of mis ik gewoon misschien iets ofzo, dat ik alles waar de film om draait niet snap oid? Zou ook kunnen natuurlijk.
ik heb me zoojuist laten vertellen dat het draait om plastic zakken, fastfoodketens en homevideoverzamelingen.
Eindelijk gezien en van mij mag ome Kevin zijn prijs op gaan halen!
Speelde o.a. de dochter van Harrison Ford en Anne Archer in Patriot Games.
* Verbal zou het leuk vinden als AB de 4e of 5e film in de geschiedenis wordt die de vijf belangrijkste Oscars krijgt (Beste Film, Regisseur, Scenario, Acteur en Actrice.
V
Verder vind ik dat Spacey de Oscar op zich wel verdiend heeft, maar dat Russell Crowe in The Insider nog beter was en ik dus hoop (maar niet denk) dat die 'm krijgt.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 07 Maart 2000).]
Ik heb er echt van genoten. Wat kan film toch mooi zijn.
"it's hard to stay mad when there's so much beauty in the world"
[url=http://www.fokforum.nl/showtopic/15234]'Topic Alert'[/url]
Daar hoort 'ie imho thuis.
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 26-07-2000 10:23]
Vind ik helemaal niet, want zo'n soort film is het niet. Dat zou een ongepast einde zijn geweest.
Ik vond het einde juist schitterend. De prachtige beelden, de schitterende muziek en de mooie woorden van Spacey bezorgden me rillingen en ik ben de hele aftiteling blijven zitten om nog na te genieten. Echt een buitengewoon mooi einde.
Het einde wat jij noemt zou in een standaardactie film gepast hebben, maar niet in een magistrale film als American Beauty.
quote:ik bedoelde ook dat ik dit einde (in de film) veel beter vind dan wat ze voor ogen hadden. Misschien schreef ik het verkeerd:-)
Op 26 juli 2000 11:08 schreef Arcee het volgende:
Hmm... wil ik reageren,
Vandaar.
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 26-07-2000 12:21]
quote:
Op 26 juli 2000 12:20 schreef Verbal het volgende:
Ik vind van wel als de post een spoiler bevat (en het bespreken van eindes verraadt het sowieso). ALS er dan een topic is geopend over spoilers/film-eindes, laten we dat daar dan voor gebruiken. Ondanks de waarschuwing in Sunnie's post kan iemand toch per ongeluk iets lezen wat 'ie misschien niet wil...
In dat spoiler-topic is het echt je eigen schuld.
Zit wat in, zekers. Mijn antwoord was spoilerloos trouwens, maar goed. Ach ja, ik had van jou liever een ontopic reactie op deze #1 favo film aller tijden van je (is-ie dat nog steeds?) gehad dan één in je nieuwe moderatorrol, denk ik
quote:
Mijn antwoord was spoilerloos, maar goed.
quote:
Ach ja, ik had van jou liever een ontopic reactie op deze #1 favo film aller tijden van je (is-ie dat nog steeds?) gehad
Wat jij al zei: fantastisch geacteerd, goed geregisseerd, mooi gefilmd en briljant geschreven. Precies het juiste soort cynisme, en de enige film ooit die mij van begin tot eind helemaal in zijn ban had.
Zelfs in TUS zaten dingen die 'm minder dan perfect maakten.
Prachtig. De eerste film die ik op DVD zal kopen.
Aan degenen die hem nog niet hebben gezien: KIJKENNNNNNNNNNN!!!!!
V
quote:
Vandaar dat die er nog staat
Phew, heb ik ff mazzel
quote:
en de enige film ooit die mij van begin tot eind helemaal in zijn ban had.
Precies, vanaf het moment dat de film inzoomt op de straat en voor het eerst dat prachtige stukje pianomuziek klinkt laat de film je tot ver in de endcredits niet meer los. Eén van die zeldzame films inderdaad waar eigenlijk geen saai moment inzit.
quote:
Prachtig. De eerste film die ik op DVD zal kopen.
Ik wil 'm ook gauw kopen, ja. Op video dan. Maar ff een ex-rentaltje regelen, want dat zijn de beste banden.
Trouwens, wat ik ook zo mooi vond... nee wacht, dat mot ik 't spoiler topic natuurlijk Xieje daar.
quote:
Aan degenen die hem nog niet hebben gezien: KIJKENNNNNNNNNNN!!!!!
Absoluut! Eén van de allerbeste films van de jaren 90. Uberhaupt één van de beste films ooit.
En de thematiek HOE het zover is kunnen komen dat KS de personage is, die hij in het begin van de film is, is mijns inziens veel intressanter...
Maar goed, ik heb me wel geamuseerd bij die film, maar jubel en juich: nou nee. Wel onderhoudend.
Het mooie vond ik dat in deze film per persoon te zien was waar men dan wel mee bezig was, en hoe iedereen eigenlijk een hekel aan iedereen heeft.
En overacting?
Tja, het is triest, maar veel vrouwen die in zo'n amerikaans "modelleven" zitten zijn echt zo overdreven, geloof me, ik heb een maand lang zo'n gastmoeder gehad.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |