In een psychiatrische afdeling!
quote:Als je niet weet waar je mee bezig bent wel iig. heb van veel mensen gehoord dat het fout kan gaan.. heb het zelf ook gedaan maar opzich was er niets mis gegaan kijk ff in the truth forum en zoek dat topic ff op, daar staan meer ervaringen over glaasje draaien.
Op woensdag 18 juli 2001 02:17 schreef RaR het volgende:
Donder op men.. dat soort shit moet je niet doen.
Weet je waar je komt als je dat doet ?In een psychiatrische afdeling!
Dat soort dingen zijn gevaarlijk en moet je alleen doen als je 200% zeker weet waar je mee bezig bent en wat de gevolgen zijn.
En zeker niet gebruiken in de trend van kom we gaan is glaasje draaien ..
quote:hoezo wees maar weer trots..
Op woensdag 18 juli 2001 02:30 schreef RaR het volgende:
Wees maar weer trots op jezelf dat je die urls paast !
quote:hier ben ik het ook volkomen mee eens!
Dat soort dingen zijn gevaarlijk en moet je alleen doen als je 200% zeker weet waar je mee bezig bent en wat de gevolgen zijn.En zeker niet gebruiken in de trend van kom we gaan is glaasje draaien ..
quote:Huh? Is gewoon een url naar een topcic op Fok!
Wees maar weer trots op jezelf dat je die urls paast !
Bovendien. glaasje draaien geesten - in een zoekmachine wil ook wel helpen
quote:Ach ik heb wat vragen gestelt in het andere topic, en nooit antwoord op gekregen
Dat soort dingen zijn gevaarlijk en moet je alleen doen als je 200% zeker weet waar je mee bezig bent en wat de gevolgen zijn.En zeker niet gebruiken in de trend van kom we gaan is glaasje draaien ..
Tussen mijn 10e en 16e heb ik daar veel spannende belevenissen door gehad. Met een groepje vrienden heel geconcentreerd je vragen stellen. In feite tap je dan informatie af van het "collectief kosmisch netwerk". Soort netwerk waarmee we allemaal met elkaar verbonden zijn.
Dat is er ook als je geen geesten oproept
Nix engs aan hoor.
Ik zou zeggen:"Gewoon uitproberen en er niet zo zwaar aan tillen". Het is puur vermaak.
Je kunt natuulijk ook gewoon gaan dammen ofzo
quote:Waarop baseer jij je mening?
Wees maar weer trots op jezelf dat je die urls paast !Dat soort dingen zijn gevaarlijk en moet je alleen doen als je 200% zeker weet waar je mee bezig bent en wat de gevolgen zijn.
En zeker niet gebruiken in de trend van kom we gaan is glaasje draaien ..
quote:Nee, hoeft niet persé donker te zijn, MAAR: witte kaarsen trekken vriendelijke geesten aan ipv kwade. Dus steek altijd een of meerdere witte kaarsen aan in een schemerig tot donkere ruimte.
Op donderdag 25 juli 2002 13:32 schreef Sphere het volgende:
*Moet het perse donker zijn?
*Moet je perse een glas gebruiken, of mag het ook iets anders zijn?
*Kun je ook in je eentje glaasje draaien?
Een wijnglas of een (soort driehoekig) houtje dat je bij een ouija-bord krijgt zijn de beste materialen, met andere materialen zou ik het niet weten eerlijk gezegd.
Je kunt wel in je ééntje glaasje draaien, maar dit is gevaarlijk. Als je alleen bent, ben je kwetsbaarder voor kwade geesten die je willen vernederen en pesten. Daarom kun je beter met een groepje mensen glaasje draaien, de wilskracht tot het aantrekken van vriendelijke geesten vergroot je op die manier. En dan kun je uitsluiten dat je het zelf in je onderbewustzijn doet.
Maar ik raad je aan het niet te doen, zelf heb ik het een keer geprobeerd zonder resultaat, maar stel je voor dat je een kwade geest aantrekt, dan zit je met de gebakken peren.
Dit zijn dus alleen mijn persoonlijke ervaringen, voordat ik weer geflamed wordt ofzo.
Ik heb het zelf gelukkig nog nooit gedaan, ik zie niet in waaorm ik het wel zou moeten doen behalve dat ik het gewoon wil weten.
toch maar niet...
Ikzelf heb het (nog) nooit gedaan, maar ik ken wel een aantal verhalen hierover, die ik jullie misschien beter kan besparen.
Maar zoals ik dus al zei... Doe het niet en al helemaal niet voor "de lol", omdat het geen grapje is maar behoorlijk serieus is.
quote:Eerlijk gezegd vermoed ik dat ook. Iedereen spreekt over 'enorme, dramatische gevolgen' als je 'niet precies weet wat je doet'. En hoe manifesteren die gevolgen (welke gevolgen?) zich dan ? En hoe komt dat allemaal?
Op vrijdag 20 juli 2001 02:36 schreef R@b het volgende:
Ach ik heb wat vragen gestelt in het andere topic, en nooit antwoord op gekregenZal ook wel een hoop inbeelding zijn veronderstel ik.
Als glaasje-draaien echt zo funest voor je gezondheid is, dan zou dat toch allang onderzocht zijn? En zou er dan ook geen logische verklaring voor zijn? Iemand?
Of misschien doelt men op glaasjes sterke drank draaien richting slokdarm. Daar kun je een behoorlijke hoofdpijn aan overhouden!
quote:Ik zou het op prijs stellen als je ONtopic zou reageren en niet van dit soort belachelijke dingen gaat posten in een topic waar andere mensen blijkbaar wel het fatsoen hebben op hun kritische kijk op zaken op een nette manier ter discussie te stellen.
Op dinsdag 27 augustus 2002 16:06 schreef Disorder het volgende:
Hoe word je eigenlijk een 'kwade geest'?
Zijn daar ook vacatures voor? Zo ja, moet ik me dan inschrijven bij het arbeidsbureau? Lijkt me wel wat om jullie bang te maken..
Persoonlijk had ik deze reactie dan ook liever compleet verwijderd maar dan kun je er een beetje aan wennen hoe ik er over denk en met mij nog meerdere.
quote:Kracht van de suggestie
Op maandag 29 juli 2002 22:42 schreef Paparoach het volgende:
ik heb veel verhalen gehoord van mensen die zichzelf zo gek hebben gemaakt, ik werd heel erg benieuwd want het kan toch niet dat iedereen zichzelf gek maakt, er moet iets zijn!
*sorry voor het gevloek, just got irritated*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |