Tja, gewoon 2 nummers die ik na lange tijd vandaag weer eens hoorde, wat een fantastische liedjes zijn het toch ...
quote:Die hoorde ik een paar dagen geleden voor het eerst sinds jaren weer. Leuk liedje.
Op woensdag 08 augustus 2001 00:11 schreef popolon het volgende:
Strawberry Switchblade - Since yesterday
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 08-08-2001 00:44]
quote:Schitterend nummer.
Op woensdag 08 augustus 2001 00:11 schreef popolon het volgende:Kirsty McCall - New England
De versie van Billie Bragg vind ik nog mooier.
Heb ik speciale herinneringen aan, en bezorgt me kouwe rillingen.
Ja Tong, vind ik ook, deze twee liedjes zijn zo herkenbaar voor mij omdat het nooit hits zijn geworden en me altijd zijn bijgebleven,
en er ook bepaalde herinneringen aan heb ...
Na haar dood op 18 december 2000 heb ik zelfs een topic voor haar geopend (niet mijn gewoonte), drie reacties ofsow, en nu is 't topic zoek.
Kom ik heel spontaan ook nog een duetje tegen van Kirsty MacColl en Billie Bragg 'New England' akoestisch ...................
quote:Is dat vanavond? Apart. Ik wist nooit precies wanneer het nou was. Tijd voor even wat extra aandacht dan.
Op donderdag 18 december 2003 19:02 schreef ranja het volgende:
Vandaag is het alweer 3 jaar geleden dat Kirsty stierf.
Zo jammer.
Ik zal vanavond wel weer een kleine herdenking houden, thuis. Het is wel de tijd van't jaar voor Fairytale of New York bijvoorbeeld.
quote:Waar is ze aan overleden dan?
Op donderdag 18 december 2003 19:02 schreef ranja het volgende:
Vandaag is het alweer 3 jaar geleden dat Kirsty stierf.
Zo jammer.
Ik zal vanavond wel weer een kleine herdenking houden, thuis. Het is wel de tijd van't jaar voor Fairytale of New York bijvoorbeeld.
Ik heb vandaag nog naar Fairytale of New York geluisterd, mooi nummer is het!
quote:Bootongeluk. Echt heel apart, schijnt het. Had ze net een nieuw album opgenomen, ging ze daarna op vakantie naar waar ze veel inspiratie had op gedaan, wordt ze overreden door een speedboat.
Op donderdag 18 december 2003 22:20 schreef Vava het volgende:[..]
Waar is ze aan overleden dan?
Ik heb vandaag nog naar Fairytale of New York geluisterd, mooi nummer is het!
quote:Jeetje... da's ook wat
Op donderdag 18 december 2003 22:26 schreef Massive het volgende:[..]
Bootongeluk. Echt heel apart, schijnt het. Had ze net een nieuw album opgenomen, ging ze daarna op vakantie naar waar ze veel inspiratie had op gedaan, wordt ze overreden door een speedboat.
ik zal eens wat meer muziek van haar luisteren, ik ken eigenlijk alleen Fairytale of New York.
quote:overvaren dan toch. tijdens t zwemmen.
Op donderdag 18 december 2003 22:26 schreef Massive het volgende:[..]
Bootongeluk. Echt heel apart, schijnt het. Had ze net een nieuw album opgenomen, ging ze daarna op vakantie naar waar ze veel inspiratie had op gedaan, wordt ze overreden door een speedboat.
quote:in een gereserveerd zwem-deel door een waarschijnlijk dronken bootbevaarder
Op donderdag 18 december 2003 22:38 schreef dolle_hond het volgende:[..]
overvaren dan toch. tijdens t zwemmen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2001 00:15 schreef Zanderrr het volgende:
Niet "there's a guy works in the chips shop swears he's elvis" op de DVD?, jammer.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:24 schreef ranja het volgende:
[afbeelding]
1 dvd met een hoop clips...
1. Terry 2. New England 3. He’s On The Beach 4. A Fairy Tale Of New York (w/ The Pogues) 5. Free World 6. Days 7. Innocence 8. Don't Come The Cowboy With Me Sonny Jim 9. Walking Down Madison 10. My Affair 11. All I Ever Wanted 12. Miss Otis Regrets/Just One Of Those Things (w/ The Pogues) 13. Can’t Stop Killing You 14. Mambo de la Luna 15. In These Shoes? 16. Bonus: Electric Landlady EPK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |