Waar blijf je...
we voorspellen je komst met je lijstjes al de hele tijd...
quote:bij de vleermuizenval aangekomen, ogen dicht en rechtdoor..
Op woensdag 18 juli 2001 21:45 schreef Vleermuis het volgende:
wat is het adressolsegat 22
5793 PB gattenstein
of : weet iemand waar het is
Jompels,
Slaapmeisje
iteejer
vork
sabbie ?
morpheus
kingshakur
cynix
herne-the-hunter
slaapmeisje
baggio
kelder
bastard
fokje
dolfie ?
ester + vriend
swetsenegger
e.t.
ellen
lord dreamer
evil
phoenix-arizona
voh
nikki
bolletje
guus
vleermuis
mrwilliams
niemand vergeten?
quote:ester wil je me even mailen op djurre@djurre.demon.nl
Op woensdag 18 juli 2001 22:18 schreef Ester het volgende:
Wacht.....
quote:Mij niet in elk geval. Ik heb een verjaardag
Op woensdag 18 juli 2001 22:18 schreef iteejer het volgende:
iteejer
vork
sabbie ?
morpheus
kingshakur
cynix
herne-the-hunter
slaapmeisje
baggio
kelder
bastard
fokje
dolfie ?
ester + vriend
swetsenegger
e.t.
ellen
lord dreamer
evil
phoenix-arizona
voh
nikki
bolletje
guus
vleermuis
mrwilliamsniemand vergeten?
Maar we zullen zuinig zijn op het bos, al is het alleen al om geen boze geesten achter ons aan te krijgen.
Nou nou eerst een heisa dat ik niet alleen mocht en nu trekt mijn vriend zich terug. Hij wil me wel heen brengen (we zijn zaterdag daar toch in de buurt), maar hoe kom ik terug?
Is er iemand uit Enschede die op de terugweg een plaatje vrij heeft?
quote:Zwolle-Enschede met de trein is ook geen ramp.
Op woensdag 18 juli 2001 22:58 schreef Ester het volgende:
Is er iemand uit Enschede die op de terugweg een plaatje vrij heeft?
quote:welke chat? er zitten er een stuk of 12 te wachten maar geen iteejer
Op woensdag 18 juli 2001 22:23 schreef iteejer het volgende:
stelletje mekkerpotten!ik zit met 3 jonge katten die als duizendpoten over mijn toetsenbordje, mijn schoot en mijn bordje eten krioelen, met allerlei icq-tjes die steeds maar beginnen te oh-oh-en, met een zoon die steeds binnen komt vallen met vage verhalen over een of ander moederboard, met een chat...
en dan nog die maffe lijst van jullie - 'ik ga mee' 'nee toch maar niet' 'wat is dat, solse gat?' etc
en jawel
nu komt brechtje ook aangewankeld - heeft naar 'schatjes' gekeken en was daar diep van onder de indruk...
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 18-07-2001 23:05]
nog 3 nachtjes en dan .. dan is het zover ...
achterin nog 3 of 4 plaatsen vrij.........
laat ff horen, ik vertrek uit eindhoven..........
MAIL : hetsolsegatisgeweldig@verhagenmusic.nl
roept u maar
.... check.... icq je dadelijk wel ff...
quote:Itjeerer, kan ik hieruit concluderen dat jij er al een keer 's nachts bent geweest? Heb je toen echt wat gezien (of gevoeld), of moet ik deze zin anders interpreteren? Ik ga zowieso mee hoor, maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
in de truth b.c. (b.c. = before crisis) hadden we een topic over het solse gat; een spookplek midden in een bos op de veluwe. een diepe grote kuil, met een soort moeras in het midden. en het spookt er. heb het zelf ervaren.
quote:Inderdaad erg jammer, een koene ridder om ons te begeleiden in het donkere bos had niet misstaan
Op donderdag 19 juli 2001 10:25 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
*realiseert zich datum*Dan ga ik net op vakantie...
Jammer.
Jompels,
Slaapmeisje
Jompels,
Slaapmeisje
In ieder geval is N-H goed vertegenwoordigt met 4 personen....
quote:
plan:
we ontmoeten elkaar om 21.00 op de parkeerplaats 'tolnegen'.
komend van richting amsterdam/utrecht op de A1, is dit de parkeeplaats tussen afslag voorthuizen en fslag stroe-garderen. dus, na de afslag voorthuizen die parkeerplaats oprijden.
komend van richting apeldoorn/deventer op de A1, doorrijden tot afslag voorthuizen, daar afslaan, linksaf, en weer de A1 op richting apeldoorn. vervolgens direkt de parkeerplaats 'tolnegen' oprijden en je bij de anderen voegen.wanneer iedereen er is, vetrekken we richting garderen. aldaar duiken we met de auto's de bossen in, via zandweggetje, en stoppen op het punt waar onze wandeling begint. we gaan lopend verder via de laak, een zandweg door het bos.
deze weg is de schedingslijn tussen het speulderbos en het sprielderbos: het verschil is goed te zien; het speulderbos werd goed onderhouden, de bomen staan er daar allemaal strak bij. het sprielderbos werd eigenlijk een beetje geplunderd: de mooie rechte bomen werden er uitgehaald, de rare gekronkelde bleven staan. best grappig om te zien
we passeren ook nog enkele prehistorische grafheuveltjes. na een wandeling van 30-45 minuten komen we bij het solse gat aan.we blijven zolang men wil. strikt genomen mag je het bos na zonsondergang niet in; maar who cares - we zijn er dan al in
quote:Tja als ik een jaar geleden belooft heb om mee te gaan naar de nacht van winschoten, had ik niet zo snel gedacht dat het DAT weekend zou zijn.
Op donderdag 19 juli 2001 16:09 schreef Evil het volgende:
Het valt me op dat behoorlijk wat mensen dubbele afspraken hebben staan....
Jammer, maar met een kleine(re) groep kan het ook gezellig zijn toch????
quote:Thx Guus .. dan weet iedereen direct waar we aan toe zijn.
Op donderdag 19 juli 2001 17:14 schreef Guus het volgende:
Voor degene die niet helderziend zijn hier nogeens wat iteejer schreef :
[..]
hmm nog 2 nachtjes slapen .. en Bolletje nee, We gaan nog niet
ook ahhh toe nou , dat helpt niet.
quote:4 maar?
Op donderdag 19 juli 2001 16:50 schreef Evil het volgende:
We wachten het rustig af.In ieder geval is N-H goed vertegenwoordigt met 4 personen....
![]()
iteejer
yvonne
mr.orange
vork
morpheus
kingshakur
cynix
slaapmeisje
baggio
kelder
fokje
ester
swetsenegger
e.t.
ellen ?
lord dreamer
evil
phoenix-arizona
voh
nikki
bolletje
guus
vleermuis
mrwilliams
24 mensen dus, incl de neanderthalers .
herhaalde vraag: heeft nu iedereen vervoer? en wie komt er met openbaar vervoer? als dat zo is moeten we dat wel weten - dan kunnen we diegene(n) ophalen van station of bushalte.
kunnen we niets regelen voor fokje en ester, zodat zij niet pas om half acht een trein hoeven te nemen?
bedenk wel, dat de planning omtrent het verloop van de avond/nacht geheel vrij is. dat is nl erg afhankelijk van het weer, en van hoe laat men weer naar huis wil. om te voorkomen dat je in een situatie komt van bv zelf redelijk bijtijds naar huis willen, maar met iemand meegereden die pas de volgende ochtend om 9 uur terug gaat: spreek dit wel ff door!
het schijnt dat morph nog post-solse plannen had? gaat dat nog door, en zo ja wat/wanneer/waar?
gsm nummer van mij en/of yvonne is op te vragen via onze fok-mailadressen of icq - is wel handig om bv vertraging door te geven. (iteejer@fokzine.net / yvonne@fokzine.net)
Dan rest alleen nog de terugweg.
Als er iemand 's nachts terug rijd naar Enschede (en een plekje vrij heeft) zou ik graag meerijden, anders ga ik mee naar morph om na te kletsen en daar blijf ik dan totdat er een trein rijd.
(was toch goed morph?)
quote:*ehm*
Op donderdag 19 juli 2001 16:50 schreef Evil het volgende:
We wachten het rustig af.In ieder geval is N-H goed vertegenwoordigt met 4 personen....
![]()
quote:Van meer Fok!kers weet ik nie of ze uit N-H komen....
Op donderdag 19 juli 2001 18:14 schreef Vork het volgende:
4 maar?
is wel weinig hoor
quote:was uitstekend , fokje wil het zelfde doen en is geen bezwaar en als jullie je ogen even dicht willen doen heb ik 2 slaapzakken klaar liggen
Op donderdag 19 juli 2001 19:11 schreef Ester het volgende:
Heen heb ik vervoer tot de parkeerplaats "tolnegen". Hier wordt ik om 21.00 afgezet, van hier kan ik toch wel bij iemand in de auto mee het bos in?Dan rest alleen nog de terugweg.
Als er iemand 's nachts terug rijd naar Enschede (en een plekje vrij heeft) zou ik graag meerijden, anders ga ik mee naar morph om na te kletsen en daar blijf ik dan totdat er een trein rijd.
(was toch goed morph?)
mensen die al komen zijn
iteejer
yvonne
mr.orange
vork
kingshakur
slaapmeisje
fokje
ester
lord dreamer
evil
phoenix-arizona
bolletje
en ik zelf
[Dit bericht is gewijzigd door morpheus_at_work op 19-07-2001 22:04]
quote:en bedankt
Op donderdag 19 juli 2001 19:33 schreef Evil het volgende:[..]
Van meer Fok!kers weet ik nie of ze uit N-H komen....
![]()
quote:Jamaaaaaar.........
Op donderdag 19 juli 2001 21:56 schreef Joene het volgende:
en bedankt
Jij komt zaterdag nie, dat bedoelde ik eigenlijk......
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
voor de mensen die het leuk vinden houden we na de meeting op lokatie solse gat een after-meeting bij mij thuis in bunnik (ligt tegen utrecht aan) en ligt aan de a12mensen die al komen zijn
iteejer
yvonne
mr.orange
vork
kingshakur
slaapmeisje
fokje
ester
lord dreamer
evil
phoenix-arizona
bolletje
en ik zelfonder voorbehoud
Nikkie & Kelder
quote:Altijd een addertje onder het gras
Op donderdag 19 juli 2001 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
en ik zelf
Zoals het er nu uitziet gaat dolfie niet mee.
Ik hou hem te goed en de volgende meet doe ik absoluut mee!
Hopelijk niet over een jaar ofzo!
Ik wens jullie veel plezier, en een geestige avond toe!
En als jullie bang zijn geef dan vleermuis of guus maar een hand en knijp maar fijn
Guus en Vleermuis doen jullie voorzichtig? En geen slapende geesten wakker maken he
Ik hoor wel hoe het was!
groetjes,
dolfie
quote:Ik ga ook fokje ergens ophalen, indien jij heel graag wil komen, kan je ook wel ergens opgehaald worden!
Op vrijdag 20 juli 2001 01:45 schreef dolfina-chica het volgende:
Lieve mensen die het solsegat gaan bezoeken,Zoals het er nu uitziet gaat dolfie niet mee.
Ik hou hem te goed en de volgende meet doe ik absoluut mee!
Hopelijk niet over een jaar ofzo!
Ik wens jullie veel plezier, en een geestige avond toe!
En als jullie bang zijn geef dan vleermuis of guus maar een hand en knijp maar fijnGuus en Vleermuis doen jullie voorzichtig? En geen slapende geesten wakker maken he
Ik hoor wel hoe het was!
groetjes,
dolfie
Dus ja heb je...
quote:jij niet dan
Op vrijdag 20 juli 2001 08:58 schreef Bolletje... het volgende:
haal je wel genoeg drank in huis morpheus
Yvonne drinkt namelijk erg veel
quote:denk niet dat dat zal gaan!
Op vrijdag 20 juli 2001 09:14 schreef KingShakur het volgende:[..]
Ik ga ook fokje ergens ophalen, indien jij heel graag wil komen, kan je ook wel ergens opgehaald worden!
Gewoon normaal, zonder ouwe koeien ofzoDus ja heb je...
toch bedankt voor je aanbod
quote:Ik drink nooit
Op vrijdag 20 juli 2001 08:58 schreef Bolletje... het volgende:
haal je wel genoeg drank in huis morpheus
Yvonne drinkt namelijk erg veel
quote:Fout.
Op vrijdag 20 juli 2001 22:28 schreef Vleermuis het volgende:
gaan we nu de uren aftellennog 22 uur....
quote:Is niet het goede getal
Op vrijdag 20 juli 2001 22:33 schreef Vleermuis het volgende:[..]
waarom
* morpheus_at_work is ook very happy met nieuw fototoestel
quote:Haaaaaaa, vootoo's
Op vrijdag 20 juli 2001 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
* morpheus_at_work krijgt met het uur meer zin* morpheus_at_work is ook very happy met nieuw fototoestel
quote:Mag die vootoos maken van onze kus
Op vrijdag 20 juli 2001 23:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Haaaaaaa, vootoo's
fototoestel, vuilniszak om op te zitten, paraplu, iets warms om aan te doen, thermoskan (moet nog koffie in komen), koekjes, schaar (waarom?), gsm
quote:Mwoah, ik neem iets mee om warm te blijven
Op vrijdag 20 juli 2001 23:28 schreef Ester het volgende:
Jaa, ik houd van koffie., Jij niet?
quote:Daarom ga ik mee
Op vrijdag 20 juli 2001 23:29 schreef yvonne het volgende:[..]
Mwoah, ik neem iets mee om warm te blijven
quote:Kijk dat klinkt al beter
Op vrijdag 20 juli 2001 23:30 schreef Ester het volgende:
Dat kan ook DOOR de koffie (spul waar je warm van word)
quote:En wat gaat er door de thee?
Op vrijdag 20 juli 2001 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik gooi een thermoskan met warm water achterin met wat theezakjes
Flugel, Bier, Chips, Vuilniszak
chippssssss en thermokan met ehhh hmmm KOFFIEEEE ja sorrie geen borrel erdoor ik moet rijden .. en verder een paar redbuletjes en ff kijken voor vandie koekiesehh hoeheten die krengen nu
die tussen door dingen
ben er klaar voor.!!
paraplu .. jep
sultana .. jep
redbull .. jep
thermokan .. jep
trui .. jep
regenjassie .. jep
auto .. jep
ehh mezelf .. ook jep
Het wachten is op de uitgebreide verslagen....
quote:sorry ester, was ik helemaal vergeten op te reageren..
Op donderdag 19 juli 2001 10:57 schreef Ester het volgende:
Itjeerer, kan ik hieruit concluderen dat jij er al een keer 's nachts bent geweest? Heb je toen echt wat gezien (of gevoeld), of moet ik deze zin anders interpreteren? Ik ga zowieso mee hoor, maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
het bos zelf is al van oudsher bewoond, getuige de prehistorische grafheuvels en bijbehorende vondsten van allerlei artefacten.
wat betreft het gat zelf: na allerlei veronderstellingen over een ondergrondse beek die door zijn stroming na een lokale instorting het gat gemaakt zou hebben, denkt men nu dat het gat (mede?) ontstaan is omdat in vroeger tijden er leem heeft gewonnen. een oude leemgroeve dus. er lopen inderdaad leem-lagen door de bosgrond (anders zou het ook geen beukenbos kunnen zijn). die leem zou gebruikt zijn om vloeren en muren van huizen te egaliseren, in de tijd dat men nog van takken en boomstammen boerderijen en stallen maakte.
maar of dat gat daar ook door ontstaan is, of dat het altijd al een gat was, is onbekend.
vooral als de maan schijnt, is het een mysterieuze plek. door het gat klijkt het alsof er een open plek in het bos is. boven het gat hangt er ook vaak een beetje mist, afkomstig van het water onderin. door de maan lijkt het dan net alsof er een kolom van licht uit dat gat omhoog komt.
wat spoken betreft: ik hou van de natuur, heb vaak nachtwandelingen gemaakt, op werkelijk allerlei plaatsen. ik heb geen spoken of geesten gezien daar, wel is het zo dat er op de een of andere manier iets 'hangt' daar, meer dan op andere plaatsen. je zal het zelf ook wel voelen
het gat is tamelijk groot - ook al zijn we met een groep van bijna 30 man, er is ruimte genoeg om er op jezelf rond te kunnen lopen. ik denk dus niet dat de groepsgrootte belemmerend is voor het spook-gevoel
mochten er dames zijn die op hoge hakken willen komen - niet doen..
het zal er tamelijk glibberig zijn, gezien het weer, dus schoenen of laarzen met enig profiel zijn wel aan te raden.
ook raad ik een ieder aan zich warm te kleden. het kan er behoorlijk afkoelen nl.
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 21-07-2001 12:43]
De veluwe is een mooi gebied , en er zijn maar een paar plaatsten die ooit bewoond zijn geweest, grote delen van de veluwe en vooral de kroondomeinen zijn afgeloten en als rustgebied ingericht , mocht je er echt willen gaan wandelen haal dan bij de betere boekhandel de stafkaarten daar staan zelfs de miniscule paadjes op
Hoe het bij het solse gat is geen idee, misschien ben ik er ooit geweest, maar voor de mensen die niet uit een bosrijke omgeving komen en die de verhalen van wilde dieren die mensen aanvallen geloven, die moet ik teleurstellen dat is echt onzin.
Verwacht dus geen zeer eng bos, maar stel je geest open voor de pracht van de natuur, de rust en laat jezelf tot rust komen.. laat de kracht van de natuur tot je komen, en je voelt je weer stukken beter..
Eigenlijk zou iedereen minimaal 1x permaand een rustige boswandeling moeten maken dan voel je je echt veel beter.
Ik weet het het is een beetje off-topic maar toch ..
quote:Amersfoort, lees ik Amersfoort?
Op zaterdag 21 juli 2001 10:02 schreef KingShakur het volgende:
Indien er sommigen al vroeger in de buurt zijn van de Veluwe, we gaan vooraf iets eten in Amersfoort, spreken omstreeks half 6 af daar... laat maar horen!
quote:nee wolven etc zul je er niet vinden.. wel als je een beteje stil zit, en egwoon afwacht, allerlei wild dat snachts door het bos scharrelt. boommmarters bv. maar ook wilde zwijnen, die al groinkend en herrie-makend aan komen schuimen
Op zaterdag 21 juli 2001 12:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoe het bij het solse gat is geen idee, misschien ben ik er ooit geweest, maar voor de mensen die niet uit een bosrijke omgeving komen en die de verhalen van wilde dieren die mensen aanvallen geloven, die moet ik teleurstellen dat is echt onzin.
quote:nee hoor, niet off-topic
Eigenlijk zou iedereen minimaal 1x permaand een rustige boswandeling moeten maken dan voel je je echt veel beter.
Ik weet het het is een beetje off-topic maar toch ..
quote:wilde zwijnen ,.. die zijn leuk vooral als ze jonkies hebben die prachtige licht bruin gestreepte biggetjes met hun moeders en als ze wegrennen die staartjes omhoog
Op zaterdag 21 juli 2001 12:48 schreef iteejer het volgende:[..]
nee wolven etc zul je er niet vinden..
[..]
quote:heerlijk voelt dat ..
nee hoor, niet off-topic
en je hebt helemaal gelijk(hoe voelt dat nou, gelijk te krijgen?
)
quote:Met hoge hakken glijd je juist niet uit lijkt me. Die prikken lekker in de modder.
Op zaterdag 21 juli 2001 12:43 schreef iteejer het volgende:mochten er dames zijn die op hoge hakken willen komen - niet doen..
![]()
het zal er tamelijk glibberig zijn,
quote:je hebt een punt daar Guus, maar wat als de hakken vast zuigen in de modder en er niet uitkomen dan moeten ze op de panties verder of op blote voeten?? das ook niet wat dus toch maar stevig schoesel
Op zaterdag 21 juli 2001 13:45 schreef Guus het volgende:[..]
Met hoge hakken glijd je juist niet uit lijkt me. Die prikken lekker in de modder.
quote:Ik zie het al voor me, hoge hakken en een mini rok, als je het dan koud krijg mag je vast wel tegen Guus aankruipen uhh lopen
Op zaterdag 21 juli 2001 13:45 schreef Guus het volgende:[..]
Met hoge hakken glijd je juist niet uit lijkt me. Die prikken lekker in de modder.
quote:Jeps... afspraak is gemaakt en we zien je daar wel voor het avondeten
Op zaterdag 21 juli 2001 12:46 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Amersfoort, lees ik Amersfoort?
quote:Ik kan het Lord Dreamer afraden als hij een slechte tandarts heeft.
Op zaterdag 21 juli 2001 13:57 schreef dolfina-chica het volgende:Ik zie het al voor me, hoge hakken en een mini rok, als je het dan koud krijg mag je vast wel tegen Guus aankruipen uhh lopen
quote:ja, maar die zie ik ook nog niet met die kleding rondlopen..
Op zaterdag 21 juli 2001 15:06 schreef Guus het volgende:[..]
Ik kan het Lord Dreamer afraden als hij een slechte tandarts heeft.
quote:huh Guus ?? waar heb ie het over ?? volgens mij hadden we het over DAMES met naaldhakken en minirokjes ?
Op zaterdag 21 juli 2001 15:06 schreef Guus het volgende:[..]
Ik kan het Lord Dreamer afraden als hij een slechte tandarts heeft.
quote:alweer ??????
Op zaterdag 21 juli 2001 15:13 schreef yvonne het volgende:
Ha, gezellig, slowchat
Iteejer ligt op de bank
quote:spook we gaan ze eerst toch ff telefonisch stalken, heb al wat gsm nummers verzameld
Op zaterdag 21 juli 2001 15:48 schreef spookvrouw het volgende:
Staan jullie al klaar warm aangekleed en wel?
Hier is het nl. miezerig snertweer, ik wens jullie veel plezier vannacht. Ik zal aan jullie denken vanuit mijn warme bedje.
quote:Ik neem mijn gsm niet mee
Op zaterdag 21 juli 2001 15:52 schreef dolfina-chica het volgende:[..]
spook we gaan ze eerst toch ff telefonisch stalken, heb al wat gsm nummers verzameld
quote:Hij werkt een kleine 80 uur per week schat.
Op zaterdag 21 juli 2001 15:42 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
alweer ??????
quote:Laat geworden nog gister?
Op zaterdag 21 juli 2001 15:53 schreef yvonne het volgende:[..]
Hij werkt een kleine 80 uur per week schat.
quote:maar vork wel.. en je ma vast ook
Op zaterdag 21 juli 2001 15:53 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Ik neem mijn gsm niet mee
quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 16:05 schreef yvonne het volgende:
Ja, hij was om half 3 pas thuis
quote:en jij denkt dat die mobieltjes 's nachts niet uitgezet worden
Op zaterdag 21 juli 2001 16:07 schreef dolfina-chica het volgende:[..]
maar vork wel.. en je ma vast ook
quote:Psies, en je weet dat hij vaker zo laat is,
Op zaterdag 21 juli 2001 16:09 schreef spookvrouw het volgende:[..]
voor Iteejer. Logisch dat ie nu languit op de bank ligt te
voor jullie allebei
Neem je wel een warme slaapzak mee voor vannacht? En een parasol tegen de regen
quote:Ik omring me met mannen die me uit de regen houden
Op zaterdag 21 juli 2001 16:14 schreef spookvrouw het volgende:
dat gezin kan jij wel aardig onder controle houden toch? Maar je hebt gelijk hoor.
voor jullie allebei
Neem je wel een warme slaapzak mee voor vannacht? En een parasol tegen de regen
quote:mannen of jongens
Op zaterdag 21 juli 2001 16:18 schreef yvonne het volgende:Ik omring me met mannen die me uit de regen houden
quote:Dan heeft ie al tijd genoeg gehad om naar z'n bed te lopen toch ?
Op zaterdag 21 juli 2001 16:05 schreef yvonne het volgende:Ja, hij was om half 3 pas thuis
quote:PARA-SOL is beter
Op zaterdag 21 juli 2001 16:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
hmmm de PARAplu mee jep het regent buiten
quote:je kent me te goed
Op zaterdag 21 juli 2001 16:41 schreef spookvrouw het volgende:
dat kon niet meer. Yvonne lag er al diagonaal in en schoof niet meer weg. En de bank slaapt ook lekker, zoals jij ook kunt beamen
quote:
Op zaterdag 21 juli 2001 16:43 schreef yvonne het volgende:[..]
je kent me te goed
quote:Ik hou ook van jou
Op zaterdag 21 juli 2001 16:52 schreef spookvrouw het volgende:[..]
![]()
![]()
*grijns*
Tot strakkies!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|