quote:Jammer voor jou gewoon dat er nu busladingen zo rondlopen... vroeger was je misschien ludiek, nu ben je gewoon een alto
Op donderdag 5 februari 2004 01:11 schreef MOD het volgende:
oh...
Topic doorgelezen enzo..
Vind het maar een vage shit hoor
Hokjes gedoe, wel/niet alto, stinkende dreadsblaat.....
alto...tis zomaar een begrip...net als breazah..of wigger ofzow snapje
het boeit me allemaal niet zo wat mensen denken...
Mensen die zeggen dat ik alto ben...wat jij wilt weetje!
Dan ben ik toch lekker alto..
Ik heb dreads, loop in dickies broek, lusitert naar Green Lizard, heb welgeteld 2 piercings en 2 lompe zeer afgezaagde armbandjes.
WAT BEN IK NU??
Mensen die zeggen dat ik alto oid ben, no problem hoor
Mensen die zeggen dat ik NEP ben vind ik daarin tegen zelf NEP
Ik ben gewoon me zelf, thats it.
ga toch weg met je hokjesgedoe
quote:dit zijn altijd van die fijne stellingen waar iedereen een mening over heeft en daar niet in veranderd
Op donderdag 5 februari 2004 14:18 schreef Ils het volgende:
en er is weer een nieuwe dag! nog 3 pagina's
Oplossing: iedereen gaat gewoon lekker zijn eigen gang en laat dat domme begrip 'alto' voor wat het is. Omdat 'alto' zijn tegenwoordig helemaal 'in' is, bestaat het begrip dus niet; aangezien er nu een veel te grote groep mensen is die zich alternatief kleedt. De enige echte alto's die we nu nog kennen zijn eh... jehova's, moslim-fundamentalisten en meer van dat soort raarkledend volk
[Dit bericht is gewijzigd door onanymous op 05-02-2004 14:57]
quote:[ot]
Op woensdag 4 februari 2004 23:23 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:[..]
Hehehe
Dat had ik dus een week terug in Alkmaar. Kwam daar zo'n typishe jongeren kroeg binnen.
Zwart haar, lange zwarte jas. Ze keken allemaal met zo'nblik...
* dunc bashed nog wat alto's...
Anyway, je hebt 2 soorten alto's, stinkalto's, en relaxte gasten die een biertje drinken en naar goede muziek luisteren. De eerste soort ziet er uit als cliche-alto (13 in een dozijn kant-en-klaar-alto's ).. en de 2e soort is te herkennen aan uitstraling.
quote:Je hebt koplopers en meelopers
Op donderdag 5 februari 2004 16:23 schreef dunc het volgende:
Anyway, je hebt 2 soorten alto's, stinkalto's, en relaxte gasten die een biertje drinken en naar goede muziek luisteren. De eerste soort ziet er uit als cliche-alto (13 in een dozijn kant-en-klaar-alto's
).. en de 2e soort is te herkennen aan uitstraling.
Echte alto's zijn m.i. trouwens mensen die zich kleden zoals ze dat zelf goed vinden staan en zelf interessante muziek ontdekken. Doe zien er dus niet uit zoals 75% op lowlands of een ander alto-extravaganza erbij loopt. Meestal zijn ze eerder onopvallender dan opvallender dan de gemiddelde alto.
quote:Dat is makkelijk praten zo...
Op donderdag 5 februari 2004 12:24 schreef kamagurka het volgende:[..]
Jammer voor jou gewoon dat er nu busladingen zo rondlopen... vroeger was je misschien ludiek, nu ben je gewoon een alto
quote:Uh, ja. Ik was vorige week in Alkmaar.
Op donderdag 5 februari 2004 16:23 schreef dunc het volgende:[..]
[ot]
Jij in Alkmaar?[/ot]
* dunc bashed nog wat alto's...
de meeste goth's metalheads punkers etc die ik ken zitten wel op mavo/havo en ook gymnasium , ze willen allemaal een goede baan en zijn er serieus mee bezig
ik hou niet zo van vooroordelen
quote:Hoor jij mij ergens zeggen dat ik mensen niet accepteer zoals ze zijn
Op donderdag 5 februari 2004 18:36 schreef MOBO666 het volgende:
iedereen is anders, andere kleding stijl ( hoezo worden trouwens punkers genoemd in je tekst ?) , denkwijze enz.
enne je kan wel wat zeggen over mensen die er anders uit zien als jou , ze hebben vaak wel meer respect voor mensen met hun eigen ideen en stijl of hoe ze er ook uitzien, ze accepteren meer dan dat jij mensen accepteerd zoals ze zijn .de meeste goth's metalheads punkers etc die ik ken zitten wel op mavo/havo en ook gymnasium , ze willen allemaal een goede baan en zijn er serieus mee bezig
ik hou niet zo van vooroordelen
quote:oke ik dacht dat je het zo bedoelde, verkeerd gelezen waarschijnlijk
Op donderdag 5 februari 2004 19:04 schreef Vogue het volgende:[..]
Hoor jij mij ergens zeggen dat ik mensen niet accepteer zoals ze zijn
Ik accepteer mensen niet die zichzelf anders voordoen dan dat ze werkelijk zijn. Dat is héél wat anders
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:30 schreef Vogue het volgende:
Ken je ze? Mensen die zo graag anders willen zijn dan de grijze massa? Mensen die zichzelf ook zo anders vinden dan de rest? Wat vind jij daarvan?VERHAAL
En ze leven nog lang en gelukkig verder, zichzelf verheerlijkend dat ze weer iets goeds hebben gedaan voor de wereld.
Wat vind jij van zulke mensen?
Overigens, no offence voor de punkers, paarse broekdragers en Grover-t-shirt mensen. Ik wilde het beeld hiermee wat versterken
quote:Bonuspunten voor deze held
Op donderdag 5 februari 2004 16:48 schreef kamagurka het volgende:[..]
Je hebt koplopers en meelopers
Echte alto's zijn m.i. trouwens mensen die zich kleden zoals ze dat zelf goed vinden staan en zelf interessante muziek ontdekken. Doe zien er dus niet uit zoals 75% op lowlands of een ander alto-extravaganza erbij loopt. Meestal zijn ze eerder onopvallender dan opvallender dan de gemiddelde alto.
Verder wel vermakelijk topic. Kan me wel voorstellen dat je er aan kan irriteren. Doe ik ook wel eens namelijk.
En de echte verbeteraars zie je idd niet. Zitten allemaal undergrounds.
quote:Zoals ik al eerder aangaf zullen 'echte' alternatievelingen gruwelen bij het idee zichzelf in een alto-hokje te plaatsen. Dan hoor je alsnog bij de grijze massa...
Op donderdag 5 februari 2004 16:48 schreef kamagurka het volgende:Meestal zijn ze eerder onopvallender dan opvallender dan de gemiddelde alto.
quote:Goed gezegd!!!!
Op donderdag 5 februari 2004 22:53 schreef Ixnay het volgende:
En als die mensen er dan bij doen zo van: "Kijk, ik ben goed, ik verbeter de wereld"
Dan doen ze het alleen voor hun eigen ego, en niet om de wereld daadwerkelijk te verbeteren, maar om respect te krijgen van anderen..
jij egotripper
quote:Sorry, maar mensen die denken "Oeh ik geef aan het WNF of greenpeace dus ik ben goed" en wel vrolijk twee auto's voor de deur hebben staan zijn in mijn ogen net zo dubbel als het voorbeeld waar jij dit topic mee begon Vogue.
Op donderdag 5 februari 2004 00:01 schreef Vogue het volgende:[..]
![]()
Ik zit hier werkelijk hardop te lachen
De term stinkende alto's vind ik discriminerend. Kijk, dat mensen donateur zijn van A.I., Unicef, Liliane Kinderfonds, Flying Doctors e.d. is hartstikke goed
Maar waar ik het over heb zijn mensen zoals in mijn openingspost. Die heel hard roepen "waar gaat dat heen met onze wereld!!" En er vervolgens geen &%# aan doen. Roep het dan niet en blijf op je luie reet zitten, of doe iets concreets. Maar doe vooral niet alsof je anders bent terwijl je dat niet bent. Vandaar dus de term wannabe.
Maar ik ben het wel redelijk met je eens trouwens.
[Dit bericht is gewijzigd door Oid op 06-02-2004 12:01]
- ghandi
- john lennon
- multatulli
..........
recent;
- Angelina Jolie
.....
(meningen kunnen verschillen, maar probeert het topic een andere draai te geven.)
[edit] helemaal vergeten.. bij recent
- Linus Torvalds
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door cel-ed op 06-02-2004 19:47]
quote:Er zijn er zoveel... en de meesten zijn anoniem. Er zijn artsenechtparen die alles opgeven en naar een plek trekken waar hun hulp hard nodig is. Er zijn mensen die de boel de boel laten en ergens een school opzetten. Dat soort mensen vind ik wereldverbeteraars.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:42 schreef cel-ed het volgende:
noem dan eens een paar 'echte wereld verbeteraars'..
en nu niet letten op de kledingstijl/pubergedrag aub.
aftrap..
Tsja, en de bekendste wereldverbeteraar was denk ik toch wel moeder Theresa
quote:Het ludieke POL-bashtopic!/
Op vrijdag 6 februari 2004 22:05 schreef pberends het volgende:
Onze grote vriend Sidekick!!
quote:Jan Marijnissen, Bouwe Olij,...
Op vrijdag 6 februari 2004 22:05 schreef pberends het volgende:
Onze grote vriend Sidekick!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |