abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1226319
Glaasje draaiers onder ons? hoe doen jullie het en wat zijn jullie ervaringen!
  woensdag 18 juli 2001 @ 02:17:35 #2
9203 RaR
 Hoe raar kan je zijn?
pi_1226440
Donder op men.. dat soort shit moet je niet doen.
Weet je waar je komt als je dat doet ?

In een psychiatrische afdeling!

Psychiatrists say that 1 of 4 people is mentally ill. Check 3 friends. If they're ok, you're it...
  woensdag 18 juli 2001 @ 02:21:22 #3
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1226448
ik heb geen idee wat dat is
ik ken wel kaartje blazen
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 juli 2001 @ 02:22:53 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1226455
dit is meer iets voor The Truth
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 18 juli 2001 @ 02:26:00 #5
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_1226461
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 02:17 schreef RaR het volgende:
Donder op men.. dat soort shit moet je niet doen.
Weet je waar je komt als je dat doet ?

In een psychiatrische afdeling!

Als je niet weet waar je mee bezig bent wel iig. heb van veel mensen gehoord dat het fout kan gaan.. heb het zelf ook gedaan maar opzich was er niets mis gegaan kijk ff in the truth forum en zoek dat topic ff op, daar staan meer ervaringen over glaasje draaien.

geesten oproepen

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  woensdag 18 juli 2001 @ 02:30:20 #6
9203 RaR
 Hoe raar kan je zijn?
pi_1226477
Wees maar weer trots op jezelf dat je die urls paast !

Dat soort dingen zijn gevaarlijk en moet je alleen doen als je 200% zeker weet waar je mee bezig bent en wat de gevolgen zijn.

En zeker niet gebruiken in de trend van kom we gaan is glaasje draaien ..

Psychiatrists say that 1 of 4 people is mentally ill. Check 3 friends. If they're ok, you're it...
  woensdag 18 juli 2001 @ 02:35:36 #7
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_1226486
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 02:30 schreef RaR het volgende:
hoezo wees maar weer trots.. ik help gewoon een mede user met info inwinnen!!
quote:
Dat soort dingen zijn gevaarlijk en moet je alleen doen als je 200% zeker weet waar je mee bezig bent en wat de gevolgen zijn.

hier ben ik het ook volkomen mee eens!
zolang je niet weet wat je doet, kan het enorme gevolgen hebben!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 20 juli 2001 @ 02:36:21 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_1239827
quote:
Huh? Is gewoon een url naar een topcic op Fok!

Bovendien. glaasje draaien geesten - in een zoekmachine wil ook wel helpen

quote:

Ach ik heb wat vragen gestelt in het andere topic, en nooit antwoord op gekregen Zal ook wel een hoop inbeelding zijn veronderstel ik.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 22 juli 2001 @ 19:57:10 #9
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1254108
Hee wat leuk,
glaasje draaien, vaak gedaan vroeger.

Tussen mijn 10e en 16e heb ik daar veel spannende belevenissen door gehad. Met een groepje vrienden heel geconcentreerd je vragen stellen. In feite tap je dan informatie af van het "collectief kosmisch netwerk". Soort netwerk waarmee we allemaal met elkaar verbonden zijn.
Dat is er ook als je geen geesten oproept
Nix engs aan hoor.
Ik zou zeggen:"Gewoon uitproberen en er niet zo zwaar aan tillen". Het is puur vermaak.

Je kunt natuulijk ook gewoon gaan dammen ofzo

Ach, het kan nog veel erger
pi_1254116
quote:

Waarop baseer jij je mening? Onderbouwen pls!!!!
#geen
pi_1254128
Glazen moet je leegdrinken.. niet ronddraaien
pi_5145316
*Moet het perse donker zijn?
*Moet je perse een glas gebruiken, of mag het ook iets anders zijn?
*Kun je ook in je eentje glaasje draaien?
pi_5150625
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 13:32 schreef Sphere het volgende:
*Moet het perse donker zijn?
*Moet je perse een glas gebruiken, of mag het ook iets anders zijn?
*Kun je ook in je eentje glaasje draaien?
Nee, hoeft niet persé donker te zijn, MAAR: witte kaarsen trekken vriendelijke geesten aan ipv kwade. Dus steek altijd een of meerdere witte kaarsen aan in een schemerig tot donkere ruimte.

Een wijnglas of een (soort driehoekig) houtje dat je bij een ouija-bord krijgt zijn de beste materialen, met andere materialen zou ik het niet weten eerlijk gezegd.

Je kunt wel in je ééntje glaasje draaien, maar dit is gevaarlijk. Als je alleen bent, ben je kwetsbaarder voor kwade geesten die je willen vernederen en pesten. Daarom kun je beter met een groepje mensen glaasje draaien, de wilskracht tot het aantrekken van vriendelijke geesten vergroot je op die manier. En dan kun je uitsluiten dat je het zelf in je onderbewustzijn doet.

Maar ik raad je aan het niet te doen, zelf heb ik het een keer geprobeerd zonder resultaat, maar stel je voor dat je een kwade geest aantrekt, dan zit je met de gebakken peren.

Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_5151321
Thanks!!
  vrijdag 26 juli 2002 @ 03:13:57 #15
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_5154163
ach kom op...wel effe met beide benen op de grond blijven staan
Uw financieel adviseur met Effect. Mzzl :O
pi_5177356
Ja, ik heb het redelijk veel gedaan (soms nog wel eens)
Nooit iets verkeerds mee beleeft. Het is bij mij altijd een leuke bezigheidgeweest.
Enige nadeel vond ik was dat het nogal verslavend kan zijn als je het echt leuk vind.
(maar ja dat is bij alles zo, als je iets leuk vindt ga je het vaker doen)

Dit zijn dus alleen mijn persoonlijke ervaringen, voordat ik weer geflamed wordt ofzo.

Universiteit Twente netwerk verbinding ROX! :-)
pi_5195525
ik heb veel verhalen gehoord van mensen die zichzelf zo gek hebben gemaakt, ik werd heel erg benieuwd want het kan toch niet dat iedereen zichzelf gek maakt, er moet iets zijn!

Ik heb het zelf gelukkig nog nooit gedaan, ik zie niet in waaorm ik het wel zou moeten doen behalve dat ik het gewoon wil weten.
toch maar niet...

pi_5279236
Pas met glaasje draaien heel goed op wat je doet! Het is wel degelijk gevaarlijk en de gevolgen kunnen desastreus zijn voor jezelf of je omgeving.

Ikzelf heb het (nog) nooit gedaan, maar ik ken wel een aantal verhalen hierover, die ik jullie misschien beter kan besparen.

Maar zoals ik dus al zei... Doe het niet en al helemaal niet voor "de lol", omdat het geen grapje is maar behoorlijk serieus is.

Protected by Witchcraft
pi_5528486
Ik ben wel benieuwd naar persoonlijke ervaringen die jullie hebben opgedaan, dus niet de verhalen die iedereen gehoord heeft.
Wat gebeurde er bij jou?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_5556793
Nou wil ik van de 'glazendraaiers' onder ons ook wel eens weten wat er nu precies gebeurt als je gaat glaasje draaien?
En niet van die dingen als 'nou dat kan altijd verschillend zijn'
Nee nee, ik wil echt eens horen wat er toen gebeurden.
Ik zou zeggen barst maar los
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 15:56:41 #21
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_5556913
quote:
Op vrijdag 20 juli 2001 02:36 schreef R@b het volgende:
Ach ik heb wat vragen gestelt in het andere topic, en nooit antwoord op gekregen Zal ook wel een hoop inbeelding zijn veronderstel ik.
Eerlijk gezegd vermoed ik dat ook. Iedereen spreekt over 'enorme, dramatische gevolgen' als je 'niet precies weet wat je doet'. En hoe manifesteren die gevolgen (welke gevolgen?) zich dan ? En hoe komt dat allemaal?

Als glaasje-draaien echt zo funest voor je gezondheid is, dan zou dat toch allang onderzocht zijn? En zou er dan ook geen logische verklaring voor zijn? Iemand?

Of misschien doelt men op glaasjes sterke drank draaien richting slokdarm. Daar kun je een behoorlijke hoofdpijn aan overhouden!

Weer helemaal terug in de Übercrew
pi_5557094
Hoe word je eigenlijk een 'kwade geest'?
Zijn daar ook vacatures voor? Zo ja, moet ik me dan inschrijven bij het arbeidsbureau? Lijkt me wel wat om jullie bang te maken..
pi_5557311
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 16:06 schreef Disorder het volgende:
Hoe word je eigenlijk een 'kwade geest'?
Zijn daar ook vacatures voor? Zo ja, moet ik me dan inschrijven bij het arbeidsbureau? Lijkt me wel wat om jullie bang te maken..
Ik zou het op prijs stellen als je ONtopic zou reageren en niet van dit soort belachelijke dingen gaat posten in een topic waar andere mensen blijkbaar wel het fatsoen hebben op hun kritische kijk op zaken op een nette manier ter discussie te stellen.

Persoonlijk had ik deze reactie dan ook liever compleet verwijderd maar dan kun je er een beetje aan wennen hoe ik er over denk en met mij nog meerdere.

pi_5562533
quote:
Op maandag 29 juli 2002 22:42 schreef Paparoach het volgende:
ik heb veel verhalen gehoord van mensen die zichzelf zo gek hebben gemaakt, ik werd heel erg benieuwd want het kan toch niet dat iedereen zichzelf gek maakt, er moet iets zijn!
Kracht van de suggestie
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_5563722
r*t toch allemaal lekker op met die enge verhalen... het werkt allen als je zelf ramgek bent, ik zie ook spoken als ik 10 biertjes op heb! nou sommige mensen hebben dat geowon niet nodig, draai je vanzelf wel door!
word zo moe van die lui die daar echt in geloven...
en als je vraagt, bewijs dan, "JAA NEE! KAN NIET, IS GEVAARLIJK!" dan heb ik ook zoiets van flikkah toch lekker op man mafkees

*sorry voor het gevloek, just got irritated*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')