abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:27:54 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_17146219
Omdat het Onzin-modje plezier moet hebben in z'n werk en het langer dan een maand moet volhouden zonder weggetrapt te worden of zelf weg te gaan om nooit meer terug te keren ( m.a.w. om binnen een week met een kloon terug te sneaken en na 2 weken gewoon weer onder het originele account weder te keren als de verloren zoon van Onzin. Hopelijk! )

denk ik dat een test wel op z'n plek is, om voor jezelf te kijken of je onzin-moderator materiaal bent, of niet.

De vragen:

[b]1. Stel, je hebt in het verleden wel eens gebaggert, en er zitten aardig wat oude kuttopics in je verleden maar je hebt je leven ondertussen een andere draai gegeven en bent moderator geworden. Iemand schopt een oud kuttopic van je omhoog en begint te miepen dat het niet eerlijk is, "want jij mocht het vroeger toch ook en hij dus ook !" .

Wat doe je dan?

a: Ik schrik me de tering en sluit het topic met de melding 'we hebben een feedbacktopic'
b: Ik schrik even, stap het topic binnen en begin allemaal redenen te verzinnen waarom ik het wel mocht en hij/zij *newbie dat het is* niet.
c:Delete het topic en hoop dat niemand het merkt.. ..
d: Laat het topic open tot het einde van de avond, lult even wat met de user in kwestie zolang het niet te erg wordt ( niet willen luisteren kan wel eens voor komen bij sommige gebruikers ) en verwijst hem daarna voor future reference door naar het feedbacktopic.


2: Je hebt een paar gebruikers die hier al jaaaaren rondhangen en al heel bedreven zijn in de kunst van het kasten ( iemand zo hoog op de kast krijgen dat de kastzitter een zuurstof fles nodig heeft om te ademen ). Die users hebben de pijlen op jou gericht voor de ontgroening of omdat je gewoon verschrikkelijk stinkt ( who needs a freakin' reason ). Anyway, ze openen een zooi topics om je te tergen, en gaan zo ver mogelijk kijkend voor een reactie. Wat doe je?

a: Ik log uit tot de storm is gaan liggen, 'misschien stoppen ze wel' denk je nog vol hoop. ( )
b: Gaat er serieus op in en begint notes te zetten en benrequests neer te gooein, in de hoop dat ze van je schrikken en je daarna met rust laten ( ! )
c: Pakt dat zoutvaatje uit de kast en gaat er niet serieus op in, whatever they do, lul lekker mee en denk bij jezelf 'ach, elk subforum heeft zo zijn huisdieren nodig.. ookal zijn het soms net hondsdolle Yorkshire terriers'
d: Begint je hele verleden erbij te halen en ziet de zwarte users als noodzakelijk kwaad voor jouw koninkrijk en gaat op je blauwe strepen staan.


3: users beginnen spontaan te rellen en allemaal caviatopics te openen, jij bent op dat moment in je eentjeaanwezig en ziet het fout gaan, je...

A: Probeert in je eentje 20 geflipte users tegen te houden en aan het eind van het verhaal heet onzin voor je leven cavia's voor je leven en iedereen heeft een leuke tijd gehad mar jij kan nooit meer naar cavia's kijken zonder een koude rilling te krijgen.
B: Laat in het begin de paar caviatopics gewoon open en sluit ze na de eerste uitbarsting, de users hebben lol en jij kan nog steeds vredig naar cavia's kijken zonder langdurig trauma.
C:Vraagt aan een (F)A of ze het subforum tijdelijk kunnen sluiten want het loopt uit de hand!


4: Crewchat is.

A: Weet ik veel, sodemieter op met je crewchat.
B: Wel leuk, soms ga ik er nog wel eens heen ook!
C: Standaard aanzetten als ik op Fok zit natuurlijk!


5: Je hebt een topic gesloten omdat je het kut vond, een user komt in het feedbacktopic en geeft op zich best goeie redenen om het nog een kans te geven, je..

A: laat em dicht, bent niet van plan om van gedachtes te veranderen want dat is een teken van zwakte
B: Kijkt er nog een keer goed naar, geeft het nog een kans omdat je misschien toch iets te snel was, maar houd het topic wel in de gaten
C: Negeert de gebruiker en hoopt dat ie snel weer weg gaat.


6: Je bent net moderator geworden en..

A: Je houd je stevig aan de regels vast, als het niet mag van de FAQ, mag het niet, bek dicht.
B: Regels, Fok! de regels, sluiten doen we gewoon omdat ik een bepaalde user niet mag, wraak! .
C: houd de Faq als leidraad maar omdat je bepaalde users kent sluit je niet alles blind en laat je het topic even sudderen, kijken wat er uit komt


7
Je bent net moderator geworden en merkt dat gebruikers anders tegen je doen als eerst, users waar je vroeger goed mee om ging blijken opeens afstandelijker te worden. Het is niet meer zoals vroeger.. Je..

A: Krijgt spijt en stopt na een maand .
B: Houd het vol en vind plezier in andere dingen, de rest trekt wel weer bij, komt goed.
C: Breekt met je verleden en doet net alsof je die andere niet meer kent, de crew is je nieuwe kliekje .


8

Je wilt net gaan slapen maar opeens beginnen er een paar users te kutten, topics openen alsof het een must is en te flamen. Je ..

A: Gaat slapen. Bekijk het maar.
B: Sluit de topics, geeft wat waarschuwingen en zet een paar notes. Gaat de crewchat in en vraagt of een admin die mensen kan bannen.
C: Sluit de topics tot de baggeraars het zat zijn en gaat daarna slapen, met een beetje geluk kan je nog wel een uurtje slaap vatten .


Antwoorden:
1
a - 2
b - 1
c - 0
d - 3

2
a - 2
b - 1
c - 3
d - 0


3
A: - 2
B: - 3
C: - 0

4
A: - 0
B: - 1
C: - 2

5
A: - 1
B: - 2
C: - 0

6
A: 1
B: 0
C: 2

7
A: 0
B: 2
C: 1

8
A - 0
B - 2
C - 1

Verklaring
15 - 19 - Joe Rule, join us
10 - 14 - Komt wel goed lijkt me, stuur es een sollimailtje .
5 - 9 - Och, niet geschoten is altijd mis, maar toch .
0 - 4 - !

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 04-01-2007 17:19:15 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_17146237
Speciaal voor RF
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:29:52 #3
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_17146270
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
( m.a.w. om binnen een week met een kloon terug te sneaken en na 2 weken gewoon weer onder het originele account weder te keren als de verloren zoon van Onzin.
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_17146286
Jogy, sletje, wat een lang verhaal
Ik ga het na rijles lezen.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:31:26 #5
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17146310
Ik kom uit op !
pi_17146336
I feel like lettin' my freak flag fly
Johnny Depp snapt het tenminste
Inside Hippy
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:32:20 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_17146337
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:31 schreef ShaoliN het volgende:
Ik kom uit op !
Verassend .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:33:08 #8
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_17146359
Ojaah.. Dit topic is nog kutter als een baviaan zonder banaan! Slotje
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:34:06 #9
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17146379
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Verassend .


Niet echt he.
pi_17146408
Ik roel .

Goeie test jogy .

Als OP teveel letters voor je bevat, cancel je sollicitatie dan maar. .

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_17146437
18 puntjes...


Wat betekenen trouwens die die mintekentjes???

Wie zoekt zal niet vinden.
pi_17146477
15
Wat nu
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:39:14 #13
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_17146521
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:37 schreef JaWi het volgende:
15
Wat nu
Duurt jou rijles 7 minuten?

Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_17146528
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:39 schreef GnAgn het volgende:

[..]

Duurt jou rijles 7 minuten?


Het geld was op
slettebak [@] gmail.com
pi_17146563
ik kom uit op 15 punten!!
maar ik heb geen zin om te solliciteren
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:41:02 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_17146570
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
Omdat het Onzin-modje plezier moet hebben in z'n werk en het langer dan een maand moet volhouden zonder weggetrapt te worden of zelf weg te gaan om nooit meer terug te keren ( m.a.w. om binnen een week met een kloon terug te sneaken en na 2 weken gewoon weer onder het originele account weder te keren als de verloren zoon van Onzin. Hopelijk! )

denk ik dat een test wel op z'n plek is, om voor jezelf te kijken of je onzin-moderator materiaal bent, of niet.

De vragen:

1.* b: Ik schrik even, stap het topic binnen en begin allemaal redenen te verzinnen waarom ik het wel mocht en hij/zij *newbie dat het is* niet.

2: c: Pakt dat zoutvaatje uit de kast en gaat er niet serieus op in, whatever they do, lul lekker mee en denk bij jezelf 'ach, elk subforum heeft zo zijn huisdieren nodig.. ookal zijn het soms net hondsdolle Yorkshire terriers'


3: B: Laat in het begin de paar caviatopics gewoon open en sluit ze na de eerste uitbarsting, de users hebben lol en jij kan nog steeds vredig naar cavia's kijken zonder langdurig trauma.

4: B: Wel leuk, soms ga ik er nog wel eens heen ook!

5: B: Kijkt er nog een keer goed naar, geeft het nog een kans omdat je misschien toch iets te snel was, maar houd het topic wel in de gaten

6: C: houd de Faq als leidraad maar omdat je bepaalde users kent sluit je niet alles blind en laat je het topic even sudderen, kijken wat er uit komt


7 B: Houd het vol en vind plezier in andere dingen, de rest trekt wel weer bij, komt goed.


8 A: Gaat slapen. Bekijk het maar.


Antwoorden:
1
a - 2
*b - 1
c - 0
d - 3

2
a - 2
b - 1
*c - 3
d - 0


3
A: - 2
*B: - 3
C: - 0

4
A: - 0
*B: - 1
C: - 2

5
A: - 1
*B: - 2
C: - 0

6
A: 1
B: 0
*C: 2

7
A: 0
*B: 2
C: 1

8
*A - 0
B - 2
C - 1

TOTAAL : 14 punten.

Verklaring
15 - 19 - Joe Rule, join us
10 - 14 - Komt wel goed lijkt me, stuur es een sollimailtje .
5 - 9 - Och, niet geschoten is altijd mis, maar toch .
0 - 4 - !


Leuk testje, Jogy!
Ik heb verder eigenlijk te weinig tijd momenteel hiervoor, maar als de omstandigheden juist zijn zal ik dit testje nog eens doen en kijken of het dan wel lukt!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_17146697
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Leuk testje, Jogy!
Ik heb verder eigenlijk te weinig tijd momenteel hiervoor, maar als de omstandigheden juist zijn zal ik dit testje nog eens doen en kijken of het dan wel lukt!


Tsssk .

! Policywijzigingen mbt quoten !

pi_17146719
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:45 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Tsssk .

! Policywijzigingen mbt quoten !


Kruipt je bloed waar het niet gaan kan ?
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:47:02 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_17146730
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:45 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Tsssk .

! Policywijzigingen mbt quoten !


quote:
Overmatig quoten:
Algemene netiquette schrijft voor dat je zuinig omspringt met het gebruik van quotes. Concreet houdt dit in dat je van lange berichten alleen die delen aanhaalt waar je ook daadwerkelijk op reageert.
Ik reageer op bijna alle delen uit de quote
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_17146757
cavia's
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_17146792
Heb ik met mijn laatst geopende topic nou pluspunten gescoord?
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_17146814
16
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_17146818
De maximale score. .
Dit trouwens een TTT, .
-
pi_17146845
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:50 schreef Knut het volgende:
16
Jij mag niet
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:52:15 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_17146859
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
De maximale score. .
Dit trouwens een TTT, .
Ik heb al vaker gezegd dat jij het moet worden Laat dat drugsforum nou maar zitten en ga een iets prestigieuzer forum modden
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')